jaunumi

B2B | 22.11.2017

Čehijas franšīzes tirgus uzņem apgriezienus

Nesen Prāgā notikušās franšīzes izstādes panākumi liecina par to, ka Čehijā palielinās interese par franšīzes biznesu. Komentāru lūdzām mūsu Prāgas biroja kolēģei Lenkai Novakovai, kas organizēja šo izstādi.

B2B | 17.11.2017

Starptautiska franšīze nodrošina starptautiskus darījumus

Austrijas personāla atlases un novērtēšanas uzņēmums ‘Talentor’ pirms vairāk kā 10 gadiem sāka apgūt Eiropas tirgu. Sākontēji uzņēmums paplašinājās Skandināvijā, taču drīz vien partneru lokam pievienojās arī Latvija.

B2C | 02.11.2017

No ražotnes Liepājā līdz franšīzei Dubaijā

Liepājas uzņēmuma ‘Blue Shock Race’ Latvijā ražotos kartingus un kartinga haļļu konceptu divu gadu laikā iekāro pasaules lielākās metropoles. Interesentu vidū ir pat Dubaija.

restorāni un kafejnīcas | 14.10.2017

Nākotnes restorāna koncepti

Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.

restorāni un kafejnīcas | 10.10.2017

Kā kļūt par Subway “zīmola vēstnieku” Latvijā?

Latvija ir viens no retajiem tirgiem, kur pasaules lielākajam restorānu tīklam nav sava reģionālā attīstības aģenta. Lai par tādu kļūtu, sevi ir jāpierāda ar darbu un rezultātiem, vadot franšīzes restorānu.

kosmētika, juvelierizstrādājumi, dāvanas | 20.09.2017

Meklē investorus ‘Yves Rocher’ atgriešanai tirgū

20 gadus Francijas skaistumkopšanas zīmols ‘Yves Rocher’ darbojās Latvijā, taču dažādu apstākļu dēļ sadarbība ar franšīzes partneri pārtrūkusi.

pasaule | 19.09.2017

Eiropas franšīzes satiekas Varšavā

Tuvojas lielākais Centrālās un Austrumu Eiropas franšīzes notikums. Tas pulcēs 200 izstādes dalībniekus un vairāk kā 7000 izstādes apmeklētājus.

B2B | 06.09.2017

Augkopības dakteris ar franšīzi visās trīs Baltijas valstīs

‘Agricon’ ir Vācijas uzņēmums, kas piedāvā digitālās augkopības risinājumus. Uzņēmumam ir franšīzes septiņās valstīs, pirmo tas izveidoja Latvijā.

pārtikas veikali | 31.08.2017

Soli pa solim līdz savai franšīzei

Vēl pirms trīs gadiem Laura un Einārs Kvieši strādāja par pārdevējiem veikalā Aizkrauklē. Šobrīd ģimene vada jau četrus savus ’Narvesen’ franšīzes veikalus.

skaistums, sports un labsajūt | 09.08.2017

Maza franšīze veiksmīgi attīstās Latgalē

Latvijas franšīzu tīkla ‘Figura Line’ Rēzeknes salona īpašniece pierāda, ka sievietes vēlas būt skaistas arī mazās Latvijas pilsētās. Un tā ir iespēja izveidot savu biznesu.

nedēļas intervija | 06.08.2017

Polija- viens no attīstītākajiem franšīzes tirgiem

Ko varam mācīties no tā, un kādas iespējas šis tirgus sniedz Baltijas uzņēmējiem?

B2C | 20.07.2017

Ar franšīzes modeli cer uz jauniem partneriem

´Mēness aptieka´ ir viens no vadošajiem pašmāju aptieku tīkliem ar vislielāko tirdzniecības vietu skaitu Latvijā. Uzņēmums cer, ka ar nule izstrādāto franšīzes konceptu izdosies kļūt vēl atpazīstamākiem Latvijas tirgū.

finanses | 16.07.2017

IT franšīzes veiksmes stāsts

Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.

pārtikas veikali | 20.06.2017

Franšīze – iespēja izdzīvot reģionos

ELVI franšīzes ņēmējs, atverot trīs veikalus, pierāda, ka iespējams nopelnīt jebkurā Latvijas reģionā.

nedēļas intervija | 15.06.2017

Krievijas tirgus potenciāls Baltijas franšīzēm

Sākoties problēmām Krievijas ekonomikā, daudzi Latvijas uzņēmumi ieņēma nogaidošu pozīciju vai arī izvēlējās attīstību citos tirgos. Kāda ir pašreizējā situācija milzīgajā kaimiņu tirgū?

restorāni un kafejnīcas | 06.06.2017

"Ezītis miglā" katrā Eiropas galvaspilsētā

Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.

nekustamais īpašums | 30.05.2017

RE/MAX piedāvā franšīzes Latvijā

RE/MAX 40 gadu laikā ir ne tikai pierādījis sava franšīzes modeļa dzīvotspēju, bet ir kļuvis par vienu no pasaulē vadošajiem nekustamo īpašumu uzņēmumiem.

kosmētika, juvelierizstrādājumi, dāvanas | 22.05.2017

Veiksmīgi konkurē blīvajā kosmētikas tirgū

‘The Body Shop’ franšīze Baltijā darbojas jau vairāk kā desmit gadu garumā un kvalitātes ziņā kļuvusi par piemēru citām tīkla franšīzēm Eiropā un pasaulē.

māja un dārzs | 11.05.2017

Laba miega franšīzes

Latvijā labi zināmais uzņēmums "Nakts Mēbeles" attīsta jaunu zīmolu un plāno ieiešanu jaunos tirgos.

autopreces un pakalpojumi | 26.04.2017

Kā uzsākt degvielas uzpildes stacijas biznesu?

Uzņēmums Circle K Latvia (Statoil) ir lielākais degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls Latvijā, kas tirgū paplašinās ar franšīzēm. Šobrīd tiek veikta zīmola nomaiņa – jaunais nosaukums būs “Circle K”, ar kuru jau strādā 15’000 ērtas iepirkšanās veikali un DUS visā pasaulē.

1
3
4