03.04.2017

Šogad plāno atvērt 15 jaunus restorānus Baltijā

Pasaules lielākais restorānu franšīzes tīkls turpina paplašināšanos, paralēli ieviešot izmaiņas zīmolā un interjera dizainā.

Anastasija Jeršova atbild par "Subway" tīkla attīstību Centrālā un Austrumu Eiropā (CEE). Sarunā ar FranchiseINFO.lv viņa pastāstīja sīkāk par "Subway" franšīzi un tīkla turpmākajiem plāniem Baltijas valstīs.

yershova subway

"Mūsu redzeslokā nav tikai galvaspilsētas, bet arī mazākas pilsētas un "netradicionālas" vietas" - Anastasija Jeršova

Cik pašlaik restorānu ir Centrālās un Austrumeiropas valstīs?
CEE reģionā to pašlaik ir ap 900, no kuriem 25 darbojas Baltijas valstīs (Latvijā, Lietuvā, Igaunijā).

Kādi ir tuvākie nākotnes plāni Baltijā?
Llīdz 2017.gada beigām mēs plānojam atvērt Baltijā 15 jaunus restorānus. Mūsu redzeslokā nav tikai galvaspilsētas, bet arī mazākas pilsētas un "netradicionālas" vietas, kā piemēram, degvielas uzpildes stacijas, lielceļi, kūrorti (Latvijā- Jūrmala) un citas. Paralēli tam mums tīklā notiek plašas pārmaiņas gan ar zīmolu, gan interjera dizainu. Pagājušajā gadā pārmaiņas tika izziņotas un aizsāktas ASV, bet šogad mēs jau aktīvi ieviešam jauno zīmolu un dizainu arī Eiropas restorānos.

subway logo izmaiņas

SUBWAY zīmols piedzīvojis vairākas pārmaiņas no 1968.-2017.gadam

Kā jums izdodas piesaistīt tik daudz franšīzes partnerus visā pasaulē?
Mums ir vairāk kā 50 gadu pieredze. Šo gadu laikā mēs esam atvēruši 44’800 restorānus 112 pasaules valstīs. Bez plašās zīmola atpazīstamības cilvēki, neapšaubāmi, novērtē to, ka mums ir salīdzinoši vienkārši biznesa procesi, kas neprasa ne plašas tehnoloģiskās telpas, ne arī kādu īpašu iepriekšēju pieredzi. Pa šiem gadiem mums ir pārbaudīta un noslīpēta partneru atbalsta un kontroles sistēma. Franšīzes ņēmējiem ir arī salīdzinoši nelielas sākotnējās investīcijas. Es domāju, ka cilvēki, kas iepazīstas tuvāk ar mūsu biznesu, novērtē to, ka mums ir moderna biznesa koncepcija, kas ik dienu piedāvā svaigi pagatavotu ēdienu un veselīgu dzīvesveidu.

Kas ir jūsu "tipiskais" franšīzes ņēmējs?
Par mūsu partneriem kļūst cilvēki no visdažādākajām jomām. Ja man būtu jāizveido franšīzes ņēmēja profils, es teiktu, ka tā ir gudra, ar biznesa domāšanu apveltīta persona, kas ir vecumā no 22-67 gadiem, gatava sadarbībai tīklā un sava personīgā biznesa uzsākšanai. Mēs nodrošinām intensīvu apmācību kursu par visiem restorāna vadīšanas aspektiem, tāpēc mums nav būtiska franšīzes ņēmēja iepriekšējā pieredze.

subway interjers

"Subway" Latvijā ienāca tikai 2014.gadā, taču jau ir atvērti un veiksmīgi darbojas 7 restorāni.

Kādu atbalstu jūs nodrošināt saviem franšīzes ņēmējiem?
Mums ir pastāvīgs partneru atbalsts un novērtējums. Darba dienās franšīzes ņēmēji var saņemt atbalstu no mūsu servisa koordinatora telefoniski. Mūsu operacionālā komanda nodrošina atbalstu restorānos uz vietas- ikviens "Subway" restorāns tiek apmeklēts vismaz vienu reizi mēnesī. Steidzamās situācijās franšīzes partneriem ir pieejams mūsu menedžeris 24 stundas diennaktī. Mēs nenodrošinām tiešu finansiālu atbalstu biznesa uzsākšanai, taču tas katrā valstī ir pieejams un par to var interesēties finansu iestādēs vai pie franšīzes konsultantiem.

Dalies ar rakstu