Eiropas franšīzes satiekas Varšavā
No 26.-28.oktobrim jau piecpadsmito gadu pēc kārtas Polijā norisināsies gadskārtējā franšīzes izstāde. Nu jau kļuvis par tradīciju, ka šajā izstādē piedalās arī Latvijas franšīzes uzņēmumi. To mērķis ir Polijas un citu Centrāleiropas tirgu iekarošana. Polijas tirgus iedzīvotāju skaits vien pārsniedz 38 miljonus, kam var pieskaitīt vēl vairāku desmitu miljonu tirgus, ko veido Čehija, Slovākija, Ungārija un citas kaimiņu valstis. Šogad Latviju izstādē pārstāvēs juvelieizstrājumu un ēdināšanas nozares uzņēmumi.
Latvijas uzņēmumiem dalība šajā izstādē nodrošina daudzas būtiskas priekšrocības. Pirmkārt, tā ir iespēja demonstrēt savus produktus un pakalpojumus potenciāliem franšīzes partneriem. Otrkārt, tā ir iespēja notestēt savu mārketinga stratēģiiju, veikt korekcijas un gala rezultātā noslēgt izdevīgus sadarbības līgumus. Katru gadu izstāde palīdz izstādes dalībniekiem, franšīzes uzņēmumiem, piesaistīt simtiem jaunu franšīzes ņēmēju.
Arī tiem, kas meklē priekš sevis jaunas biznesa iespējas
Vairāku gadu garumā uz izstādi dodas arī topošie uzņēmēji no Baltijas, kas meklē sev piemērotas interesantas biznesa iespējas. Izvēlēties patiešām ir no kā, jo izstādē ir pārstāvētas gandrīz visas uzņēmējdarbības jomas, sākot ar ēdināšanu un viesnīcu biznesu, beidzot ar nekustamo īpašumu un bērnu izklaides/ apmācības jomām. Izstādes priekšrocība ir daudzu salīdzinoši nelielu franšīzes devēju piedalīšanās, kuru nosacījumi ir pieejamāki plašākam topošo uzņēmēju lokam.
Atbalsts dalībai izstādē
Izstādi organizē Profit System Group, kas ir lielākā franšīzes konsultāciju grupa Eiropā. Tā katru gadu apkalpo vairāk kā 1000 franšīzes uzņēmumus. Šīs Grupas biedrs ir arī Latvijas uzņēmums FRANCITY, kura komanda, kā jau katru gadu, arī šogad, būs priecīga jums palīdzēt ar visiem organizatoriskiem jautājumiem gan dalībai izstādē, gan vienkārši izstādes apmeklēšanā. Izstādes dalībniekiem ir pieejams 80% līdzfinansējums no LIAA. Par visiem ar izstādi saistītiem jautājumiem, lūdzu, rakstiet uz info@francity.com.
lasīt rakstus
Ja jūs zināt, kā vajag pareizi domāt, jūs paveiksiet daudz lietas - Amir Asor, Young Engineers izveidotājs.
- Kad mēs uzsākām biznesu, mūsu plānos nebija franšīze. Taču biznesa izaugsme bija tik pārsteidzoša, ka plāni mainījās.
Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.
Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.
Maple Bear ienāk Centrālās un Austrumeiropas reģionā.
visvairāk lasītais
Aizvien biežāk vecāki sūta bērnus uz papildus apmācībām, lai attīstītu radošumu un iztēli - Joanna Małek
IKEA franšīzes ņēmējs Baltijas valstīs un Islandē veido komandu uzņēmuma digitalizācijas paātrināšanai četrās valstīs – Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Islandē.
20 gadus Francijas skaistumkopšanas zīmols ‘Yves Rocher’ darbojās Latvijā, taču dažādu apstākļu dēļ sadarbība ar franšīzes partneri pārtrūkusi.
Primekss saņem prestižo balvu Most Innovative Product Award 2019 nozares nozīmīgākajā izstādē, World Of Concrete 2019, Las Vegasā.
Austrijas personāla atlases un novērtēšanas uzņēmums ‘Talentor’ pirms vairāk kā 10 gadiem sāka apgūt Eiropas tirgu. Sākontēji uzņēmums paplašinājās Skandināvijā, taču drīz vien partneru lokam pievienojās arī Latvija.