Eiropas franšīzes satiekas Varšavā
No 26.-28.oktobrim jau piecpadsmito gadu pēc kārtas Polijā norisināsies gadskārtējā franšīzes izstāde. Nu jau kļuvis par tradīciju, ka šajā izstādē piedalās arī Latvijas franšīzes uzņēmumi. To mērķis ir Polijas un citu Centrāleiropas tirgu iekarošana. Polijas tirgus iedzīvotāju skaits vien pārsniedz 38 miljonus, kam var pieskaitīt vēl vairāku desmitu miljonu tirgus, ko veido Čehija, Slovākija, Ungārija un citas kaimiņu valstis. Šogad Latviju izstādē pārstāvēs juvelieizstrājumu un ēdināšanas nozares uzņēmumi.
Latvijas uzņēmumiem dalība šajā izstādē nodrošina daudzas būtiskas priekšrocības. Pirmkārt, tā ir iespēja demonstrēt savus produktus un pakalpojumus potenciāliem franšīzes partneriem. Otrkārt, tā ir iespēja notestēt savu mārketinga stratēģiiju, veikt korekcijas un gala rezultātā noslēgt izdevīgus sadarbības līgumus. Katru gadu izstāde palīdz izstādes dalībniekiem, franšīzes uzņēmumiem, piesaistīt simtiem jaunu franšīzes ņēmēju.
Arī tiem, kas meklē priekš sevis jaunas biznesa iespējas
Vairāku gadu garumā uz izstādi dodas arī topošie uzņēmēji no Baltijas, kas meklē sev piemērotas interesantas biznesa iespējas. Izvēlēties patiešām ir no kā, jo izstādē ir pārstāvētas gandrīz visas uzņēmējdarbības jomas, sākot ar ēdināšanu un viesnīcu biznesu, beidzot ar nekustamo īpašumu un bērnu izklaides/ apmācības jomām. Izstādes priekšrocība ir daudzu salīdzinoši nelielu franšīzes devēju piedalīšanās, kuru nosacījumi ir pieejamāki plašākam topošo uzņēmēju lokam.
Atbalsts dalībai izstādē
Izstādi organizē Profit System Group, kas ir lielākā franšīzes konsultāciju grupa Eiropā. Tā katru gadu apkalpo vairāk kā 1000 franšīzes uzņēmumus. Šīs Grupas biedrs ir arī Latvijas uzņēmums FRANCITY, kura komanda, kā jau katru gadu, arī šogad, būs priecīga jums palīdzēt ar visiem organizatoriskiem jautājumiem gan dalībai izstādē, gan vienkārši izstādes apmeklēšanā. Izstādes dalībniekiem ir pieejams 80% līdzfinansējums no LIAA. Par visiem ar izstādi saistītiem jautājumiem, lūdzu, rakstiet uz info@francity.com.
lasīt rakstus
Ja jūs zināt, kā vajag pareizi domāt, jūs paveiksiet daudz lietas - Amir Asor, Young Engineers izveidotājs.
- Kad mēs uzsākām biznesu, mūsu plānos nebija franšīze. Taču biznesa izaugsme bija tik pārsteidzoša, ka plāni mainījās.
Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.
Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.
Maple Bear ienāk Centrālās un Austrumeiropas reģionā.
visvairāk lasītais
Uzņēmums Circle K Latvia (Statoil) ir lielākais degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls Latvijā, kas tirgū paplašinās ar franšīzēm. Šobrīd tiek veikta zīmola nomaiņa – jaunais nosaukums būs “Circle K”, ar kuru jau strādā 15’000 ērtas iepirkšanās veikali un DUS visā pasaulē.
Latvijā atvērta starptautiskā uzņēmuma ‘Smart Ninja’ franšīze. Ar tās starpniecību interesentiem tiks nodrošināta iespēja apgūt programmēšanas un IT prasmes.
Franchise Expo Warsaw, October 17-19, 2019. Get a free ticket!
Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
20 gadus Francijas skaistumkopšanas zīmols ‘Yves Rocher’ darbojās Latvijā, taču dažādu apstākļu dēļ sadarbība ar franšīzes partneri pārtrūkusi.