Tagad mēs mērķējam uz Baltijas valstīm

Mission and business / Modrý slon Publisher s.r.o.has been aiming at increasing motivation of children to read independently through the use of personalized books since 1998. “We want to show them the magic of a written text, all this being done in a natural and peaceable manners based on their own self-understanding and their emotional experience.”says Marek Halfar.
Trešdiena
19.12.2018
1998.gadā Modrý slon Publisher s.r.o nolēma ar personalizētu grāmatu palīdzību motivēt čehu bērnus lasīt. Uzņēmuma dibinātājs Mareks Halfars mums atklāja, kā sokas viņa franšīzei.
 

Modrý slon Publisher s.r.o tika izveidots 1998.gadā. Kādi bija šie divdesmit gadi?

Pēdējie divdesmit gadi pagāja lielā skrējienā. It sevišķi pēdējie četri gadi, kuru laikā mēs pilnībā pārskatījām mūsu biznesa modeli, un mūsu finanšu rādītāji konstanti ik gadu pieauga par desmitiem procentu. Mums izdevās apvienot grāmatu druku ar izdevniecību. Līdz ar to viss process no sākotnējās idejas par personalizēto grāmatu līdz pat galaproduktam notiek zem viena jumta. Pateicoties franšīzes sistēmai, mēs esam arī strauji attīstījušies starptautiskos tirgos.

Izdevniecības piedāvājumā ietilpst personalizētas grāmatas un didaktiskie materiāli. Kas ir pats populārākais starp Jūsu klientiem?

Bez personalizētām grāmatām mūsu standarta piedāvājumā vēl ir Tangle grāmatas jeb atmiņu spēles. Tomēr personalizētās "leporello" grāmatas, kas ir unikālas visā pasaulē un tiek izgatavotas mūsu izdevniecībā, neapšaubāmi, ir pašas pieprasītākās.

Modrý slon Publisher strauji aug ārvalstu tirgos. Vai veiksmīgi?

Mēs saņemam tikai pozitīvas atsauksmes no mūsu franšīzes partneriem. Kā Master-franšīzes licenžu turētāji viņi novērtē lielisko atbalstu no mūsu puses un tirgus ekskluzivitātes nosacījumus. Šādā veidā viņiem ir tikai jāfokusējas uz sava e-vaikala vadīšanu un pasūtījumu pieņemšanu no saviem pircējiem. Viņi mums pārsūta šos pasūtījumus, mēs tos izpildam un nosūtam atpakaļ mūsu Master-franšīzes partneriem, savukārt viņi tālāk nodarbojas ar pasūtījumu piegādi galapatērētājiem. Master-franšīzes partnera peļņa ir 50% no produktu pārdošanas cenas katrā valstī. Viņu pašu vārdiem runājot, šis ir sapņu darbs. Viņi pārdod brīnišķigus produktus, viņiem nav nepieciešamas noliktavas un biroji. Viss, kas viņiem ir nepieciešams- interneta pieslēgums.

Vai Jūs plānojiet izplesties arī citos tirgos? Kuras valstis Jums šķiet interesantas priekš biznesa paplašināšanas? 

Pagājušajā pimdienā mēs parakstījām Master-franšīzes līgumu ar uzņēmējiem no Ungārijas un Bosnijas-Hercogovinas. Citi franšīzes pircēji mums ir no Portugāles un Itālijas, tā kā reģioni ir dažādi un atšķirīgi. Galvenais, ka notiek attīstība un tirgi ir ļoti interesanti. Ar lielu interesi skatāmies Baltijas valstu virzienā, kur piedāvāsim Master-franšīzes līgumu vai nu katrai valstij atsevišķi vai arī visām trim kopā. Tas būs atkarīgs no mūsu potenciālā partnera vēlmēm un iespējām.

Kur Jūs redzat Modry Slon pēc desmit un vairāk gadiem?

Mūsu kopējais mērķis ar mūsu franšīzes partneriem ir izveidot Eiropas mēroga izdevniecību un piedāvāt mūsu klientiem visaugstākās kvalitātes stāstus un ilustrācijas no visas pasaules.


Innovation and franchising / Personalized leporellos are unique in the world developed in the Modrý slon Publisher. Other didactic aids are for instance Tangle book that develops children logic and perception of the ourside world. It gained many awards.

populārs forumā