Bizness ar nākotnes izglītību
Programmēšanas kursu dalībnieki ne tikai apgūst programmēšanu. Viņi pilnībā maina savu profesionālo dzīvi.
‘Gateway & Partners’ - mēs gribam būt visos kontinentos
Eksporta konsultāciju uzņēmuma ‘Gateway & Partners’ produkts it kā nav unikāls. Taču unikāls ir tas, ko viņi savā nozarē ir paveikuši. Iegūtās zināšanas ir ļāvušas...
Nākotnes restorāna koncepti
Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus...
IT franšīzes veiksmes stāsts
Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.
RE/MAX piedāvā franšīzes Latvijā
RE/MAX 40 gadu laikā ir ne tikai pierādījis sava franšīzes modeļa dzīvotspēju, bet ir kļuvis par vienu no pasaulē vadošajiem nekustamo īpašumu uzņēmumiem.
Latviešu kvalitāti pārdod ārzemniekiem
Kvestu istabas ar dažnedažādiem uzdevumiem Rīgā ir daudz, un katra mēģina atrast veidu, kā atšķirties.
Attīsta vietējos, lai konkurētu ar ārzemju lielveikalu ķēdēm
Lai kļūtu par veikalu tīkla ELVI franšīzes ņēmēju, jābūt vēlmei attīstīt savu biznesu un būt daļai no ELVI zīmola, kas šobrīd visā Latvijā pārstāvēts ar 183 veikaliem.
Ar franšīzes modeli meklē izeju no piesātinātā vietējā tirgus
„Quest Lab” ir vieni no pirmajiem “quest” (kvestu) istabu kultūras aizsācējiem Latvijā. Tagad vietējā tirgū sāk kļūt par šauru.
Franšīzes attīsta ārpus Latvijas
Uzņēmums AS Dzintars ir viens no senākajiem parfimērijas un kosmētikas ražotājiem Ziemeļeiropas valstīs.
Latvijas franšīžu tīkla “Figura Line” veiksmes stāsts
Franšīžu tīkls “Figura Line” ir Latvijas veiksmes stāsts. Pilnīgi viss ir radīts šeit - gan zīmola koncepcija, gan iekārta, kas nodrošina pakalpojumu, gan arī viss produktu...
Baltijas JYSK dodas iekarot Baltkrieviju
Mājas un interjera preču tirgotājs JYSK ir starptautisks uzņēmums, kas darbojas 41 pasaules valstī. Pirmais veikals Latvijā tika atklāts 2001. gadā. Tagad tas izaudzis un sācis...
“Narvesen” veicina mazā biznesa attīstību
Visi 248 “Narvesen” kioski un veikali Latvijā ir franšīzes, taču šis modelis krietni atšķiras no klasiskā franšīzes modeļa.
Franšīzes līgums ar 48 lappusēm pieredzes
Viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas Latvijā sāka attīstīt franšīzes biznesu, bija “Stenders”.
Augu siena jebkurā telpā
“Green Fortune Latvia” ir franšīzes uzņēmums, kas sniedz pakalpojumus apzaļumošanas jomā.
Prieks par franšīzes izvēli
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk”...
Jaunas koncepcijas ūdens velotrenažieris iekaro Baltijas tirgu
Aquabaiki, jeb ūdens velotrenažieri, piedzīvo milzīgu popularitātes vilni Francijā. Īsā laikā tie ir kļuvuši populāri arī pie mums Latvijā.
Astoņas Latvijas filiāles piecos gados nopelna vairākus miljonus
SIA “Inter Cars Latvija” ir veiksmīgi ieviesis franšīzes modeli vietējā tirgū, piecu gadu laikā sasniedzot 35 miljonu eiro lielu apgrozījumu gadā.
Veselīgais ātrās ēdināšanas restorāns “Subway”
Šķiet, ka vārdi - veselīgs un ātrā ēdināšana – nepavisam nesader kopā, taču šis priekšstats ir maldīgs. “Subway” pasaulē pazīstams kā veselīgs ātrās ēdināšanas uzņēmums.