Visvairāk lasītais

Kas ir franšīze?

Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.

Krievijas tirgus potenciāls Baltijas franšīzēm

Sākoties problēmām Krievijas ekonomikā, daudzi Latvijas uzņēmumi ieņēma nogaidošu pozīciju vai arī izvēlējās attīstību citos tirgos. Kāda ir pašreizējā situācija milzīgajā kaimiņu tirgū?

’Adidas’ mērķis - būt tuvāk cilvēkiem

Sporta preču zīmols ’Adidas’ tiecas turpmāk koncentrēt uzmanību uz digitālo tirgu un savu 13 000 franšīžu veikalu tīkla sakārtošanu.

"Ezītis miglā" katrā Eiropas galvaspilsētā

Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.

Soli pa solim līdz savai franšīzei

Vēl pirms trīs gadiem Laura un Einārs Kvieši strādāja par pārdevējiem veikalā Aizkrauklē. Šobrīd ģimene vada jau četrus savus ’Narvesen’ franšīzes veikalus.

Franšīzes iegādāšanās motīvi

Ir daudzi iemesli, kādēļ uzņēmējs uzsāk savu uzņēmējdarbību, – daži vēlas naudu, daži varu, daži realizē savu radošo potenciālu, citi meklē neatkarību. Tāpat daudzi motīvi ir pamatā lēmumam iegādāties franšīzi.

Meklējot jaunus attīstības tirgus

Lielbritānija joprojām ir viens no pievilcīgākajiem galamērķiem priekš Latvijas franšīzes uzņēmumiem.

Ar franšīzes modeli cer uz jauniem partneriem

´Mēness aptieka´ ir viens no vadošajiem pašmāju aptieku tīkliem ar vislielāko tirdzniecības vietu skaitu Latvijā. Uzņēmums cer, ka ar nule izstrādāto franšīzes konceptu izdosies kļūt vēl atpazīstamākiem Latvijas tirgū.

Atvērta jauna franšīzes aptieka

’Mēness aptieka’ tīkls paplašinās un atver jaunu franšīzes aptieku Daugmalē.

‘Gateway & Partners’ - mēs gribam būt visos kontinentos

Eksporta konsultāciju uzņēmuma ‘Gateway & Partners’ produkts it kā nav unikāls. Taču unikāls ir tas, ko viņi savā nozarē ir paveikuši. Iegūtās zināšanas ir ļāvušas nostiprināties Baltijas reģionā, tagad kārta citām valstīm.

IKEA bizness ienāk Latvijā

Pēc veiksmīga starta Lietuvā, tiks uzsākta populārās zviedru franšīzes veikala celtniecība Pierīgā.

Bizness ar nākotnes izglītību

Programmēšanas kursu dalībnieki ne tikai apgūst programmēšanu. Viņi pilnībā maina savu profesionālo dzīvi.

IT franšīzes veiksmes stāsts

Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.

Primeksa produktam atkal panākumi pasaulē

Primekss saņem prestižo balvu Most Innovative Product Award 2019 nozares nozīmīgākajā izstādē, World Of Concrete 2019, Las Vegasā.

Maza franšīze veiksmīgi attīstās Latgalē

Latvijas franšīzu tīkla ‘Figura Line’ Rēzeknes salona īpašniece pierāda, ka sievietes vēlas būt skaistas arī mazās Latvijas pilsētās. Un tā ir iespēja izveidot savu biznesu.

Polija- viens no attīstītākajiem franšīzes tirgiem

Ko varam mācīties no tā, un kādas iespējas šis tirgus sniedz Baltijas uzņēmējiem?

Prieks par franšīzes izvēli

Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.

Pirmie Eiropā

Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.

Astoņas Latvijas filiāles piecos gados nopelna vairākus miljonus

​SIA “Inter Cars Latvija” ir veiksmīgi ieviesis franšīzes modeli vietējā tirgū, piecu gadu laikā sasniedzot 35 miljonu eiro lielu apgrozījumu gadā.

No ražotnes Liepājā līdz franšīzei Dubaijā

Liepājas uzņēmuma ‘Blue Shock Race’ Latvijā ražotos kartingus un kartinga haļļu konceptu divu gadu laikā iekāro pasaules lielākās metropoles. Interesentu vidū ir pat Dubaija.

EDUKIDO uzsāk attīstību jaunos tirgos

Aizvien biežāk vecāki sūta bērnus uz papildus apmācībām, lai attīstītu radošumu un iztēli - Joanna Małek

Meklē investorus ‘Yves Rocher’ atgriešanai tirgū

20 gadus Francijas skaistumkopšanas zīmols ‘Yves Rocher’ darbojās Latvijā, taču dažādu apstākļu dēļ sadarbība ar franšīzes partneri pārtrūkusi.

Augkopības dakteris ar franšīzi visās trīs Baltijas valstīs

‘Agricon’ ir Vācijas uzņēmums, kas piedāvā digitālās augkopības risinājumus. Uzņēmumam ir franšīzes septiņās valstīs, pirmo tas izveidoja Latvijā.

Starptautiska franšīze nodrošina starptautiskus darījumus

Austrijas personāla atlases un novērtēšanas uzņēmums ‘Talentor’ pirms vairāk kā 10 gadiem sāka apgūt Eiropas tirgu. Sākontēji uzņēmums paplašinājās Skandināvijā, taču drīz vien partneru lokam pievienojās arī Latvija.

“Narvesen” veicina mazā biznesa attīstību

Visi 248 “Narvesen” kioski un veikali Latvijā ir franšīzes, taču šis modelis krietni atšķiras no klasiskā franšīzes modeļa.

Young Engineers: būvējam gaišāku nākotni

Ja jūs zināt, kā vajag pareizi domāt, jūs paveiksiet daudz lietas - Amir Asor, Young Engineers izveidotājs.

Franšīzes līgumu veidi

Franšīzes sistēmas piedāvā lieliskas biznesa iespējas gan fiziskām personām, gan uzņēmumiem, gan arī investoru grupām.

Franšīzes ņēmējam jābūt rīcības brīvībai

Neskatoties uz lielo zīmola atpazīstamību, salīdzinoši maz cilvēku Latvijā zina, ka SAKRET ir franšīzes uzņēmums.

Veselīgais ātrās ēdināšanas restorāns “Subway”

Šķiet, ka vārdi - veselīgs un ātrā ēdināšana – nepavisam nesader kopā, taču šis priekšstats ir maldīgs. “Subway” pasaulē pazīstams kā veselīgs ātrās ēdināšanas uzņēmums.

Ar franšīzes modeli meklē izeju no piesātinātā vietējā tirgus

„Quest Lab” ir vieni no pirmajiem “quest” (kvestu) istabu kultūras aizsācējiem Latvijā. Tagad vietējā tirgū sāk kļūt par šauru.