Visvairāk lasītais

Sajūtu muzejs

- Kad mēs uzsākām biznesu, mūsu plānos nebija franšīze. Taču biznesa izaugsme bija tik pārsteidzoša, ka plāni mainījās.

EDUKIDO uzsāk attīstību jaunos tirgos

Aizvien biežāk vecāki sūta bērnus uz papildus apmācībām, lai attīstītu radošumu un iztēli - Joanna Małek

Kas ir franšīze?

Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.

"Ezītis miglā" katrā Eiropas galvaspilsētā

Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.

Franšīzes ņēmējam jābūt rīcības brīvībai

Neskatoties uz lielo zīmola atpazīstamību, salīdzinoši maz cilvēku Latvijā zina, ka SAKRET ir franšīzes uzņēmums.

Atvērta jauna franšīzes aptieka

’Mēness aptieka’ tīkls paplašinās un atver jaunu franšīzes aptieku Daugmalē.

IKEA franšīzes ņēmējs Viļņā veidos digitālās attīstības komandu

IKEA franšīzes ņēmējs Baltijas valstīs un Islandē veido komandu uzņēmuma digitalizācijas paātrināšanai četrās valstīs – Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Islandē.

Primeksa produktam atkal panākumi pasaulē

Primekss saņem prestižo balvu Most Innovative Product Award 2019 nozares nozīmīgākajā izstādē, World Of Concrete 2019, Las Vegasā.

Franšīzes līgums ar 48 lappusēm pieredzes

Viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas Latvijā sāka attīstīt franšīzes biznesu, bija “Stenders”.

IT franšīzes veiksmes stāsts

Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.

Augkopības dakteris ar franšīzi visās trīs Baltijas valstīs

‘Agricon’ ir Vācijas uzņēmums, kas piedāvā digitālās augkopības risinājumus. Uzņēmumam ir franšīzes septiņās valstīs, pirmo tas izveidoja Latvijā.

Kanādas izglītības standarti Latvijai

Maple Bear ienāk Centrālās un Austrumeiropas reģionā.

Soli pa solim līdz savai franšīzei

Vēl pirms trīs gadiem Laura un Einārs Kvieši strādāja par pārdevējiem veikalā Aizkrauklē. Šobrīd ģimene vada jau četrus savus ’Narvesen’ franšīzes veikalus.

Maza franšīze veiksmīgi attīstās Latgalē

Latvijas franšīzu tīkla ‘Figura Line’ Rēzeknes salona īpašniece pierāda, ka sievietes vēlas būt skaistas arī mazās Latvijas pilsētās. Un tā ir iespēja izveidot savu biznesu.

Kā izvēlēties un nenožēlot?

“Ļoti vienkārši – izvēlieties labāko franšīzi, kādu vien var atrast tirgū!”, saka Mihals Višņevskis, PROFIT system group Franšīzes konsultāciju direktors.

“Hooters” franšīze ienāk Baltijā

Jau šajā pavasarī Viļņā durvis vērs slavenais amerikāņu sporta bārs „Hooters”. Divu gadu laikā tiek plānots ar šādu restorānu iepriecināt arī latviešus un igauņus.

Franšīzes attīsta ārpus Latvijas

Uzņēmums AS Dzintars ir viens no senākajiem parfimērijas un kosmētikas ražotājiem Ziemeļeiropas valstīs.

Kā uzsākt degvielas uzpildes stacijas biznesu?

Uzņēmums Circle K Latvia (Statoil) ir lielākais degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls Latvijā, kas tirgū paplašinās ar franšīzēm. Šobrīd tiek veikta zīmola nomaiņa – jaunais nosaukums būs “Circle K”, ar kuru jau strādā 15’000 ērtas iepirkšanās veikali un DUS visā pasaulē.

Starptautiska franšīze nodrošina starptautiskus darījumus

Austrijas personāla atlases un novērtēšanas uzņēmums ‘Talentor’ pirms vairāk kā 10 gadiem sāka apgūt Eiropas tirgu. Sākontēji uzņēmums paplašinājās Skandināvijā, taču drīz vien partneru lokam pievienojās arī Latvija.

Vēlas šūt uzvalkus arī Latvijas vīriešiem

Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.

Kā kļūt par Subway “zīmola vēstnieku” Latvijā?

Latvija ir viens no retajiem tirgiem, kur pasaules lielākajam restorānu tīklam nav sava reģionālā attīstības aģenta. Lai par tādu kļūtu, sevi ir jāpierāda ar darbu un rezultātiem, vadot franšīzes restorānu.

Biznesa iespēju gadatirgus

No 10. līdz 12.septembrim jau 16.reizi norisināsies BUYBRAND Expo.

Uz Katovici pēc biznesa idejām

Ja plānojiet uzsākt savu biznesu ar franšīzi, bet nevarat sagaidīt Varšavas izstādi rudenī, jums ir iespēja apmeklēt reģionālo franšīzes izstādi "Idejas jūsu biznesam", kas jau pavisam drīz norisināsies Katovicē.

Latvijas franšīžu tīkla “Figura Line” veiksmes stāsts

Franšīžu tīkls “Figura Line” ir Latvijas veiksmes stāsts. Pilnīgi viss ir radīts šeit - gan zīmola koncepcija, gan iekārta, kas nodrošina pakalpojumu, gan arī viss produktu sortiments, kas papildina piedāvājuma klāstu.

Astoņas Latvijas filiāles piecos gados nopelna vairākus miljonus

​SIA “Inter Cars Latvija” ir veiksmīgi ieviesis franšīzes modeli vietējā tirgū, piecu gadu laikā sasniedzot 35 miljonu eiro lielu apgrozījumu gadā.

Veiksmīgi konkurē blīvajā kosmētikas tirgū

‘The Body Shop’ franšīze Baltijā darbojas jau vairāk kā desmit gadu garumā un kvalitātes ziņā kļuvusi par piemēru citām tīkla franšīzēm Eiropā un pasaulē.

Pirmie Eiropā

Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.

Polija- viens no attīstītākajiem franšīzes tirgiem

Ko varam mācīties no tā, un kādas iespējas šis tirgus sniedz Baltijas uzņēmējiem?

"Starta diena” jaunajiem uzņēmējiem

Kuldīgā notiks Kurzemes reģionā gada vērienīgākais bezmaksas pasākums jaunajiem uzņēmējiem "Starta diena".

Gruzijas tirgus vilina Latvijas uzņēmumus

Gruzija piedzīvo tūrisma uzplaukumu un ir kļuvusi par vienu no biznesam draudzīgākajām valstīm pasaulē.