Visvairāk lasītais
"Ezītis miglā" katrā Eiropas galvaspilsētā
Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.
Nākotnes restorāna koncepti
Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.
Kā izvēlēties un nenožēlot?
“Ļoti vienkārši – izvēlieties labāko franšīzi, kādu vien var atrast tirgū!”, saka Mihals Višņevskis, PROFIT system group Franšīzes konsultāciju direktors.
Lielākā biznesa ideju parāde
24 valstis, 530 izstādes dalībnieku, simtiem parakstītu franšīzes līgumu - noslēdzies gada galvenais franšīzes notikums Eiropā.
Kā izvēlēties atrašanās vietu savam biznesam?
Sākot uzņēmējdarbību uz franšīzes pamata, piemēram, sabiedriskās ēdināšanas, tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas jomās Jūs parasti saskarsieties ar vietas izvēles jautājumu.
IKEA bizness ienāk Latvijā
Pēc veiksmīga starta Lietuvā, tiks uzsākta populārās zviedru franšīzes veikala celtniecība Pierīgā.
Latvijas franšīžu tīkla “Figura Line” veiksmes stāsts
Franšīžu tīkls “Figura Line” ir Latvijas veiksmes stāsts. Pilnīgi viss ir radīts šeit - gan zīmola koncepcija, gan iekārta, kas nodrošina pakalpojumu, gan arī viss produktu sortiments, kas papildina piedāvājuma klāstu.
Young Engineers: būvējam gaišāku nākotni
Ja jūs zināt, kā vajag pareizi domāt, jūs paveiksiet daudz lietas - Amir Asor, Young Engineers izveidotājs.
“Narvesen” veicina mazā biznesa attīstību
Visi 248 “Narvesen” kioski un veikali Latvijā ir franšīzes, taču šis modelis krietni atšķiras no klasiskā franšīzes modeļa.
No ražotnes Liepājā līdz franšīzei Dubaijā
Liepājas uzņēmuma ‘Blue Shock Race’ Latvijā ražotos kartingus un kartinga haļļu konceptu divu gadu laikā iekāro pasaules lielākās metropoles. Interesentu vidū ir pat Dubaija.
Skotijas gars no Lasvegasas
Amerikā iecienītie sporta krogi “The Tilted Kilt” plāno attīstīt franšīzes tīklu Eiropā. Investīciju apjoms franšīzes partneriem ir sākot no viena miljona ASV dolāriem.
Pirmie Eiropā
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Tagad mēs mērķējam uz Baltijas valstīm
1998.gadā Modrý slon Publisher s.r.o nolēma ar personalizētu grāmatu palīdzību motivēt čehu bērnus lasīt. Uzņēmuma dibinātājs Mareks Halfars mums atklāja, kā sokas viņa franšīzei.
Franšīzes līgumu veidi
Franšīzes sistēmas piedāvā lieliskas biznesa iespējas gan fiziskām personām, gan uzņēmumiem, gan arī investoru grupām.
Kas ir franšīze?
Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Jaunas koncepcijas ūdens velotrenažieris iekaro Baltijas tirgu
Aquabaiki, jeb ūdens velotrenažieri, piedzīvo milzīgu popularitātes vilni Francijā. Īsā laikā tie ir kļuvuši populāri arī pie mums Latvijā.
‘Primekss’ biznesu pasaulē attīsta ar licencēšanas metodi
Šobrīd Latvijas uzņēmums savu produktu eksportē uz 18 valstīm visā pasaulē.
Ar franšīzi aizpildīs robu IT speciālistu apmācībā
Latvijā atvērta starptautiskā uzņēmuma ‘Smart Ninja’ franšīze. Ar tās starpniecību interesentiem tiks nodrošināta iespēja apgūt programmēšanas un IT prasmes.
Soli pa solim līdz savai franšīzei
Vēl pirms trīs gadiem Laura un Einārs Kvieši strādāja par pārdevējiem veikalā Aizkrauklē. Šobrīd ģimene vada jau četrus savus ’Narvesen’ franšīzes veikalus.
Prieks par franšīzes izvēli
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.
EDUKIDO uzsāk attīstību jaunos tirgos
Aizvien biežāk vecāki sūta bērnus uz papildus apmācībām, lai attīstītu radošumu un iztēli - Joanna Małek
Ieguvēji būs klienti
Starptautiskais ceļojumu organizēšanas milzis TUI beidzot ienāk arī Baltijas valstīs.
IT franšīzes veiksmes stāsts
Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.
’Adidas’ mērķis - būt tuvāk cilvēkiem
Sporta preču zīmols ’Adidas’ tiecas turpmāk koncentrēt uzmanību uz digitālo tirgu un savu 13 000 franšīžu veikalu tīkla sakārtošanu.
Ar franšīzes modeli meklē izeju no piesātinātā vietējā tirgus
„Quest Lab” ir vieni no pirmajiem “quest” (kvestu) istabu kultūras aizsācējiem Latvijā. Tagad vietējā tirgū sāk kļūt par šauru.
Franšīzes līgums ar 48 lappusēm pieredzes
Viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas Latvijā sāka attīstīt franšīzes biznesu, bija “Stenders”.
IKEA franšīzes ņēmējs Viļņā veidos digitālās attīstības komandu
IKEA franšīzes ņēmējs Baltijas valstīs un Islandē veido komandu uzņēmuma digitalizācijas paātrināšanai četrās valstīs – Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Islandē.
Franšīzes devēja izvērtēšana
Franšīzes iegādāšanās ir ilglaicīgu partnerattiecību sākums, tāpēc jābūt pārliecinātam, ka izvēlējāties uzticamu partneri – franšīzes devēju, kurš ievēros līgumsaistības un radīs piemērotus apstākļus franšīzes, arī Jūsu uzņēmējdarbības, attīstībai.
Maza franšīze veiksmīgi attīstās Latgalē
Latvijas franšīzu tīkla ‘Figura Line’ Rēzeknes salona īpašniece pierāda, ka sievietes vēlas būt skaistas arī mazās Latvijas pilsētās. Un tā ir iespēja izveidot savu biznesu.