Visvairāk lasītais

Pirmie Eiropā

Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.

Franšīze – ceļš uz savu biznesu ar lielāku drošības sajūtu

Franšīzes pirmsākumi meklējami jau viduslaikos, bet pirmo franšīzes sistēmu tādu, kā to saprotam mūsdienu izpratnē, radīja šujmašīnu ražotājs Singer.

IT franšīzes veiksmes stāsts

Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.

Ar franšīzes modeli cer uz jauniem partneriem

´Mēness aptieka´ ir viens no vadošajiem pašmāju aptieku tīkliem ar vislielāko tirdzniecības vietu skaitu Latvijā. Uzņēmums cer, ka ar nule izstrādāto franšīzes konceptu izdosies kļūt vēl atpazīstamākiem Latvijas tirgū.

Sajūtu muzejs

- Kad mēs uzsākām biznesu, mūsu plānos nebija franšīze. Taču biznesa izaugsme bija tik pārsteidzoša, ka plāni mainījās.

Latviešu kvalitāti pārdod ārzemniekiem

Kvestu istabas ar dažnedažādiem uzdevumiem Rīgā ir daudz, un katra mēģina atrast veidu, kā atšķirties.

"Ezītis miglā" katrā Eiropas galvaspilsētā

Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.

Atvērta jauna franšīzes aptieka

’Mēness aptieka’ tīkls paplašinās un atver jaunu franšīzes aptieku Daugmalē.

“Narvesen” veicina mazā biznesa attīstību

Visi 248 “Narvesen” kioski un veikali Latvijā ir franšīzes, taču šis modelis krietni atšķiras no klasiskā franšīzes modeļa.

Kā uzsākt degvielas uzpildes stacijas biznesu?

Uzņēmums Circle K Latvia (Statoil) ir lielākais degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls Latvijā, kas tirgū paplašinās ar franšīzēm. Šobrīd tiek veikta zīmola nomaiņa – jaunais nosaukums būs “Circle K”, ar kuru jau strādā 15’000 ērtas iepirkšanās veikali un DUS visā pasaulē.

IKEA franšīzes ņēmējs Viļņā veidos digitālās attīstības komandu

IKEA franšīzes ņēmējs Baltijas valstīs un Islandē veido komandu uzņēmuma digitalizācijas paātrināšanai četrās valstīs – Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Islandē.

Maza franšīze veiksmīgi attīstās Latgalē

Latvijas franšīzu tīkla ‘Figura Line’ Rēzeknes salona īpašniece pierāda, ka sievietes vēlas būt skaistas arī mazās Latvijas pilsētās. Un tā ir iespēja izveidot savu biznesu.

Attīsta vietējos, lai konkurētu ar ārzemju lielveikalu ķēdēm

Lai kļūtu par veikalu tīkla ELVI franšīzes ņēmēju, jābūt vēlmei attīstīt savu biznesu un būt daļai no ELVI zīmola, kas šobrīd visā Latvijā pārstāvēts ar 183 veikaliem.

Bizness ar nākotnes izglītību

Programmēšanas kursu dalībnieki ne tikai apgūst programmēšanu. Viņi pilnībā maina savu profesionālo dzīvi.

Augu siena jebkurā telpā

“Green Fortune Latvia” ir franšīzes uzņēmums, kas sniedz pakalpojumus apzaļumošanas jomā.

Vēlas šūt uzvalkus arī Latvijas vīriešiem

Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.

EDUKIDO uzsāk attīstību jaunos tirgos

Aizvien biežāk vecāki sūta bērnus uz papildus apmācībām, lai attīstītu radošumu un iztēli - Joanna Małek

Lielākā biznesa ideju parāde

24 valstis, 530 izstādes dalībnieku, simtiem parakstītu franšīzes līgumu - noslēdzies gada galvenais franšīzes notikums Eiropā.

Kā kļūt par Subway “zīmola vēstnieku” Latvijā?

Latvija ir viens no retajiem tirgiem, kur pasaules lielākajam restorānu tīklam nav sava reģionālā attīstības aģenta. Lai par tādu kļūtu, sevi ir jāpierāda ar darbu un rezultātiem, vadot franšīzes restorānu.

Find your franchise in Poland!

Franchise Expo Warsaw, October 17-19, 2019. Get a free ticket!

Ar franšīzi aizpildīs robu IT speciālistu apmācībā

Latvijā atvērta starptautiskā uzņēmuma ‘Smart Ninja’ franšīze. Ar tās starpniecību interesentiem tiks nodrošināta iespēja apgūt programmēšanas un IT prasmes.

Jaunas koncepcijas ūdens velotrenažieris iekaro Baltijas tirgu

Aquabaiki, jeb ūdens velotrenažieri, piedzīvo milzīgu popularitātes vilni Francijā. Īsā laikā tie ir kļuvuši populāri arī pie mums Latvijā.

Šogad plāno atvērt 15 jaunus restorānus Baltijā

Pasaules lielākais restorānu franšīzes tīkls turpina paplašināšanos, paralēli ieviešot izmaiņas zīmolā un interjera dizainā.

Astoņas Latvijas filiāles piecos gados nopelna vairākus miljonus

​SIA “Inter Cars Latvija” ir veiksmīgi ieviesis franšīzes modeli vietējā tirgū, piecu gadu laikā sasniedzot 35 miljonu eiro lielu apgrozījumu gadā.

Skola topošajiem uzņēmējiem

Nordea biznesa skolas "No idejas līdz investoram" programma palīdzējusi izaugt ne vienam vien vietēji un starptautiski atpazīstamam un novērtētam zīmolam.

Kas ir franšīze?

Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.

Nākotnes restorāna koncepti

Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.

Ar franšīzes modeli meklē izeju no piesātinātā vietējā tirgus

„Quest Lab” ir vieni no pirmajiem “quest” (kvestu) istabu kultūras aizsācējiem Latvijā. Tagad vietējā tirgū sāk kļūt par šauru.

No ražotnes Liepājā līdz franšīzei Dubaijā

Liepājas uzņēmuma ‘Blue Shock Race’ Latvijā ražotos kartingus un kartinga haļļu konceptu divu gadu laikā iekāro pasaules lielākās metropoles. Interesentu vidū ir pat Dubaija.

Franšīzes iegādes riski

Franšīzes devējiem un ņēmējiem skaidri jāsaprot, kādi riski pastāv franšīzes attiecībās.