Visvairāk lasītais
Kas ir franšīze?
Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Sajūtu muzejs
- Kad mēs uzsākām biznesu, mūsu plānos nebija franšīze. Taču biznesa izaugsme bija tik pārsteidzoša, ka plāni mainījās.
EDUKIDO uzsāk attīstību jaunos tirgos
Aizvien biežāk vecāki sūta bērnus uz papildus apmācībām, lai attīstītu radošumu un iztēli - Joanna Małek
IT franšīzes veiksmes stāsts
Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.
Kanādas izglītības standarti Latvijai
Maple Bear ienāk Centrālās un Austrumeiropas reģionā.
Franšīzes līgums ar 48 lappusēm pieredzes
Viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas Latvijā sāka attīstīt franšīzes biznesu, bija “Stenders”.
Veiksmīgi konkurē blīvajā kosmētikas tirgū
‘The Body Shop’ franšīze Baltijā darbojas jau vairāk kā desmit gadu garumā un kvalitātes ziņā kļuvusi par piemēru citām tīkla franšīzēm Eiropā un pasaulē.
IKEA franšīzes ņēmējs Viļņā veidos digitālās attīstības komandu
IKEA franšīzes ņēmējs Baltijas valstīs un Islandē veido komandu uzņēmuma digitalizācijas paātrināšanai četrās valstīs – Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Islandē.
Kā uzsākt degvielas uzpildes stacijas biznesu?
Uzņēmums Circle K Latvia (Statoil) ir lielākais degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls Latvijā, kas tirgū paplašinās ar franšīzēm. Šobrīd tiek veikta zīmola nomaiņa – jaunais nosaukums būs “Circle K”, ar kuru jau strādā 15’000 ērtas iepirkšanās veikali un DUS visā pasaulē.
Starptautiska franšīze nodrošina starptautiskus darījumus
Austrijas personāla atlases un novērtēšanas uzņēmums ‘Talentor’ pirms vairāk kā 10 gadiem sāka apgūt Eiropas tirgu. Sākontēji uzņēmums paplašinājās Skandināvijā, taču drīz vien partneru lokam pievienojās arī Latvija.
Franšīzes ņēmējam jābūt rīcības brīvībai
Neskatoties uz lielo zīmola atpazīstamību, salīdzinoši maz cilvēku Latvijā zina, ka SAKRET ir franšīzes uzņēmums.
Franšīzes attīsta ārpus Latvijas
Uzņēmums AS Dzintars ir viens no senākajiem parfimērijas un kosmētikas ražotājiem Ziemeļeiropas valstīs.
Francijas uzņēmums saskata potenciālu Latvijas tirgū
Bērnu apģērbu tirgus ir viens no ienesīgākajiem segmentiem apģērbu ražošanas nozarē pasaulē.
"Ezītis miglā" katrā Eiropas galvaspilsētā
Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.
Kā Thierry izdevās izveidot franšīzes biznesu
Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.
Soli pa solim līdz savai franšīzei
Vēl pirms trīs gadiem Laura un Einārs Kvieši strādāja par pārdevējiem veikalā Aizkrauklē. Šobrīd ģimene vada jau četrus savus ’Narvesen’ franšīzes veikalus.Augkopības dakteris ar franšīzi visās trīs Baltijas valstīs
‘Agricon’ ir Vācijas uzņēmums, kas piedāvā digitālās augkopības risinājumus. Uzņēmumam ir franšīzes septiņās valstīs, pirmo tas izveidoja Latvijā.
Primeksa produktam atkal panākumi pasaulē
Primekss saņem prestižo balvu Most Innovative Product Award 2019 nozares nozīmīgākajā izstādē, World Of Concrete 2019, Las Vegasā.
Uz Katovici pēc biznesa idejām
Ja plānojiet uzsākt savu biznesu ar franšīzi, bet nevarat sagaidīt Varšavas izstādi rudenī, jums ir iespēja apmeklēt reģionālo franšīzes izstādi "Idejas jūsu biznesam", kas jau pavisam drīz norisināsies Katovicē.
Kā izvēlēties un nenožēlot?
“Ļoti vienkārši – izvēlieties labāko franšīzi, kādu vien var atrast tirgū!”, saka Mihals Višņevskis, PROFIT system group Franšīzes konsultāciju direktors.
“Hooters” franšīze ienāk Baltijā
Jau šajā pavasarī Viļņā durvis vērs slavenais amerikāņu sporta bārs „Hooters”. Divu gadu laikā tiek plānots ar šādu restorānu iepriecināt arī latviešus un igauņus.
Franšīzes veidi
Franšīze ir salīdzinoši elastīga metode un teju jebkāda veida uzņēmējdarbību var attīstīt ar franšīzes palīdzību.
Biznesa iespēju gadatirgus
No 10. līdz 12.septembrim jau 16.reizi norisināsies BUYBRAND Expo.
Franšīze – iespēja izdzīvot reģionos
ELVI franšīzes ņēmējs, atverot trīs veikalus, pierāda, ka iespējams nopelnīt jebkurā Latvijas reģionā.
Atvērta jauna franšīzes aptieka
’Mēness aptieka’ tīkls paplašinās un atver jaunu franšīzes aptieku Daugmalē.
Maza franšīze veiksmīgi attīstās Latgalē
Latvijas franšīzu tīkla ‘Figura Line’ Rēzeknes salona īpašniece pierāda, ka sievietes vēlas būt skaistas arī mazās Latvijas pilsētās. Un tā ir iespēja izveidot savu biznesu.
Nākotnes restorāna koncepti
Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.
Skola topošajiem uzņēmējiem
Nordea biznesa skolas "No idejas līdz investoram" programma palīdzējusi izaugt ne vienam vien vietēji un starptautiski atpazīstamam un novērtētam zīmolam.
Polija- viens no attīstītākajiem franšīzes tirgiem
Ko varam mācīties no tā, un kādas iespējas šis tirgus sniedz Baltijas uzņēmējiem?