Dzintars

dzintars logo
Informācija par franšīzi
Franšīzes apraksts

Dzintars — lielākais un senākais parfimērijas un kosmētikas ražotājs Ziemeļeiropas valstīs. Kopš pirmssākuma 1849. gadā uzņēmums ir uzkrājis milzīgu pieredzi un šodien ir cienījams kosmētikas industrijas pārstāvis pasaulē.

Uzņēmumā ir mūsdienīgākās iekārtas, savi izpētes centri un unikālas laboratorijas: mikrobioloģijas un testēšanas laboratorijas, smaržu un kosmētisko līdzekļu izstrādes laboratorijas un augu ekstraktu izgatavošanas laboratorija. Dzintars lepojas ar augsti kvalificētiem darbiniekiem – parfimēriem, ķīmiķiem, mikrobiologiem un dizaineriem. Uzņēmuma darbinieku vidū ir arī ārsti – dermatologs, oftalmologs un toksikologs, kas piedalās jauno produktu izstrādē. Jaunie produkti tiek testēti pēc īpašas metodikas uzņēmuma instrumentālajā laboratorijā.

Darbības joma: premium un vidējās klases parfimērijas un biokosmētikas veikals.

Veikalu koncepcija: plaši veikali ar unikālu dizainu, mājīgu atmosfēru, augstu pircēju apkalpošanas kultūru un profesionāli pārdomātu augstas kvalitātes parfimērijas un biokosmētikas asortimentu.

Veikalu formāts:
- veikals atsevišķā ēkā (platība 25-50 m²);
- veikals tirdzniecības centra galerijā (platība 15-30 m²);
- "saliņa" tirdzniecības centra galerijā (platība 5-10 m²);
Atrašanās pirmajā stāvā, ar atsevišķu ieeju un vitrīnu.

Produkcijas sortiments - vairāk nekā 1000 kosmētikas un parfimērijas produktu:
- ķermeņa, sejas, matu kopšanas līdzekļi,
- dekoratīvā kosmētika,
- parfimērija vīriešiem un sievietēm.
Papildus tradicionālajiem kosmētikas līdzekļiem Dzintars ražo Francijā sertificētu (ECOCERT) organisko (ekoloģisko) produkciju.

Patērētāju mērķa auditorija: Sievietes un vīrieši, kuriem svarīga kosmētikas un parfimērijas produktu kvalitāte.

Preču piegādes veids: tiešās piegādes no ražotāja ar priekšapmaksu.

Atmaksāšanās laiks: 18-24 mēneši, atkarībā no izvēlētās menedžmenta sistēmas.

Uzņēmuma struktūrvienību skaits

45

Franšīzes struktūrvienību

50

Franšīzes struktūrvienību attēli
Dzintars
Informācija franšīzes ņēmējam
Franšīzes ņēmēja atbalsts

- individuāls veikala noformēšanas dizaina projekts;
- tirdzniecības iekārtu un mēbeļu izgatavošanas tehniskā dokumentācija;
- veikala firmas stila rokasgrāmata;
- bezmaksas apmācība Dzintars mācību centrā Rīgā, nodrošinot ar mācību materiālu komplektu (ceļa un uzturēšanās izdevumi netiek apmaksāti);
- piegādes pasūtījujma aprēķins (veikala atvēršanai nepieciešamo preču piegāde);
- darba rokasgrāmata (pircēju apkalpošanas standarti, produkcijas izvietošanas plāni, pārdevēju formas apģērbi, tirgošanas akciju politika, kartes lojāliem klientiem, dāvanu kartes);
- reklāmas materiālu maketu starta komplekts (tipveida maketi plakātiem un publikācijām).

Paredzamās kopējās investīcijas

Investīcijas veikala atvēršanā

15 000-20 000 EUR, atkarībā no izvēlētā veikala formāta un lieluma.

Formāts "Veikals":
- telpu remonts un mēbeļu izgatavošana - 500-750 EUR / m²
- produkcijas iegāde (pirmā preču rezerve 1-2 mēnešiem) - 5000-7000 EUR

Formāts "Saliņa":
- mēbeļu izgatavošana - 700-850 EUR / m²
- produkcijas iegāde (pirmā preču rezerve 1-2 mēnešiem) - 5000-7000 EUR

Pamatprasības

- vienreizēja iemaksa (licences maksa): nav
- autoratlīdzība (atskaitījumi no apgrozījuma): nav
- reklāmas (mārketinga) fonds: nav
- produkcijas iegādes noteikumi: priekšapmaksa
- mazumtirdzniecības uzcenojuma uz produciju koeficients: 2,5-5,00

Informācija par franšīzes devēju
AS Dzintars
+371 6 710 39 73
julija.minova@dzintars.lv
dzintars.lv/en/
Kontaktpersona kandidātiem

Ja Jums ir interese attīstīt Dzintars mazumtirdzniecības biznesu ārpus Latvijas, lūdzu, sazinieties ar Juliju Minovu, AS "Dzintars" eksporta vadītāju.

Latvijā "Dzintars" veikalu franšīze patlaban netiek piedāvāta.

Uzzināt vairāk
Ja vēlaties iegūt vairāk informācijas, lūdzu, aizpildiet zemāk esošo formu. Informācija tiks nosūtīta tieši franšīzes devējam.
Vārds un uzvārds *
Pilsēta *
Kontakttālrunis *
E-pasts *
If you see this field leave it blank

Katalogā ietverto informāciju ir iesniedzis franšīzes devējs. Pirms sadarbības līguma parakstīšanas kandidātam vajadzētu pārliecināties par uzņēmuma datiem un kopējo biznesa modeļa pievilcību. Redakcija patur tiesības pārbaudīt informāciju par katalogā esošiem uzņēmumiem. Ja saņemat informāciju, ka uzņēmumu iesniegtie dati ir neprecīzi vai novecojuši, lūdzu, sazinieties ar redakciju.