Kopiena
Ar FranchiseInfo.lv jūs vienmēr būsiet informēti par jaunumiem franšīzes jomā.
SUBWAY
Seminārs par biznesa iespējām ar SUBWAY
L’AROME
L`AROME piedāvā jums inovatīvu franšīzes biznesu, kura sortimentā ir vairāk kā 230 smaržu veidi (EDP), kā arī smaržas priekš mājām, pēcskūšanās produkti un ķermeņa...
Polija- viens no attīstītākajiem franšīzes tirgiem
Ko varam mācīties no tā, un kādas iespējas šis tirgus sniedz Baltijas uzņēmējiem?
Killfish Discount Bar
Pateicoties savai oriģinālajai koncepcijai, spilgtajam un modernajam dizainam, kā arī pārdomātajai klientu piesaistes un noturēšanas sistēmai, starptautiskais bāru tīkls KILLFISH ir...
Šogad plāno atvērt 15 jaunus restorānus Baltijā
Pasaules lielākais restorānu franšīzes tīkls turpina paplašināšanos, paralēli ieviešot izmaiņas zīmolā un interjera dizainā.
Pievienojies lielākajam restorānu tīklam pasaulē
SUBWAY® franšīze ir viens no drošākajiem un ātrākajiem veidiem uzsākt savu biznesu.
“Kompānijas ienākumi ir inovāciju summa”
Šāda filozofija parasti nesaistās ar nekustamo īpašumu starpniecības jomu, taču tieši šajā sektorā pie mums Latvijā ir ienākusi inovatīva franšīze Etagi.com.
Skola topošajiem uzņēmējiem
Nordea biznesa skolas "No idejas līdz investoram" programma palīdzējusi izaugt ne vienam vien vietēji un starptautiski atpazīstamam un novērtētam zīmolam.
Kā izvēlēties un nenožēlot?
“Ļoti vienkārši – izvēlieties labāko franšīzi, kādu vien var atrast tirgū!”, saka Mihals Višņevskis, PROFIT system group Franšīzes konsultāciju direktors.
Franšīze – ceļš uz savu biznesu ar lielāku drošības sajūtu
Franšīzes pirmsākumi meklējami jau viduslaikos, bet pirmo franšīzes sistēmu tādu, kā to saprotam mūsdienu izpratnē, radīja šujmašīnu ražotājs Singer.
AccorHotels
Pievienojies mums un sajūti grupas spēku!
Sīkdatņu politika
FranchiseINFO.lv portāla sīkdatņu politika
Kontakti / Contacts
FranchiseINFO.lv portālu veido franšīzes konsultāciju uzņēmums SIA "FRANCITY".
Reklāma FranchiseINFO.lv portālā
Reklāma FranchiseINFO.lv portālā palīdz piesaistīt vērtīgus biznesa partnerus.
Franšīzes biznesa konkurētspējas izvērtēšana
Tas, ka franšīzei jau ir veiksmīgi strādājošs struktūrvienību tīkls citās valstīs vai reģionos, nebūt nenozīmē, ka tā būs konkurētspējīga arī Jūsu tirgū.
Kā izvēlēties atrašanās vietu savam biznesam?
Sākot uzņēmējdarbību uz franšīzes pamata, piemēram, sabiedriskās ēdināšanas, tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas jomās Jūs parasti saskarsieties ar vietas izvēles jautājumu.
Franšīzes finanšu aspektu izvērtēšana
Viens no pirmajiem jautājumiem, sākot domāt par franšīzes iegādi, ir “Cik man maksās franšīze?”.
Franšīzes devēja izvērtēšana
Franšīzes iegādāšanās ir ilglaicīgu partnerattiecību sākums, tāpēc jābūt pārliecinātam, ka izvēlējāties uzticamu partneri – franšīzes devēju, kurš ievēros līgumsaistības...
Potenciālo franšīzes vēlmju, vajadzību un iespēju novērtēšana
Daudzi iesācēji uzņēmēji, to vidū arī franšīzes ņēmēji, nepietiekami iedziļinās prasībās, kuras pret viņiem izvirza uzņēmējdarbība, un nenovērtē, vai viņu spējas un...