lasīt rakstus
Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.
1998.gadā Modrý slon Publisher s.r.o nolēma ar personalizētu grāmatu palīdzību motivēt čehu bērnus lasīt. Uzņēmuma dibinātājs Mareks Halfars mums atklāja, kā sokas viņa franšīzei.
20 gadus Francijas skaistumkopšanas zīmols ‘Yves Rocher’ darbojās Latvijā, taču dažādu apstākļu dēļ sadarbība ar franšīzes partneri pārtrūkusi.
L`AROME piedāvā jums inovatīvu franšīzes biznesu, kura sortimentā ir vairāk kā 230 smaržu veidi (EDP), kā arī smaržas priekš mājām, pēcskūšanās produkti un ķermeņa mitrinātāji. Visa produkcija ir ražota Francijā un tiek piedāvāta par pircējiem ļoti pieņemamām cenām.
‘The Body Shop’ franšīze Baltijā darbojas jau vairāk kā desmit gadu garumā un kvalitātes ziņā kļuvusi par piemēru citām tīkla franšīzēm Eiropā un pasaulē.
visvairāk lasītais
Uzņēmums AS Dzintars ir viens no senākajiem parfimērijas un kosmētikas ražotājiem Ziemeļeiropas valstīs.
Itāļu modes zīmols ievieš franšīzes “uzlabotu versiju”. Kas būs jaunās stratēģijas pamatā?
Viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas Latvijā sāka attīstīt franšīzes biznesu, bija “Stenders”.
Bērnu apģērbu tirgus ir viens no ienesīgākajiem segmentiem apģērbu ražošanas nozarē pasaulē.