20.12.2016

Jaunas koncepcijas ūdens velotrenažieris iekaro Baltijas tirgu

Aquabaiki, jeb ūdens velotrenažieri, piedzīvo milzīgu popularitātes vilni Francijā. Īsā laikā tie ir kļuvuši populāri arī pie mums Latvijā.

"Breeze" īpašniece Jeļena Silova savulaik nolēma, ka darbosies fitnesa un veselības jomā. Meklēja idejas un atrada partnerus Francijā, kas ražo šobrīd labākos tirgū pieejamos ūdens velo trenažierus. Viņa izveidoja pilnīgi jaunu koncepciju un divas studijas – Rīgā un Jūrmalā. Šobrīd tām ir jau 1300 klientu, gandrīz puse no tiem uz nodarbībām nāk atkārtoti un kļuvuši par lojāliem un pastāvīgiem apmeklētājiem. Tā kā tirgus niša pašlaik ir brīva, šim biznesam nav nekādu šķēršļu tālākai attīstībai gan Baltijā, gan ārpus tās.

Breeze ūdens velotrenažieris, sveces Photo Innovita SIA

Klientiem patīk "Breeze" studijas, jo šādi sanāk izvairīties no lielām cilvēku masām, kas apmeklē tradicionālos fitnesa klubus.

"Breeze" studija ikvienam interesentam piedāvā veselīgu atpūtu. Uzsvars ir uz abiem šiem vārdiem. Veselīgi tas ir tāpēc, ka pusstundas brauciens ar ūdens velo trenažieri var palīdzēt sadedzināt līdz pat 600 kalorijām. Savukārt, par atpūtu to var nosaukt tāpēc, ka iespējams ne vien mīt pedāļus uz velosipēda, kas ievietots improvizētā vannā un nodrošina ūdens pretestību, bet arī uzlikt austiņas un klausīties mūziku, kā arī skatīties kādu pārraidi priekšā novietotajā televizora ekrānā. Traumu risks ir salīdzinoši ļoti neliels, tāpēc šo trenažieri viegliem treniņiem var izmantot arī vecāka gadagājuma cilvēki. Ūdens pretestība nodrošina masāžas efektu un labu kardio slodzi.

Mūsu klienti ir tie, kam nepatīk doties uz tradicionālajiem fitnesa klubiem, jo tur ir daudz cilvēku” saka J. Silova. “No otras puses tā ir tieši fitnesa klubu iespēja piesaistīt tos klientus, kas ikdienā neapmeklē viņu nodarbības. Šādus sadarbības partnerus mēs šobrīd meklējam. Tāpat mūsu koncepcija varētu būt interesanta SPA centriem, jo ūdens velo trenažieris ir atpūtas veids, taču nedaudz aktīvāks.”

J. Silova uzskata, ka studiju var attīstīt arī cilvēki, kam vienkārši ir pieredze darbā skaistumkopšanas salonos – ir jāprot tikai veidot pieraksta grafikus, pārējās zināšanas var apgūt pakāpeniski: “Vislabāk, ja cilvēkam ir interese par veselīgu dzīvesveidu. Tad viņam šāda sadarbība varētu būt interesanta. Pieredze ne vienmēr ir galvenais veiksmes faktors.

Vienlīdz ar veselīgu, aktīvu un kvalitatīvu atpūtu klientam ir svarīga arī atrašanās vieta un atmosfēra. Arī tai "Breeze" studijas veidotāji ir pievērsuši īpašu uzmanību. Studija iekārtota mājīgi, lai pēc treniņa vēl gribētos uzkavēties un nobaudīt kādu veselīgu kokteili. J. Silova uzsver, ka studijai ir ļoti svarīgi, lai klients atgriežas vēl un vēl.

Breeze studijā sieviete dzer zaļu kokteili

Vienlīdz ar veselīgu, aktīvu un kvalitatīvu atpūtu klientam ir svarīga arī atrašanās vieta un atmosfēra.

Izstrādātais biznesa modelis un pārbaudītās zināšanas tiks nodotas tās komandas rokās, kas būs gatava iesaistīties franšīzes studijas izveidošanā. "Breeze" šobrīd meklē sadarbības partnerus Baltijas valstīs un Baltkrievijā, Ukrainā un Krievijā, kas būtu gatavi turpināt viņu Latvijā tapušo veiksmes stāstu. Franšīzes ņēmējiem tiks nodrošinātas kvalitatīvas personāla apmācības, būs pieejama palīdzība finanšu plānošanā, ieteikumi cenu politikas veidošanā un mārketinga materiālu izveidošanā. Franšīzes ņēmējs varēs izmantot arī visu uzņēmuma korporatīvo stilu un padomus topošās studijas vietas izvēlē. Speciālisti palīdzēs telpu interjera plānošanā, ja tas būs nepieciešams. Kopējais sākotnējo investīciju apjoms, aprīkojot studiju ar trim ūdens velo trenažiera iekārtām, ir no 70 000 līdz 100 000 eiro. Franšīzes devēji lēš, ka atpelnīt šīs investīcijas iespējams nepilna gada laikā. Sākot no otrā darbības gada, aptuvenā prognozētā peļņa ir 30 000 eiro gadā. Līgums sākotnēji tiek slēgts uz 5 gadiem.

Dalies ar rakstu

Ieva Treija

Žurnāliste