Denny’s
informācija par franšīzes sistēmu
franšīzes sistēmas apraksts
Denny's - restorānu zīmols, kuru atpazīst un novērtē katrs amerikānis. Lielākais ģimenes restorānu tīkls pasaulē pašlaik ieņem augsto 9.vietu Entrepreneur TOP-500 ASV franšīžu reitingā.
2016.gadā, pēc vairāk kā 60 panākumu gadiem, uzņēmums pirmo reizi pieņēmis lēmumu par attīstības uzsākšanu Eiropas Savienībā. Kā pirmie mērķa tirgi tika izraudzīti Spānija, Itālija un Centrālā un Austrumu Eiropa. Denny's aicina uzņēmumus ar pieredzi restorānu nozarē CEE reģionā kļūt par Denny's partneri un attīstīt restorānu tīkla franšīzi (multi-unit franchise).
Denny's skaitļos:
- Vairāk kā 2,150 restorāni ASV un 13 citās valstīs.
- Tīkls katru mēnesi apkalpo 32 miljonus viesu.
- Uzņēmums darbojas jau vairāk kā 63 gadus (dibināts 1953.gadā).
- Zīmola atpazīstamība ASV 98%.
- Gada neto apgrozījums $ 2,25 miljardi.
Denny's sasniegumi
- Top 10 ASV franšīze (Entrepreneur);
- Nr.1 franšīze ģimenes restorānu kategorijā.
- Akcijas tiek publiski piedāvātas NASDAQ (DENN).
Unikāls biznesa modelis Centrālās un Austrumu Eiropas tirgiem:
- Restorāna koncepcija- casual dining.
- Restorāni ir atvērti visu diennakti (24/7 koncepcija).
- Apkalpošana pie galdiņiem. Denny's restorāniem ir raksturīga ļoti ātra un nemainīgi kvalitatīva viesmīļu apkalpošana.
- Brokastis, pusdienas, vakariņas, nakts ēdienkarte.
- Speciāli cenu piedāvājumi (ASV - $ 2, $ 4, $ 6, $ 8).
- Corporate items (piemēram, pārdošanas hits "grand slam").
- Ēdienkartes dažādām patērētāju grupām (ieskaitot vecākus cilvēkus, bērnus, veģetāriešus).
- 85% ēdienkartes pozīcijām nav nepieciešams pavārs restorānā.
- Koncepcija apvieno labākās ātrās ēdināšanas, tradicionālo bāru un klasisko restorānu tradīcijas.
franšīzes struktūrvienība
2150
struktūrvienības fotogrāfija
informācija priekš franšīzes ņēmējiem
kopējās investīcijas
Projekta realizācijai nepieciešami min. $ 5 miljoni, kas ļaus atvērt vismaz 5 Denny's restorānus.
pamata nosacījumi
Franšīzes ņēmēja profils:
- Uzņēmums vai investors ar pieredzi restorānu vai mazumtirdzniecības nozarēs un piekļuvi atbilstošām lokācijām.
Pastāv 3 dažādi Denny's restorānu formāti, kas ļauj pielāgot restorānu specifiskām situācijām, lokācijām un mērķa klientiem:
- Denny's mazs (70 - 250 m2) - tirdzniecības centros, food-courts, lidostās, dzelzceļa stacijās, universitātēs;
- Pilna izmēra Denny's (300 - 900 m2) - vadošie tirdzniecības centri, atsevišķi stāvošas restorānu ēkas, rrestorāni pilsētas centrālajā daļā, universitāšu pilsētiņās;
- Denny's lielceļu malās (250 - 500 m2) - aktīvu maģistrāļu malā ar ērtas piebraukšanas iespēju.
informācija par franšīzes devēju
uzzināt vairāk
lasīt rakstus
visvairāk lasītais
Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Pirms pusgada starptautiskais restorānu tīkls izgāja biržā. Ir zināmi konkrētāki uzņēmuma nākotnes plāni.
Seminārs par biznesa iespējām ar SUBWAY
Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.
Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Franšīzes sistēmas piedāvā lieliskas biznesa iespējas gan fiziskām personām, gan uzņēmumiem, gan arī investoru grupām.
Viens no pirmajiem jautājumiem, sākot domāt par franšīzes iegādi, ir “Cik man maksās franšīze?”.
Franšīzi ir iespējams izmantot jebkuras nozares uzņēmumu attīstībai, tomēr dabiski, ka dažādi uzņēmējdarbības veidi franšīzes metodei ir vairāk piemēroti par citiem.
Franšīze ir salīdzinoši elastīga metode un teju jebkāda veida uzņēmējdarbību var attīstīt ar franšīzes palīdzību.
Latvija ir viens no retajiem tirgiem, kur pasaules lielākajam restorānu tīklam nav sava reģionālā attīstības aģenta. Lai par tādu kļūtu, sevi ir jāpierāda ar darbu un rezultātiem, vadot franšīzes restorānu.
Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.
Pasaules lielākais restorānu franšīzes tīkls turpina paplašināšanos, paralēli ieviešot izmaiņas zīmolā un interjera dizainā.
Jau šajā pavasarī Viļņā durvis vērs slavenais amerikāņu sporta bārs „Hooters”. Divu gadu laikā tiek plānots ar šādu restorānu iepriecināt arī latviešus un igauņus.
Amerikā iecienītie sporta krogi “The Tilted Kilt” plāno attīstīt franšīzes tīklu Eiropā. Investīciju apjoms franšīzes partneriem ir sākot no viena miljona ASV dolāriem.
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.
Katalogā ietverto informāciju ir iesniedzis franšīzes devējs. Pirms sadarbības līguma parakstīšanas kandidātam vajadzētu pārliecināties par uzņēmuma datiem un kopējo biznesa modeļa pievilcību. Redakcija patur tiesības pārbaudīt informāciju par katalogā esošiem uzņēmumiem. Ja saņemat informāciju, ka uzņēmumu iesniegtie dati ir neprecīzi vai novecojuši, lūdzu, sazinieties ar redakciju.