IKEA franšīzes ņēmējs Viļņā veidos digitālās attīstības komandu
Komanda strādās Viļņā un tajā sākotnēji būs astoņi speciālisti; komandas mērķis būs padarīt IKEA franšīzes ņēmēju par digitālo līderi Baltijas valstu un Islandes mazumtirdzniecībā. Digitālās attīstības komandai būs divi galvenie uzdevumi: uzlabot klientu pieredzi visos saziņas kanālos un paaugstināt darba efektivitāti IKEA struktūrvienībās Baltijas valstīs un Islandē. Ilgtermiņa mērķis ir padarīt digitālo attīstību par mūsu darba standartu. Īstermiņā vēlamies uzlabot ikdienas darbu uzņēmumā. Šobrīd ieplānoti jau vairāk nekā 150 dažādi projekti digitālās kompetences nodrošināšanai,” stāsta Elvirs S. Sveinsons, Informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītājs Baltijas valstīs un Islandē.
Šobrīd IKEA meklē vēl sešus speciālistus darbam Viļņas birojā. Kandidātiem nepieciešamas prasmes projektu vadīšanā, tīklošanā, Microsoft Dynamics NAV un tīmekļa izstrādē. E. S. Sveinsons informē, ka speciālistus meklē gan Lietuvā, gan citās valstīs. Pirmajā gadā investīcijas IKEA franšīzes ņēmēja digitalizācijā visās četrās valstīs sasniegs 0,5 miljonus eiro, un plānots, ka turpmākajos gados tās būs apmēram 1 miljons eiro gadā.
“Mēs jau esam veiksmīgi īstenojuši digitālās attīstības projektus gan Baltijas valstīs, gan Islandē, taču ar jauno komandu esam nolēmuši paātrināt pārvērtības, tā reaģējot uz pieaugošo nepieciešamību pēc digitāliem risinājumiem,” saka E. S. Sveinsons. Pēc viņa teiktā, nākamie plānotie projekti ir jauni tīmekļa risinājumi un ekomercijas nodrošināšana Baltijas valstīs un Islandē.
lasīt rakstus
Pēc veiksmīga starta Lietuvā, tiks uzsākta populārās zviedru franšīzes veikala celtniecība Pierīgā.
“Green Fortune Latvia” ir franšīzes uzņēmums, kas sniedz pakalpojumus apzaļumošanas jomā.
Mājas un interjera preču tirgotājs JYSK ir starptautisks uzņēmums, kas darbojas 41 pasaules valstī. Pirmais veikals Latvijā tika atklāts 2001. gadā. Tagad tas izaudzis un sācis paplašināšanos Baltkrievijā.
visvairāk lasītais
Programmēšanas kursu dalībnieki ne tikai apgūst programmēšanu. Viņi pilnībā maina savu profesionālo dzīvi.
- Kad mēs uzsākām biznesu, mūsu plānos nebija franšīze. Taču biznesa izaugsme bija tik pārsteidzoša, ka plāni mainījās.
Maple Bear ienāk Centrālās un Austrumeiropas reģionā.
Primekss saņem prestižo balvu Most Innovative Product Award 2019 nozares nozīmīgākajā izstādē, World Of Concrete 2019, Las Vegasā.
Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.
populārs forumā
Passports , id cards , visas , drivers license , stamps ,
Documents Cloned cards Best Quality Banknotes dollar / euro Pounds Passports , id cards , visas , drivers license , stamps , birt certificates , diploma , Permitts for all...
IKEA franšīzes ņēmējs Viļņā veidos digitālās attīstības komandu
Sveiki, dāmas un kungi! Vai jums ir nepieciešama finansiāla palīdzība? Es esmu Sjūzena Bensone. Esmu aizdevējs un arī finanšu konsultants. Vai jums ir nepieciešams...