IKEA franšīzes ņēmējs Viļņā veidos digitālās attīstības komandu
Komanda strādās Viļņā un tajā sākotnēji būs astoņi speciālisti; komandas mērķis būs padarīt IKEA franšīzes ņēmēju par digitālo līderi Baltijas valstu un Islandes mazumtirdzniecībā. Digitālās attīstības komandai būs divi galvenie uzdevumi: uzlabot klientu pieredzi visos saziņas kanālos un paaugstināt darba efektivitāti IKEA struktūrvienībās Baltijas valstīs un Islandē. Ilgtermiņa mērķis ir padarīt digitālo attīstību par mūsu darba standartu. Īstermiņā vēlamies uzlabot ikdienas darbu uzņēmumā. Šobrīd ieplānoti jau vairāk nekā 150 dažādi projekti digitālās kompetences nodrošināšanai,” stāsta Elvirs S. Sveinsons, Informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītājs Baltijas valstīs un Islandē.
Šobrīd IKEA meklē vēl sešus speciālistus darbam Viļņas birojā. Kandidātiem nepieciešamas prasmes projektu vadīšanā, tīklošanā, Microsoft Dynamics NAV un tīmekļa izstrādē. E. S. Sveinsons informē, ka speciālistus meklē gan Lietuvā, gan citās valstīs. Pirmajā gadā investīcijas IKEA franšīzes ņēmēja digitalizācijā visās četrās valstīs sasniegs 0,5 miljonus eiro, un plānots, ka turpmākajos gados tās būs apmēram 1 miljons eiro gadā.
“Mēs jau esam veiksmīgi īstenojuši digitālās attīstības projektus gan Baltijas valstīs, gan Islandē, taču ar jauno komandu esam nolēmuši paātrināt pārvērtības, tā reaģējot uz pieaugošo nepieciešamību pēc digitāliem risinājumiem,” saka E. S. Sveinsons. Pēc viņa teiktā, nākamie plānotie projekti ir jauni tīmekļa risinājumi un ekomercijas nodrošināšana Baltijas valstīs un Islandē.
lasīt rakstus
Pēc veiksmīga starta Lietuvā, tiks uzsākta populārās zviedru franšīzes veikala celtniecība Pierīgā.
“Green Fortune Latvia” ir franšīzes uzņēmums, kas sniedz pakalpojumus apzaļumošanas jomā.
Mājas un interjera preču tirgotājs JYSK ir starptautisks uzņēmums, kas darbojas 41 pasaules valstī. Pirmais veikals Latvijā tika atklāts 2001. gadā. Tagad tas izaudzis un sācis paplašināšanos Baltkrievijā.
visvairāk lasītais
Latvijā atvērta starptautiskā uzņēmuma ‘Smart Ninja’ franšīze. Ar tās starpniecību interesentiem tiks nodrošināta iespēja apgūt programmēšanas un IT prasmes.
SIA “Inter Cars Latvija” ir veiksmīgi ieviesis franšīzes modeli vietējā tirgū, piecu gadu laikā sasniedzot 35 miljonu eiro lielu apgrozījumu gadā.
Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.
Latvijas franšīzu tīkla ‘Figura Line’ Rēzeknes salona īpašniece pierāda, ka sievietes vēlas būt skaistas arī mazās Latvijas pilsētās. Un tā ir iespēja izveidot savu biznesu.
populārs forumā
Passports , id cards , visas , drivers license , stamps ,
Documents Cloned cards Best Quality Banknotes dollar / euro Pounds Passports , id cards , visas , drivers license , stamps , birt certificates , diploma , Permitts for all...
IKEA franšīzes ņēmējs Viļņā veidos digitālās attīstības komandu
Sveiki, dāmas un kungi! Vai jums ir nepieciešama finansiāla palīdzība? Es esmu Sjūzena Bensone. Esmu aizdevējs un arī finanšu konsultants. Vai jums ir nepieciešams...