IKEA franšīzes ņēmējs Viļņā veidos digitālās attīstības komandu
Komanda strādās Viļņā un tajā sākotnēji būs astoņi speciālisti; komandas mērķis būs padarīt IKEA franšīzes ņēmēju par digitālo līderi Baltijas valstu un Islandes mazumtirdzniecībā. Digitālās attīstības komandai būs divi galvenie uzdevumi: uzlabot klientu pieredzi visos saziņas kanālos un paaugstināt darba efektivitāti IKEA struktūrvienībās Baltijas valstīs un Islandē. Ilgtermiņa mērķis ir padarīt digitālo attīstību par mūsu darba standartu. Īstermiņā vēlamies uzlabot ikdienas darbu uzņēmumā. Šobrīd ieplānoti jau vairāk nekā 150 dažādi projekti digitālās kompetences nodrošināšanai,” stāsta Elvirs S. Sveinsons, Informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītājs Baltijas valstīs un Islandē.
Šobrīd IKEA meklē vēl sešus speciālistus darbam Viļņas birojā. Kandidātiem nepieciešamas prasmes projektu vadīšanā, tīklošanā, Microsoft Dynamics NAV un tīmekļa izstrādē. E. S. Sveinsons informē, ka speciālistus meklē gan Lietuvā, gan citās valstīs. Pirmajā gadā investīcijas IKEA franšīzes ņēmēja digitalizācijā visās četrās valstīs sasniegs 0,5 miljonus eiro, un plānots, ka turpmākajos gados tās būs apmēram 1 miljons eiro gadā.
“Mēs jau esam veiksmīgi īstenojuši digitālās attīstības projektus gan Baltijas valstīs, gan Islandē, taču ar jauno komandu esam nolēmuši paātrināt pārvērtības, tā reaģējot uz pieaugošo nepieciešamību pēc digitāliem risinājumiem,” saka E. S. Sveinsons. Pēc viņa teiktā, nākamie plānotie projekti ir jauni tīmekļa risinājumi un ekomercijas nodrošināšana Baltijas valstīs un Islandē.

lasīt rakstus

Pēc veiksmīga starta Lietuvā, tiks uzsākta populārās zviedru franšīzes veikala celtniecība Pierīgā.
“Green Fortune Latvia” ir franšīzes uzņēmums, kas sniedz pakalpojumus apzaļumošanas jomā.
Mājas un interjera preču tirgotājs JYSK ir starptautisks uzņēmums, kas darbojas 41 pasaules valstī. Pirmais veikals Latvijā tika atklāts 2001. gadā. Tagad tas izaudzis un sācis paplašināšanos Baltkrievijā.
visvairāk lasītais

Itāļu modes zīmols ievieš franšīzes “uzlabotu versiju”. Kas būs jaunās stratēģijas pamatā?
Uzņēmums AS Dzintars ir viens no senākajiem parfimērijas un kosmētikas ražotājiem Ziemeļeiropas valstīs.
Neskatoties uz lielo zīmola atpazīstamību, salīdzinoši maz cilvēku Latvijā zina, ka SAKRET ir franšīzes uzņēmums.
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.
Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.