Primeksa produktam atkal panākumi pasaulē

Latvijas ražojošais uzņēmums Primekss, kas starptautiski attīstās ar franšīzes/ licencēšanas metodi, ir viena no ļoti retajām kompānijām pasaulē, kas šo prestižo balvu ir saņēmusi jau ceturto reizi.
“Šis sasniegums parāda Primekss kā uz nepārtrauktiem uzlabojumiem vērstu uzņēmumu un ir atzinība mūsu Primekss Betona izpētes centra betona un konstrukciju inženieriem Dr. Cepurīša vadībā, kuri veic nepārtrauktu izpēti, pilveidojot betona tehnoloģiju. Tieši šāda visaptveroša pieeja tehnoloģijas inovācijai mums ir ļāvusi tirgū ieviest veiksmīgus produktus un atkārtoti saņemt šo nozares nozīmīgo inovāciju balvu. Esam arī priecīgi par atzinību ASV tirgū, kur šobrīd PrīmXComposite tehnoloģija tiek pielietota jau 10 pavalstīs. Arī pašlaik mums ir atvērti jauni produktu attīstības projekti, un mēs ļoti ceram, ka arī mūsu nākamās inovācijas būs vismaz tikpat veiksmīgas.”- Jānis Ošlejs, Primekss Group CEO.
Par Primekss Group
Primekss Group ir uz inovācijām balstīta, strauji augoša betona tehnoloģiju uzņēmumu grupa, kas ir izstrādājusi un patentējusi savu kompozītbetona tehnoloģiju – PrīmXComposite. Pateicoties pašu Izpētes un attīstības departamentam, uzņēmums nodrošina inovatīvu betona tehnoloģiju produktu izstrādi, kas veiksmīgi tiek eksportēti uz vairāk kā 20 valstīm visā pasaulē. Primekss Group apgrozījums strauji aug un 2018. gadā pārsniedza 45 miljonus eiro.
lasīt rakstus

Kuldīgā notiks Kurzemes reģionā gada vērienīgākais bezmaksas pasākums jaunajiem uzņēmējiem "Starta diena".
Nesen Prāgā notikušās franšīzes izstādes panākumi liecina par to, ka Čehijā palielinās interese par franšīzes biznesu. Komentāru lūdzām mūsu Prāgas biroja kolēģei Lenkai Novakovai, kas organizēja šo izstādi.
Eksporta konsultāciju uzņēmuma ‘Gateway & Partners’ produkts it kā nav unikāls. Taču unikāls ir tas, ko viņi savā nozarē ir paveikuši. Iegūtās zināšanas ir ļāvušas nostiprināties Baltijas reģionā, tagad kārta citām valstīm.
Šobrīd Latvijas uzņēmums savu produktu eksportē uz 18 valstīm visā pasaulē.
Austrijas personāla atlases un novērtēšanas uzņēmums ‘Talentor’ pirms vairāk kā 10 gadiem sāka apgūt Eiropas tirgu. Sākontēji uzņēmums paplašinājās Skandināvijā, taču drīz vien partneru lokam pievienojās arī Latvija.
visvairāk lasītais

Itāļu modes zīmols ievieš franšīzes “uzlabotu versiju”. Kas būs jaunās stratēģijas pamatā?
Uzņēmums AS Dzintars ir viens no senākajiem parfimērijas un kosmētikas ražotājiem Ziemeļeiropas valstīs.
Neskatoties uz lielo zīmola atpazīstamību, salīdzinoši maz cilvēku Latvijā zina, ka SAKRET ir franšīzes uzņēmums.
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.
Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.