Primeksa produktam atkal panākumi pasaulē

Latvijas ražojošais uzņēmums Primekss, kas starptautiski attīstās ar franšīzes/ licencēšanas metodi, ir viena no ļoti retajām kompānijām pasaulē, kas šo prestižo balvu ir saņēmusi jau ceturto reizi.
“Šis sasniegums parāda Primekss kā uz nepārtrauktiem uzlabojumiem vērstu uzņēmumu un ir atzinība mūsu Primekss Betona izpētes centra betona un konstrukciju inženieriem Dr. Cepurīša vadībā, kuri veic nepārtrauktu izpēti, pilveidojot betona tehnoloģiju. Tieši šāda visaptveroša pieeja tehnoloģijas inovācijai mums ir ļāvusi tirgū ieviest veiksmīgus produktus un atkārtoti saņemt šo nozares nozīmīgo inovāciju balvu. Esam arī priecīgi par atzinību ASV tirgū, kur šobrīd PrīmXComposite tehnoloģija tiek pielietota jau 10 pavalstīs. Arī pašlaik mums ir atvērti jauni produktu attīstības projekti, un mēs ļoti ceram, ka arī mūsu nākamās inovācijas būs vismaz tikpat veiksmīgas.”- Jānis Ošlejs, Primekss Group CEO.
Par Primekss Group
Primekss Group ir uz inovācijām balstīta, strauji augoša betona tehnoloģiju uzņēmumu grupa, kas ir izstrādājusi un patentējusi savu kompozītbetona tehnoloģiju – PrīmXComposite. Pateicoties pašu Izpētes un attīstības departamentam, uzņēmums nodrošina inovatīvu betona tehnoloģiju produktu izstrādi, kas veiksmīgi tiek eksportēti uz vairāk kā 20 valstīm visā pasaulē. Primekss Group apgrozījums strauji aug un 2018. gadā pārsniedza 45 miljonus eiro.
lasīt rakstus

Kuldīgā notiks Kurzemes reģionā gada vērienīgākais bezmaksas pasākums jaunajiem uzņēmējiem "Starta diena".
Nesen Prāgā notikušās franšīzes izstādes panākumi liecina par to, ka Čehijā palielinās interese par franšīzes biznesu. Komentāru lūdzām mūsu Prāgas biroja kolēģei Lenkai Novakovai, kas organizēja šo izstādi.
Eksporta konsultāciju uzņēmuma ‘Gateway & Partners’ produkts it kā nav unikāls. Taču unikāls ir tas, ko viņi savā nozarē ir paveikuši. Iegūtās zināšanas ir ļāvušas nostiprināties Baltijas reģionā, tagad kārta citām valstīm.
Šobrīd Latvijas uzņēmums savu produktu eksportē uz 18 valstīm visā pasaulē.
Austrijas personāla atlases un novērtēšanas uzņēmums ‘Talentor’ pirms vairāk kā 10 gadiem sāka apgūt Eiropas tirgu. Sākontēji uzņēmums paplašinājās Skandināvijā, taču drīz vien partneru lokam pievienojās arī Latvija.
visvairāk lasītais

Uzņēmums Circle K Latvia (Statoil) ir lielākais degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls Latvijā, kas tirgū paplašinās ar franšīzēm. Šobrīd tiek veikta zīmola nomaiņa – jaunais nosaukums būs “Circle K”, ar kuru jau strādā 15’000 ērtas iepirkšanās veikali un DUS visā pasaulē.
Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Parīze martā kļūs par Eiropas franšīzes tirgus centru. Uzņēmēji varēs doties jaunu biznesa ideju meklējumos. Jau vairāk nekā 30 gadus Parīzē tiek rīkota lielākā franšīzes izstāde Eiropā – Franchise Expo Paris.
Latvijā labi zināmais uzņēmums "Nakts Mēbeles" attīsta jaunu zīmolu un plāno ieiešanu jaunos tirgos.
Līdz 2009.gadam Latvijā nebija specifiska franšīzes regulējuma. Normatīvais regulējums franšīzei kā komercdarījumam pirmo reizi tika ieviests ar 2008.gada 18.decembra likumu „Grozījumi Komerclikumā”, kad Komerclikums tika papildināts ar jaunu daļu, proti, “Komercdarījumi”.