Find your franchise in Poland!
Franchise Expo Warsaw: three days of business meetings, 200 franchise brands and 7.000 visitors interested in new franchise opportunities.
Franchise Expo Warsaw is the largest franchise event in Central and Eastern Europe. It is the perfect place to exchange contacts and meet potential business partners. For franchise companies it is an excellent opportunity to meet potential franchisees and develop their businesses in Poland. For international entrepreneurs it is also unique opportunity to find new franchise brand and launch it in their countries. This year, apart from brands already operating in Poland, there are going to appear franchise brands from United States, Germany, Italy, Hungary, Croatia and Ukraine.
The Expo visitors are mainly entrepreneurs and SME owners who are looking for a good franchise opportunities.
- We are exhibiting at the Franchise Expo Warsaw because we are still developing and looking for new franchisees. In previous editions of the Expo, the visitors willingly visited our stand and we should not miss this year, too - says Krzysztof Stępień, Senior Franchising Supervisor McDonald’s Poland.
Find your franchise in Warsaw!

lasīt rakstus

Ja jūs zināt, kā vajag pareizi domāt, jūs paveiksiet daudz lietas - Amir Asor, Young Engineers izveidotājs.
- Kad mēs uzsākām biznesu, mūsu plānos nebija franšīze. Taču biznesa izaugsme bija tik pārsteidzoša, ka plāni mainījās.
Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.
Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.
Maple Bear ienāk Centrālās un Austrumeiropas reģionā.
visvairāk lasītais

Latvijā labi zināmais uzņēmums "Nakts Mēbeles" attīsta jaunu zīmolu un plāno ieiešanu jaunos tirgos.
20 gadus Francijas skaistumkopšanas zīmols ‘Yves Rocher’ darbojās Latvijā, taču dažādu apstākļu dēļ sadarbība ar franšīzes partneri pārtrūkusi.
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.
Uzņēmums Circle K Latvia (Statoil) ir lielākais degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls Latvijā, kas tirgū paplašinās ar franšīzēm. Šobrīd tiek veikta zīmola nomaiņa – jaunais nosaukums būs “Circle K”, ar kuru jau strādā 15’000 ērtas iepirkšanās veikali un DUS visā pasaulē.
Itāļu modes zīmols ievieš franšīzes “uzlabotu versiju”. Kas būs jaunās stratēģijas pamatā?