La Compagnie des Petits
informācija par franšīzes sistēmu
franšīzes sistēmas apraksts
Vadošais Francijas bērnu apģērbu veikalu tīkls
“La Compagnie Des Petits” tika izveidots 1991.gadā. Kopš tā laika mūsu zīmols ir nostiprinājies kā vadošais bērnu gatavo apģērbu tirgū. Pašlaik ir atvērti un veksmīgi darbojas jau vairāk kā 200 “La Compagnie Des Petits” veikali Beļģijā, Francijā, Luksemburgā, Spānijā, Portugālē, Šveicē, Tunisijā, Honkongā, Makao, Ķīnā, Krievijā, Alžīrijā, Sauda Arābijā un citās valstīs.
Mūsu pircēji no visas plašās pasaules augstu novērtē mūsu plašo sortimentu, izcilo produktu kvalitāti, ekskluzīvo stilu un lielisko vērtību, ar ko saistās mūsu zīmols. Tāpat viņi ir iemīlējuši mūsu inovatīvo “mix and match” pieeju, kas tiek piedāvata un caurvijas katrai tēmai, kas veido mūsu kolekcijas.
Plašs sortiments
“La Compagnie Des Petits” piedāvā plašu bērnu apavu, apģērbu un aksesuāru klāstu zēniem un meitenēm no 1 mēneša līdz 12 gadu vecumam. Mūsu veikalos jūs atradīsiet dažādus bodijus un apakšveļu, mēteļus un virsjakas, bikses un šortus, džemperus un jakas, kleitas un svārkus, t-kreklus un kreklus, peldkostīmus un peldbikses, pidžamas un daudzus citus apģērbus. Tam visam pa virsu ir mūsu apģerbu kolekcijas īpašiem gadījumiem un pasākumiem, kas apmierinās pat pašus prasīgākos pircējus.
Izcila kvalitāte
“La Compagnie Des Petits” prioritāte ir ļaut katram bērnam justies labi mūsu apģērbos, bet vecākiem būt pārliecinātiem un drošiem par mūsu produktu kvalitāti. Komforts un praktiskums nosaka mūsu stilu. Mēs vienmēr rūpīgi izvēlamies materiālus, pārbaudām kvalitāti un cenšamies padarīt ikviena dzīvi vieglāku- katru dienu! Pārdomāts apģērbu dizains no Francijas drēbniekiem un stingra kvalitātes kontrole nodrošina to, ka mūsu apģērbi ir ērti un veselīgi valkāšanai.
Ekskluzīvs stils
“La Compagnie Des Petits” mums patīk doma, ka bērni var vilkt apģērbus visās varavīksnes krāsās un, pats galvenais, ka tās saskan! Mēs piedāvājam jautras, spilgti krāsainas drēbes ar daudz dažādām detaļām katrai sezonai. No pulvera rozā līdz fuksiju rozā, no anīsa zaļas līdz smaragda zaļai, no salmu dzeltenas līdz saules dzeltenai un no magoņu sarkanas līdz tumši sarkanai krāsai - ikvienā mūsu kolekcijā jūs atradīsiet spilgtas un jautras krāsas atbilstošas mūsu mīluļu personībām!
Mix and Match
“La Compagnie Des Petits” kolekcijās mēs dievinām piedāvāt apģērbu, izmanotojot “mix and mach” koncepciju! Katrā kolekcijas tēmā var atrast plašas apģērbu kombinēšanas iespējas, lai radītu ideālu izskatu.Priekš tiem, kam nepieciešama papildus iedvesma, mēs piedāvājam gatavus apģērbu setus, kuri jau ir salikti atbilstoši noteiktai tēmai, piemēram, “Wild and Rock”, “Bohemian Cargo”, “New York in the City”, “So British” un daudzas citas.
Vērtība, ko iegūstat par cenu
Uzņēmumā “La Compagnie Des Petits” mēs rūpējamies par mūsu pircējiem un apzināmies, ka prasīgo mazo princešu un prinču vajadzību apmierināšana var izmaksāt ļoti dārgi. Tamdēļ mēs esam izveidojuši cenu politiku tādu, kas ļauj mūsu klientiem padarīt savus bērnus laimīgus, neiztērējot milzīgas summas. Mūsu cenas ir vidējā segmenta lejasdaļā. Nodrošinot augstu kvalitāti un nepārspējamu dizainu, mūsu produkcija ir pieejama lielākajai sabiedrības daļai.
struktūrvienības
80
franšīzes struktūrvienība
140
struktūrvienības fotogrāfija
informācija priekš franšīzes ņēmējiem
atbalsts franšīzes ņēmējiem
“La Compagnie Des Petits” meklē franšīzes partnerus viena vai vairāku veikalu atvēršanai Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Baltkrievijā. Zemāk atradīsiet visus pamata nosacījumus franšīzes partnerattiecībām. Lūdzu, ņemiet vērā, ka daļa prasību var būt elastīgas un pielāgotas atbilstoša franšīzes partnera vajadzībām.
Veikals
Katra veikala dizains ir veidots tādējādi, lai izceltu košās un jautrās apģērbu kolekcijas. Īpaša uzmanība tiek veltīta merčendaizingam, lai pastiprinātu kopējo iespaidu un veicinātu pārdošanu. Veikala raksturojums:
- Izvietojums uz pilsētas galvenajām ielām vai tirdzniecības centros
- Tirdzniecības zāle 60-80m² plus noliktava 15-20m²
- Balta fasāde, kas izceļ krāsaino izkārtni un lieli logi, kas ļauj veikalā ieplūst gaismai
- Veikala iekštelpas: bērnu izklaidēšanai maza sarkana mašīna ar plauktiem un jautrais La Compagnie Des Petits logo
- Moduļu mēbeles un starpsienas sadala tirdzniecības zāli
- Speciāls apgaismojums papildina jautro atmosfēru un rada “boutique” sajūtu, kas tik ļoti raksturīga La Compagnie Des Petits
Apģērbu kolekcijas
- Katru gadu divas pamata kolekcijas: 1100 vienības, 7-13 tēmas un 4 vecuma grupas katrā kolekcijā
- Apakšveļas kolekcija (dienas un nakts) ir nemainīga visa gada garumā
- Elastīga pasūtījumu veikšanas politika: rezervēšana notiek 1-2 mēnešus pirms jaunās sezonas sākuma, izmaiņas pasūtījumā var veikt visas sezonas garumā
- Priekšapmaksa veicama pirms katras preču izsūtīšanas sezonas laikā
- Preču atlikums sezonas beigās ir vidēji ap 10% no kopējā veiktā pasūtījuma
Biznesa atbalsts
Mēs vēlamies, lai mūsu franšīzes partneri būtu laimīgi un nodotu šīs sajūtas tālāk klientiem. Tamdēļ mēs nodrošinām mūsu partnerus ar nepieciešamo palīdzību un atbalstu veiksmīgai veikala izveidei un darbībai. Atbalsta pamata elementi:
- “Turnkey”, jeb “nolikto atslēgu princips”: mūsu pieredzējusī komanda piegādās datoraprīkojumu, POS programmatūru, veiks instalāciju, nodrošinās ar visiem mārketinga un komunikāciju rīkiem, pilnībā asistēs un atbalstīs veikala izveidē, aprīkošanā un atvēršanas dienā
- Praktiskā apmācība veikalā un/vai teorētisks apmācību kurss uzņēmuma galvenajā ofisā
- Pastāvīgs atbalsts un konsultēšana pārdošanā, merčendaizingā, mārketingā un komunikācijā
- Regulāras “La Compagnie Des Petits” reģionālā menedžera un personāla vizītes
- Regulāras apspriedes un konsultācijas ar tīkla menedžeri
Mārketinga atbalsts
“La Compagnie Des Petits” izmanto iedarbīgas un atšķirīgas mārketinga un komunikāciju darbības gan atsevišķās tirdzniecības vietās, gan visa uzņēmuma līmenī. Plašs klāsts ar dažādiem rīkiem ļauj iemantot klientu lojalitāti un piesaistīt arvien jaunus pircējus. Šie rīki apstirpina mūsu reputāciju un publiski pastirpina mūsu zīmola imidžu:
- Reklāmas kampaņas internetā un presē
- Sacensība un partnerība
- Sezonālo kolekciju katalogs
- Preču virzīšanas aktivitātes un pasākumu kombinācijas ar atbilstošām reklāmām veikalos
- Tiešā mārketinga aktivitātes (aktīva lojalitates programma, dāvanas bērniem u.c.)
- Vietējās reklāmas aktivitates (atvēršana, īpaši pasākumi u.c.), radio reklāma, plakāti, skrejlapas un daudz kas cits
kopējās investīcijas
50 000 € - 75 000 €
informācija par franšīzes devēju
kontaktpersona priekš kandidātiem
Juris Roganovs
uzzināt vairāk
lasīt rakstus
Katalogā ietverto informāciju ir iesniedzis franšīzes devējs. Pirms sadarbības līguma parakstīšanas kandidātam vajadzētu pārliecināties par uzņēmuma datiem un kopējo biznesa modeļa pievilcību. Redakcija patur tiesības pārbaudīt informāciju par katalogā esošiem uzņēmumiem. Ja saņemat informāciju, ka uzņēmumu iesniegtie dati ir neprecīzi vai novecojuši, lūdzu, sazinieties ar redakciju.