Arby’s
informācija par franšīzes sistēmu
franšīzes sistēmas apraksts
Arby's - Amerikas sendviču restorāns. Pašlaik tīklā ir vairāk kā 3 400 struktūrvienības, kas atrodas Amerikas Savienotajās valstīs, Kanādā, Tuvo Austrumu valstīs un Turcijā. Vairāk nekā 50 gadus uzņēmums piedāvā saviem viesiem ar rokām darinātas sviestmaizes un burgerus, dažādu tautu ēdienus un neaprakstāmi garšīgus desertus. Raksturīga restorānu iezīme ir augstākās kvalitātes gaļas un veselīgākas izvēles ēdienu piedāvājums. Arby's ieņem stabilu pozīciju starp fast food un fast casual ēdināšanas segmentiem.
Arby's saviem franšīzes reģionāliem partneriem piedāvā 20 gadu teritorijas attīstības līgumu.
struktūrvienības
940
franšīzes struktūrvienība
2417, tajā skaitā, 131 struktūrvienība ārpus ASV tirgus
struktūrvienības fotogrāfija
informācija priekš franšīzes ņēmējiem
atbalsts franšīzes ņēmējiem
- 6-8 intensīvu apmācību kursu ASV priekš franšīzes ņēmēja vadošiem darbiniekiem par visām franšīzes vadības un attīstības niansēm
- apmācības franšīzes ņēmēja restorānā pirms un pēc tā palaišanas
kopējās investīcijas
Investīcijas restorāna atvēršanā ASV ir no 350 tūkstošiem līdz 2,5 miljoniem USD. Arby's sagaida, ka starptautiskie franšīzes partneri būs gatavi strauji attīstīties un vērt jaunus restorānus attīstības reģionā. Franšīzes ņēmējam ir jābūt pietiekamiem līdzekļiem, kas lautu viņam atvērt vismaz 5-10 Arby's restorānus Baltijā 5 gadu laikā. Atvēršanas dinamika un restorānu lokācijas vietas ir apspriežamas ar franšīzes devēju.
Sākotnējais franšīzes maksājums par viena restorāna atvēršanu ir 10 000 USD. Ikmēneša royalty maksājums ir 4,25% no neto ieņemumiem. Tāpat franšīzes ņēmējam būs jāpiedalās ar 3,75% no pārdošanas ieņēmumiem kopējos mārketinga pasākumos.
informācija par franšīzes devēju
Arby’s Restaurant Group, Inc.
1155 Perimeter Center West, Atlanta, GA 30338, USA
kontaktpersona priekš kandidātiem
Lūdzu
aizpildiet un nosūtiet mums zemākesošo anketu. Atbildīgā par kandidātu atlasi persona nosūtīs Arby's Jums prezentāciju un konfidencialitātes līgumu. Pēc konfidencialitātes līguma aizpildīšanas atbilstošiem kandidātiem sniegsim detalizētu informāciju par biznesa modeli un franšīzes nosacījumiem.
uzzināt vairāk
lasīt rakstus
visvairāk lasītais
Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Pirms pusgada starptautiskais restorānu tīkls izgāja biržā. Ir zināmi konkrētāki uzņēmuma nākotnes plāni.
Seminārs par biznesa iespējām ar SUBWAY
Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.
Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Franšīzes sistēmas piedāvā lieliskas biznesa iespējas gan fiziskām personām, gan uzņēmumiem, gan arī investoru grupām.
Viens no pirmajiem jautājumiem, sākot domāt par franšīzes iegādi, ir “Cik man maksās franšīze?”.
Franšīzi ir iespējams izmantot jebkuras nozares uzņēmumu attīstībai, tomēr dabiski, ka dažādi uzņēmējdarbības veidi franšīzes metodei ir vairāk piemēroti par citiem.
Franšīze ir salīdzinoši elastīga metode un teju jebkāda veida uzņēmējdarbību var attīstīt ar franšīzes palīdzību.
Latvija ir viens no retajiem tirgiem, kur pasaules lielākajam restorānu tīklam nav sava reģionālā attīstības aģenta. Lai par tādu kļūtu, sevi ir jāpierāda ar darbu un rezultātiem, vadot franšīzes restorānu.
Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.
Pasaules lielākais restorānu franšīzes tīkls turpina paplašināšanos, paralēli ieviešot izmaiņas zīmolā un interjera dizainā.
Jau šajā pavasarī Viļņā durvis vērs slavenais amerikāņu sporta bārs „Hooters”. Divu gadu laikā tiek plānots ar šādu restorānu iepriecināt arī latviešus un igauņus.
Amerikā iecienītie sporta krogi “The Tilted Kilt” plāno attīstīt franšīzes tīklu Eiropā. Investīciju apjoms franšīzes partneriem ir sākot no viena miljona ASV dolāriem.
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.
Katalogā ietverto informāciju ir iesniedzis franšīzes devējs. Pirms sadarbības līguma parakstīšanas kandidātam vajadzētu pārliecināties par uzņēmuma datiem un kopējo biznesa modeļa pievilcību. Redakcija patur tiesības pārbaudīt informāciju par katalogā esošiem uzņēmumiem. Ja saņemat informāciju, ka uzņēmumu iesniegtie dati ir neprecīzi vai novecojuši, lūdzu, sazinieties ar redakciju.