Tilted Kilt
informācija par franšīzes sistēmu
franšīzes sistēmas apraksts
The Tilted Kilt® ir vairāk nekā restorāns, un daudz vairāk nekā vienkārši sporta bārs. Mūsu jautrība, svētku atmosfēra padara mūs par obligātu apmeklējuma vietu, kur skatīties sportu, baudīt aukstu alu un pavadīt laiku ar draugiem. Piedāvājam neaizmirstami gardu ēdienkarti, 24 līdz 48 dažādu izlejamo alu izvēli, ļoti plašu pudeļu alus un stiprā alkohola izvēli. Tam visam klāt vēl pasaules sporta notikumu tiešraides uz HD ekrāniem. Protams, tur ir arī mūsu pasaulslavenās The Tilted Kilt meitenes. Skaistas un vienmēr ļoti draudzīgas, katra no kurām vēlas uzlikt smaidu uz Jūsu sejas un ielikt ledusaukstu alu Jūsu rokā. Visā Amerikā jebkurš piekritīs teicienam “A Cold Beer Never Looked So Good"®.
-
Viena no 500 visstraujāk augošajām kompānijām ASV– INC Magazine 500/5000
-
Viens no 10 visstraujāk augošajiem casual dining tīkliem – ‘Menu Trends’
-
Pieminēts Entrepreneur Magazine, Franchise Times and Restaurant Business
struktūrvienības
franšīzes struktūrvienība
Pašlaik darbojas vairāk kā 100 Tilted Kilt® pabi un restorāni ASV un Kanādā, bet vēl 25 tiek gatavoti atvēršanai jau drīzā laikā.
struktūrvienības fotogrāfija
informācija priekš franšīzes ņēmējiem
atbalsts franšīzes ņēmējiem
Apmācības
- 5 nedēļu intensīvs vadošo darbinieku apmācību kurss uzņēmuma centrālajā mītnē Arizonā
- Atvēršanas komanda ieradīsies Jūsu restorānā nedēļu pirms atvēršanas un palīdzēs ar apmācībām arī nedēļu pēc atvēršanas
- TKTV (Closed Circuit TV)
- Online apmācība
- FBC atbalsts
- Auditori
Mārketings
- Apmācībam darbam ar sociālajiem medijiem
- Materiāli un apmācība priekš radio, TV, drukātiem medijiem
- Pašiem sava radoša mārketinga komanda Jūsu mārketinga atbalstam
Celtniecība
- Arhitektūras un dizaina standarti
- Zīmolam specifisko elementu piegāde
- Grafiki, milestones un čeklistes
kopējās investīcijas
The Tilted Kilt restorāna atvēršanas izmaksas ir aptuveni 1 miljons USD. Katra restorāna atvēršanas izmaksas var būtiski atšķirties atkarībā no atrašanās vietas, platības u.c.faktoriem.
pamata nosacījumi
- Uzņēmums ar spēcīgu mārketinga orientāciju un, vēlams, saistību ar pārtikas jomu
- Piekļuve nekustamajam īpašumam ar restorāna attīstīšanas iespējām
- Pieredze ar pārtikas drošības un kvalitātes nodrošināšanu
- Piekļuve pietiekošam finansējumam
- Vēlama pieredze franšīzes jomā
- Labām vietējā tirgus zināšanām
informācija par franšīzes devēju
Tilted Kilt Franchise Operating, LLC
664 W. Warner Rd. Tempe, AZ 85284, USA
kontaktpersona priekš kandidātiem
Lūdzu
aizpildiet un nosūtiet mums zemākesošo anketu. Atbildīgā par kandidātu atlasi persona nosūtīs Jums Tilted Kilt prezentāciju un konfidencialitātes līgumu. Pēc konfidencialitātes līguma aizpildīšanas piemērotiem kandidātiem sniegsim detalizētu informāciju par biznesa modeli un franšīzes nosacījumiem.
uzzināt vairāk
lasīt rakstus
visvairāk lasītais
Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Pirms pusgada starptautiskais restorānu tīkls izgāja biržā. Ir zināmi konkrētāki uzņēmuma nākotnes plāni.
Seminārs par biznesa iespējām ar SUBWAY
Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.
Latvija ir viens no retajiem tirgiem, kur pasaules lielākajam restorānu tīklam nav sava reģionālā attīstības aģenta. Lai par tādu kļūtu, sevi ir jāpierāda ar darbu un rezultātiem, vadot franšīzes restorānu.
Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.
Pasaules lielākais restorānu franšīzes tīkls turpina paplašināšanos, paralēli ieviešot izmaiņas zīmolā un interjera dizainā.
Jau šajā pavasarī Viļņā durvis vērs slavenais amerikāņu sporta bārs „Hooters”. Divu gadu laikā tiek plānots ar šādu restorānu iepriecināt arī latviešus un igauņus.
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.
Šķiet, ka vārdi - veselīgs un ātrā ēdināšana – nepavisam nesader kopā, taču šis priekšstats ir maldīgs. “Subway” pasaulē pazīstams kā veselīgs ātrās ēdināšanas uzņēmums.
Katalogā ietverto informāciju ir iesniedzis franšīzes devējs. Pirms sadarbības līguma parakstīšanas kandidātam vajadzētu pārliecināties par uzņēmuma datiem un kopējo biznesa modeļa pievilcību. Redakcija patur tiesības pārbaudīt informāciju par katalogā esošiem uzņēmumiem. Ja saņemat informāciju, ka uzņēmumu iesniegtie dati ir neprecīzi vai novecojuši, lūdzu, sazinieties ar redakciju.