Fazenda
informācija par franšīzes sistēmu
franšīzes sistēmas apraksts
Restorāni “FAZENDA” ir populāri pilna servisa restorāni, kurus raksturo:
- Mājīga atmosfēra ar pārdomātu telpu dizainu
- Mūsdienīga, multikulturāla ēdienkarte
- Sezonālās ēdienkartes
- Maksimāla vietējo produktu izmantošana
- Pašu ražota pieprasīta konditorejas produkcija
- Plašas banketu servisa iespējas
- Demokrātiskas cenas
- Draudzīgs un profesionāls personāls
- Orientācija uz veiksmīgu ilgtermiņa sadarbību ar restorāna viesiem un partneriem
"Fazenda" franšīze:
- Nelielas sākotnējās investīcijas franšīzes restorāna izveidē
- Investīciju atdeve virs 30% (sākot ar otro gadu, bez banketu servisa)
- Restorāna izveide un atvēršana 3 mēnešu laikā no īres līguma noslēgšanas
- Iespējas palīdzēt ar finansējuma piesaisti
struktūrvienības
Uzņēmumam ir 2 restorāni Rīgā, kas atrodas centrā (Baznīcas ielā) un Pārdaugavā (Nometņu ielā).
franšīzes struktūrvienība
Pirmais franšīzes restorāns tika atvērts Siguldā.
struktūrvienības fotogrāfija
informācija priekš franšīzes ņēmējiem
atbalsts franšīzes ņēmējiem
Restorānu “FAZENDA” franšīze piedāvā:
- Sākotnējās un periodiskās personāla apmācības
- Pilns franšīzes ņēmēja atbalsts restorāna plānošanā un atvēršanā
- Visaptveroša restorāna vadības sistēma un dokumentācija
- Regulāras konsultācijas un atbalsts operatīvās darbības jautājumos
kopējās investīcijas
- Aptuvenas sākotnējās investīcijas: 150'000EUR
- Franšīzes maksa: 25'000EUR
- Royalty maksājums: 5%
- Franšīzes līguma termiņš: 10 gadi
pamata nosacījumi
- Iepriekšējai vadības un/vai uzņēmējdarbības pieredzei;
- Izpratnei par klientu apkalpošanas un mārketinga principiem;
- Iespējai un vēlmei veltīt pilnu slodzi “Fazenda” franšīzes biznesam;
- Ambīcijām izveidot un attīstīt veiksmīgu biznesu;
- Pietiekamām finansu iespējām biznesa uzsākšanai.
informācija par franšīzes devēju
lasīt rakstus
visvairāk lasītais
Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Pirms pusgada starptautiskais restorānu tīkls izgāja biržā. Ir zināmi konkrētāki uzņēmuma nākotnes plāni.
Seminārs par biznesa iespējām ar SUBWAY
Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.
Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Franšīzes sistēmas piedāvā lieliskas biznesa iespējas gan fiziskām personām, gan uzņēmumiem, gan arī investoru grupām.
Viens no pirmajiem jautājumiem, sākot domāt par franšīzes iegādi, ir “Cik man maksās franšīze?”.
Franšīzi ir iespējams izmantot jebkuras nozares uzņēmumu attīstībai, tomēr dabiski, ka dažādi uzņēmējdarbības veidi franšīzes metodei ir vairāk piemēroti par citiem.
Franšīze ir salīdzinoši elastīga metode un teju jebkāda veida uzņēmējdarbību var attīstīt ar franšīzes palīdzību.
Latvija ir viens no retajiem tirgiem, kur pasaules lielākajam restorānu tīklam nav sava reģionālā attīstības aģenta. Lai par tādu kļūtu, sevi ir jāpierāda ar darbu un rezultātiem, vadot franšīzes restorānu.
Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.
Pasaules lielākais restorānu franšīzes tīkls turpina paplašināšanos, paralēli ieviešot izmaiņas zīmolā un interjera dizainā.
Jau šajā pavasarī Viļņā durvis vērs slavenais amerikāņu sporta bārs „Hooters”. Divu gadu laikā tiek plānots ar šādu restorānu iepriecināt arī latviešus un igauņus.
Amerikā iecienītie sporta krogi “The Tilted Kilt” plāno attīstīt franšīzes tīklu Eiropā. Investīciju apjoms franšīzes partneriem ir sākot no viena miljona ASV dolāriem.
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.
Katalogā ietverto informāciju ir iesniedzis franšīzes devējs. Pirms sadarbības līguma parakstīšanas kandidātam vajadzētu pārliecināties par uzņēmuma datiem un kopējo biznesa modeļa pievilcību. Redakcija patur tiesības pārbaudīt informāciju par katalogā esošiem uzņēmumiem. Ja saņemat informāciju, ka uzņēmumu iesniegtie dati ir neprecīzi vai novecojuši, lūdzu, sazinieties ar redakciju.