Subway

informācija par franšīzes sistēmu
franšīzes sistēmas apraksts
Kad jums pieder SUBWAY® restorāns, jūs esat kļuvuši par daļu no pasaules lielākā restorānu tīkla un viena no pasaules atpazīstamākajiem zīmoliem. Tas nozīmē arī to, ka jūs saņemat atbilstošu atbalstu un pieredzi, kas nāk līdzi šai franšīzes sistēmai. Kļūstiet par daļu no veiksmīgā zīmola, kas nepārtraukti vilina apmeklētājus atriezties pēc garšīgās maltītes, kas tiek pagatavota tieši tā, kā viņi to vēlas.
SUBWAY® ir neapšaubāms līderis ātrā un veselīgā ēdināšanā. Mūsu viegli pagatavojamās maizītes tiek gatavotas viesu priekšā, atbilstoši viņu vēlmēm, izmantojot uz vietas svaigi ceptu maizi, īpašas mērces un plašu pildījumu klāstu.
Kad jūs pievienosieties SUBWAY® ģimenei, jūs saņemsiet pasaules klases atbalstu vēl krietni pirms pirmās maizītes pagatavošanas. Mūsu franšīzes sistēma ietver sevī:
- Apmācības
- Produktu izstrādi
- Reklāmu
- Kopīgus iepirkumus
Subway® ir reģistrēta preču zīme Subway IP LLC © 2018-2019 Subway IP LLC.
franšīzes struktūrvienība
Aptuveni 42500 restorāni vairāk kā 100 valstīs. Visi SUBWAY® restorāni darbojas uz franšīzes pamata.
Latvijā jau ir atvērti pirmie 2 SUBWAY® restorāni.
struktūrvienības fotogrāfija
informācija priekš franšīzes ņēmējiem
atbalsts franšīzes ņēmējiem
- Piekļuve receptēm un restorānu vadības sistēmai
- Telpu un atbilstošas vietas izvēle
- Restorāna projektēšana un palidzība ar visa nepieciešamā aprīkojuma sagādi
- Apmācības - 14 dienas centralizēti
- Restorāna vadības un operacionālā rokasgrāmata - drukātā un pdf formātā
- Atbalsts restorāna atvēršanā SUBWAY® konsultanta vadībā
- Restorāna darbības monitorings un pastāvīgs atbalsts - uz vietas un telefoniski
- Mārketinga materiāli
kopējās investīcijas
- Franšīzes maksa: EUR 7500 (pirmais restorāns)
- Franšīzes maksa: EUR 3750 (otrais un nākamie restorāni)
- Ja franšīzes ņēmējs atver restorānu 12 mēnešu laikā pēc franšīzes iegādes, viņš saņem atpakaļ 50% no franšīzes maksas.
- Kopējās investīcijas: EUR 90 000 – EUR 150 000
pamata nosacījumi
Mēs sagaidām, ka mūsu potenciālie partneri būs motivēti, orientēti uz biznesu, proaktīvi, angliski runājoši, ieinteresēti darboties ēdināšanas jomā, komunikabli un gatavi strādāt atbilstoši sistēmas prasībām.
Papildus informāciju par SUBWAY® franšīzi atradīsiet šeit
informācija par franšīzes devēju
SUBWAY Central & Eastern European Area office
Jankovcova 1603/47a, 170 00 Praha 7 – Holešovice, Czech Republic
+420 233 310 135
kontaktpersona priekš kandidātiem
Irena Schlosserová
uzzināt vairāk
lasīt rakstus
visvairāk lasītais

Seminārs par biznesa iespējām ar SUBWAY
SUBWAY® franšīze ir viens no drošākajiem un ātrākajiem veidiem uzsākt savu biznesu.
Pasaules lielākais restorānu franšīzes tīkls turpina paplašināšanos, paralēli ieviešot izmaiņas zīmolā un interjera dizainā.
Šķiet, ka vārdi - veselīgs un ātrā ēdināšana – nepavisam nesader kopā, taču šis priekšstats ir maldīgs. “Subway” pasaulē pazīstams kā veselīgs ātrās ēdināšanas uzņēmums.

Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Pirms pusgada starptautiskais restorānu tīkls izgāja biržā. Ir zināmi konkrētāki uzņēmuma nākotnes plāni.
Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.
Latvija ir viens no retajiem tirgiem, kur pasaules lielākajam restorānu tīklam nav sava reģionālā attīstības aģenta. Lai par tādu kļūtu, sevi ir jāpierāda ar darbu un rezultātiem, vadot franšīzes restorānu.

Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.
Jau šajā pavasarī Viļņā durvis vērs slavenais amerikāņu sporta bārs „Hooters”. Divu gadu laikā tiek plānots ar šādu restorānu iepriecināt arī latviešus un igauņus.
Amerikā iecienītie sporta krogi “The Tilted Kilt” plāno attīstīt franšīzes tīklu Eiropā. Investīciju apjoms franšīzes partneriem ir sākot no viena miljona ASV dolāriem.
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.

Katalogā ietverto informāciju ir iesniedzis franšīzes devējs. Pirms sadarbības līguma parakstīšanas kandidātam vajadzētu pārliecināties par uzņēmuma datiem un kopējo biznesa modeļa pievilcību. Redakcija patur tiesības pārbaudīt informāciju par katalogā esošiem uzņēmumiem. Ja saņemat informāciju, ka uzņēmumu iesniegtie dati ir neprecīzi vai novecojuši, lūdzu, sazinieties ar redakciju.