KillFish
informācija par franšīzes sistēmu
franšīzes sistēmas apraksts
Pirmais KillFish Discount Bārs tika atvērts Sanktpēterburgā 2009.gadā. Tas nekavējoties iekaroja milzīgu popularitāti jauniešu vidū, piedāvājot plašu klāstu ar augstas kvalitātes dzērieniem par saprātīgām cenām.
Uz doto brīdi leģendārie KillFish bāri veiksmīgi darbojas jau vairāk nekā 40 dažādās Krievijas un citu NVS valstu pilsētās. Savas pastāvēšanas laikā KillFish ir sarīkojis vairāk nekā 1000 ballītes saviem viesiem. Katra ballīte kļuva par neatkārtojamu pasākumu.
Mūzikas formāts bāros ir roks. Bāru playlistē ir plašs roka dziesmu diapazons sākot no klasikas un beidzot ar pašlaik aktuāliem hitiem.
Biznesa koncepcijas pamatā ir:
- atlaižu (discount) formāts
- MLM- mārketings
- inovatīvi IT risinājumi
- unificēta karšu sistēma
- īpašs mūzikas formāts
- plašs alkoholisku dzērienu piedāvājums
- starptautiska virtuve
struktūrvienības
7
franšīzes struktūrvienība
59
struktūrvienības fotogrāfija
informācija priekš franšīzes ņēmējiem
atbalsts franšīzes ņēmējiem
Uzņēmums nodrošina pilnu atbalstu bāra izveidē un palaišanā:
- programmatūru (adaptāciju, instalāciju, lietošanas apmācību)
- dizainu un projektēšanu atbilstoši jūsu telpām
- tehniskās konsultācijas visa projekta gaitā
- personāla atlasi (atbalsts atlases procesā un apmācībās)
- reklāmas kampaņu materiālus un mājas lapas adaptāciju
- iekārtu un aprīkojuma iegādes rekomendācijas
kopējās investīcijas
Vidēji investīcijas viena KillFish bāra atvēršanai ir no 65'000 - 97'000EUR. Investīciju apjoms ir atkarīgs no telpu platības, stāvokļa un citiem faktoriem. Mēs rūpīgi izvērtēsim, kādas investīcijas būs nepieciešamas jūsu izvēlētās vietas attīstīšanai.
Ikmēneša royalty: 6%.
Investīciju atmaksāšanās periods ir atkarīgs no daudziem faktoriem- bāra darba laika, vidējā čeka lieluma u.c. Vidēji investīcijas atmaksājas 12-14 mēnešu periodā.
pamata nosacījumi
Franšīzes kandidātam ir jābūt vadības un/ vai biznesa pieredzei. Minimālais partnera paša ieguldījums - 40% no kopējās investīciju summas.
informācija par franšīzes devēju
KILLFISH MANAGEMENT COMPANY
Engelsa prospekts 13/2-15N, Sanktpēterburga, Krievijas Federācija
+7 812 448 08 00
kontaktpersona priekš kandidātiem
Varvara Berežnaja
KillFish Attīstības departamenta vadītāja
uzzināt vairāk
lasīt rakstus
visvairāk lasītais
Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Pirms pusgada starptautiskais restorānu tīkls izgāja biržā. Ir zināmi konkrētāki uzņēmuma nākotnes plāni.
Seminārs par biznesa iespējām ar SUBWAY
Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.
Latvija ir viens no retajiem tirgiem, kur pasaules lielākajam restorānu tīklam nav sava reģionālā attīstības aģenta. Lai par tādu kļūtu, sevi ir jāpierāda ar darbu un rezultātiem, vadot franšīzes restorānu.
Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.
Pasaules lielākais restorānu franšīzes tīkls turpina paplašināšanos, paralēli ieviešot izmaiņas zīmolā un interjera dizainā.
Jau šajā pavasarī Viļņā durvis vērs slavenais amerikāņu sporta bārs „Hooters”. Divu gadu laikā tiek plānots ar šādu restorānu iepriecināt arī latviešus un igauņus.
Amerikā iecienītie sporta krogi “The Tilted Kilt” plāno attīstīt franšīzes tīklu Eiropā. Investīciju apjoms franšīzes partneriem ir sākot no viena miljona ASV dolāriem.
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.
Katalogā ietverto informāciju ir iesniedzis franšīzes devējs. Pirms sadarbības līguma parakstīšanas kandidātam vajadzētu pārliecināties par uzņēmuma datiem un kopējo biznesa modeļa pievilcību. Redakcija patur tiesības pārbaudīt informāciju par katalogā esošiem uzņēmumiem. Ja saņemat informāciju, ka uzņēmumu iesniegtie dati ir neprecīzi vai novecojuši, lūdzu, sazinieties ar redakciju.