KIODA
informācija par franšīzes sistēmu
franšīzes sistēmas apraksts
KIODA ir starptautisks mazumtirdzniecības veikalu koncepts. Vārds "KIODA" ir cēlies no korejiešu valodas un nozīmē "skaists"! Mēs piedāvājam dažādus tematiskus, ļoti krāsainus un skaistus produktus no Korejas un citām valstīm. Mūsu pārliecība ir ka perfektums slēpjas vienkāršībā! Mūsu ražošanas pamatā ir unikāls produktu dizains. Katru ceturksni mūsu pircēji ierauga daudz jaunus produktus, ko nodrošina pazīstamu dizaineru no visas pasaules inovatīvās idejas. Tas ir mūsu solījums visiem mūsu pircējiem- vienmēr būt stilīgiem un nekad neiziet no modes, iepērkoties KIODA veikalos.
struktūrvienības
Vjetnamā, Malaizijā, Singapūrā, Kazahstānā, Nepālā, Indijā, Indonēzijā, Filipīnās
franšīzes struktūrvienība
Malaizijā, Singapūrā, Vjetnamā, Kazahstānā, Nepālā, Indijā, Indonēzijā, Filipīnās
struktūrvienības fotogrāfija
informācija priekš franšīzes ņēmējiem
atbalsts franšīzes ņēmējiem
1. Sākotnējo apmācību fāze
Jums nav jābūt ekspertam, lai kļūtu par mūsu franšīzes partneri. Faktiski, jūs varat nezināt pilnīgi neko par mūsu darbības jomu. Jums pat nav jābūt vadības pieredzei, lai gan tas varētu būt noderīgi. Tas viss ir tādēļ, ka mēs nodrošinām visus franšīzes ņēmējus ar pilnvērtīgu apmācību procesu vienas nedēļas garumā.
Sākotnējās apmācības notiek centrālajā ofisā Malaizijā. Galvenās tēmas ir vadības un operacionālie procesi, kā arī klientu apkalpošanas process.
2. Biznesa izveides atbalsta fāze
Šajā posmā KIODA nodrošina jūs ar visu nepieciešamo atbalstu veikala izveidē un atvēršanā. Mēs jums palīdzēsim ik uz soļa un jūs saņemsiet pilnu atbalstu, kad vien tas būs nepieciešams, piemēram, izvēloties atbilstošas telpas vai iekārtojot veikala dizainu. Mēs pārliecināsimies, ka esat nodrošināti ar atbilstošu aprīkojumu un programmatūru, esat pareizi izveidojuši mājas lapu, sniegsim atbalstu sabiedrisko attiecību jomā un pat palīdzēsim ar jūsu veikala personāla atlasi un darbinieku apmācībām.
3. Nepārtraukts atbalsts
Tiklīdz jūs būsiet atvēruši savu veikalu, jūs saņemsiet no mums pilnu atbalstu visa veikala darbības laikā. Jums jebkurā laikā būs pieejama atbalsta komanda, mentoru programma, tehniskais atbalsts. Neapšaubāmi arī iegūsiet priekšrocības no mūsu īpašajiem kontaktiem ar piegādātājiem, kā arī atlaides, ko sniedz kolektīvais preču iepirkums.
kopējās investīcijas
Aptuvenas investīcijas (bez īres un remonta darbiem):
- Viena veikala franšīze EUR 118,000 - EUR 168,000
- Master-franšīze EUR 186,000 - EUR 219,000
Līguma termiņš: 5 gadi
Royalty: 3%
Produktu maržas vidēji ir 45%-50%
Produktu vidējā mazumtirdzniecības cena ir aptuveni USD 2,50 (<70%).</p>
pamata nosacījumi
No partnera mēs sagaidām:
- pilnu nodošanos biznesam
- degsmi par to, ko mēs darām
- finansiālu stabilitāti
- biznesa skatījumu un plānu
- spēju ātri pieņemt lēmumus
informācija par franšīzes devēju
Kioda Malaysia SDN BHD
68 Austin Heights 8/7, Jaman Mount Austin, 81100, Javor Bahru, Malaysia
+60167155125
kontaktpersona priekš kandidātiem
Jason (lūgums sazināties angliski).
uzzināt vairāk
lasīt rakstus
visvairāk lasītais
- Kad mēs uzsākām biznesu, mūsu plānos nebija franšīze. Taču biznesa izaugsme bija tik pārsteidzoša, ka plāni mainījās.
’Mēness aptieka’ tīkls paplašinās un atver jaunu franšīzes aptieku Daugmalē.
Liepājas uzņēmuma ‘Blue Shock Race’ Latvijā ražotos kartingus un kartinga haļļu konceptu divu gadu laikā iekāro pasaules lielākās metropoles. Interesentu vidū ir pat Dubaija.
´Mēness aptieka´ ir viens no vadošajiem pašmāju aptieku tīkliem ar vislielāko tirdzniecības vietu skaitu Latvijā. Uzņēmums cer, ka ar nule izstrādāto franšīzes konceptu izdosies kļūt vēl atpazīstamākiem Latvijas tirgū.
Kvestu istabas ar dažnedažādiem uzdevumiem Rīgā ir daudz, un katra mēģina atrast veidu, kā atšķirties.
Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Franšīzes sistēmas piedāvā lieliskas biznesa iespējas gan fiziskām personām, gan uzņēmumiem, gan arī investoru grupām.
Viens no pirmajiem jautājumiem, sākot domāt par franšīzes iegādi, ir “Cik man maksās franšīze?”.
Franšīzi ir iespējams izmantot jebkuras nozares uzņēmumu attīstībai, tomēr dabiski, ka dažādi uzņēmējdarbības veidi franšīzes metodei ir vairāk piemēroti par citiem.
Franšīze ir salīdzinoši elastīga metode un teju jebkāda veida uzņēmējdarbību var attīstīt ar franšīzes palīdzību.
Katalogā ietverto informāciju ir iesniedzis franšīzes devējs. Pirms sadarbības līguma parakstīšanas kandidātam vajadzētu pārliecināties par uzņēmuma datiem un kopējo biznesa modeļa pievilcību. Redakcija patur tiesības pārbaudīt informāciju par katalogā esošiem uzņēmumiem. Ja saņemat informāciju, ka uzņēmumu iesniegtie dati ir neprecīzi vai novecojuši, lūdzu, sazinieties ar redakciju.