Nathan's Famous
 
                                 informācija par franšīzes sistēmu
franšīzes sistēmas apraksts
World famous fast food chain from Brooklyn, NY with a broad variety of specialty beef hot dogs, burgers, fries and more.
struktūrvienības
Latvijā - 3
franšīzes struktūrvienība
57 000 struktūrvienībās 13 valstīs tiek tirgota Nathan's produkcija.
struktūrvienības fotogrāfija
 
                                                                                informācija priekš franšīzes ņēmējiem
atbalsts franšīzes ņēmējiem
Pilns jūsu uzņēmuma atbalsts:
- BEZMAKSAS telpu ekspertīze
- BEZMAKSAS - Jūsu kafejnīcas Nathan`s vizualizācija un dizains
- BEZMAKSAS - 2 nedēļas ilga prakse jūsu personālam pie mūsu pasniedzējiem
- Palīdzēsim atvērt jūsu Natan`s
- Mārketinga atbalsts visos kafejnīcas atvēršanas un attīstības posmos.
- Ekskluzīvi nosacījumi iekārtu un izejvielu piegādei.
kopējās investīcijas
Investīcijas no 5,000 lidz 35000 euro, pārdošanas rentabilitāte no 20% un augstāka.
informācija par franšīzes devēju
kontaktpersona priekš kandidātiem
Janis Zlidnis
uzzināt vairāk
lasīt rakstus
visvairāk lasītais
 Kā Thierry izdevās izveidot franšīzes biznesu
                                                    /04.01.2020
                                                 
                                                    Kā Thierry izdevās izveidot franšīzes biznesu
                                                    /04.01.2020
                                                
                                                Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Pirms pusgada starptautiskais restorānu tīkls izgāja biržā. Ir zināmi konkrētāki uzņēmuma nākotnes plāni.
Seminārs par biznesa iespējām ar SUBWAY
Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.
 Kas ir franšīze?
                                                    /26.11.2016
                                                 
                                                    Kas ir franšīze?
                                                    /26.11.2016
                                                
                                                Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Franšīzes sistēmas piedāvā lieliskas biznesa iespējas gan fiziskām personām, gan uzņēmumiem, gan arī investoru grupām.
Franšīze ir salīdzinoši elastīga metode un teju jebkāda veida uzņēmējdarbību var attīstīt ar franšīzes palīdzību.
Sākot uzņēmējdarbību uz franšīzes pamata, piemēram, sabiedriskās ēdināšanas, tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas jomās Jūs parasti saskarsieties ar vietas izvēles jautājumu.
Viens no pirmajiem jautājumiem, sākot domāt par franšīzes iegādi, ir “Cik man maksās franšīze?”.
 Kā kļūt par Subway “zīmola vēstnieku” Latvijā?
                                                /10.10.2017
                                             
                                                Kā kļūt par Subway “zīmola vēstnieku” Latvijā?
                                                /10.10.2017
                                            
                                            Latvija ir viens no retajiem tirgiem, kur pasaules lielākajam restorānu tīklam nav sava reģionālā attīstības aģenta. Lai par tādu kļūtu, sevi ir jāpierāda ar darbu un rezultātiem, vadot franšīzes restorānu.
Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.
Pasaules lielākais restorānu franšīzes tīkls turpina paplašināšanos, paralēli ieviešot izmaiņas zīmolā un interjera dizainā.
Jau šajā pavasarī Viļņā durvis vērs slavenais amerikāņu sporta bārs „Hooters”. Divu gadu laikā tiek plānots ar šādu restorānu iepriecināt arī latviešus un igauņus.
Amerikā iecienītie sporta krogi “The Tilted Kilt” plāno attīstīt franšīzes tīklu Eiropā. Investīciju apjoms franšīzes partneriem ir sākot no viena miljona ASV dolāriem.
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.
 
                            Katalogā ietverto informāciju ir iesniedzis franšīzes devējs. Pirms sadarbības līguma parakstīšanas kandidātam vajadzētu pārliecināties par uzņēmuma datiem un kopējo biznesa modeļa pievilcību. Redakcija patur tiesības pārbaudīt informāciju par katalogā esošiem uzņēmumiem. Ja saņemat informāciju, ka uzņēmumu iesniegtie dati ir neprecīzi vai novecojuši, lūdzu, sazinieties ar redakciju.
