Uz Parīzi pēc franšīzes
Šogad pasākums norisināsies no 19. līdz 22. martam izstāžu un konferenču kompleksā Porte de Versailes.
Franchise Expo Paris ir starptautiskas izstādes statuss, jo no vairāk kā 500 franšīzes devējiem apmēram puse parasti ir starptautiski zīmoli, kas meklē sadarbības partnerus dažādās Eiropas valstīs. Parīzes izstādē tradicionāli ir pārstāvētas franšīzes no tādām valstīm kā ASV, Kanāda, Vācija, Lielbritānija, Koreja un daudzām citām. Tikpat raiba publika ir apmeklētāji, kuri 2016.gadā uz pasākumu bija atbraukuši no 97 valstīm un kuru kopējais skaits pārsniedza 35’000. Katru gadu izstādē var satikt arī daudzus uzņēmējus no Baltijas, kuri meklē interesantas biznesa idejas, kuras pēc tam realizēt vietējos tirgos.
Franchise Expo Paris oficiālais partneris ir PROFIT system grupa- starptautiska franšīzes pakalpojumu sniedzēju uzņēmumu grupa, kuras sastāvā ietilpst arī FranchiseINFO.lv portāls. Pateicoties tam, mūsu lasītājiem būs iespēja saņemt bezmaksas ieejas biļetes izstādē, iepriekš piereģistrējoties pa zemāk norādīto saiti. Uzņēmējiem, kuri plāno apmeklēt izstādi, iesakām laicīgi iegādāties aviobiļetes un rezervēt viesnīcas.
Kā jau katru gadu, mūsu uzņēmumu grupa atkal piedalīsies Parīzes izstādē. Esat laipni lūgti apmeklēt PROFIT system stendu un satikt pieredzējušu starptautisku franšīzes ekspertu komandu.
Saite bezmaksas reģistrācijai: https://badge.franchiseparis.com/en/visiteur.htm?codePromo=FP17W5
lasīt rakstus
Ja jūs zināt, kā vajag pareizi domāt, jūs paveiksiet daudz lietas - Amir Asor, Young Engineers izveidotājs.
- Kad mēs uzsākām biznesu, mūsu plānos nebija franšīze. Taču biznesa izaugsme bija tik pārsteidzoša, ka plāni mainījās.
Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.
Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.
Maple Bear ienāk Centrālās un Austrumeiropas reģionā.
visvairāk lasītais
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Latvijas franšīzu tīkla ‘Figura Line’ Rēzeknes salona īpašniece pierāda, ka sievietes vēlas būt skaistas arī mazās Latvijas pilsētās. Un tā ir iespēja izveidot savu biznesu.
Vēl pirms trīs gadiem Laura un Einārs Kvieši strādāja par pārdevējiem veikalā Aizkrauklē. Šobrīd ģimene vada jau četrus savus ’Narvesen’ franšīzes veikalus.
Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.
IKEA franšīzes ņēmējs Baltijas valstīs un Islandē veido komandu uzņēmuma digitalizācijas paātrināšanai četrās valstīs – Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Islandē.