Uz Parīzi pēc franšīzes

Šogad pasākums norisināsies no 19. līdz 22. martam izstāžu un konferenču kompleksā Porte de Versailes.
Franchise Expo Paris ir starptautiskas izstādes statuss, jo no vairāk kā 500 franšīzes devējiem apmēram puse parasti ir starptautiski zīmoli, kas meklē sadarbības partnerus dažādās Eiropas valstīs. Parīzes izstādē tradicionāli ir pārstāvētas franšīzes no tādām valstīm kā ASV, Kanāda, Vācija, Lielbritānija, Koreja un daudzām citām. Tikpat raiba publika ir apmeklētāji, kuri 2016.gadā uz pasākumu bija atbraukuši no 97 valstīm un kuru kopējais skaits pārsniedza 35’000. Katru gadu izstādē var satikt arī daudzus uzņēmējus no Baltijas, kuri meklē interesantas biznesa idejas, kuras pēc tam realizēt vietējos tirgos.
Franchise Expo Paris oficiālais partneris ir PROFIT system grupa- starptautiska franšīzes pakalpojumu sniedzēju uzņēmumu grupa, kuras sastāvā ietilpst arī FranchiseINFO.lv portāls. Pateicoties tam, mūsu lasītājiem būs iespēja saņemt bezmaksas ieejas biļetes izstādē, iepriekš piereģistrējoties pa zemāk norādīto saiti. Uzņēmējiem, kuri plāno apmeklēt izstādi, iesakām laicīgi iegādāties aviobiļetes un rezervēt viesnīcas.
Kā jau katru gadu, mūsu uzņēmumu grupa atkal piedalīsies Parīzes izstādē. Esat laipni lūgti apmeklēt PROFIT system stendu un satikt pieredzējušu starptautisku franšīzes ekspertu komandu.
Saite bezmaksas reģistrācijai: https://badge.franchiseparis.com/en/visiteur.htm?codePromo=FP17W5
lasīt rakstus

Ja jūs zināt, kā vajag pareizi domāt, jūs paveiksiet daudz lietas - Amir Asor, Young Engineers izveidotājs.
- Kad mēs uzsākām biznesu, mūsu plānos nebija franšīze. Taču biznesa izaugsme bija tik pārsteidzoša, ka plāni mainījās.
Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.
Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.
Maple Bear ienāk Centrālās un Austrumeiropas reģionā.
visvairāk lasītais

Latvijā labi zināmais uzņēmums "Nakts Mēbeles" attīsta jaunu zīmolu un plāno ieiešanu jaunos tirgos.
20 gadus Francijas skaistumkopšanas zīmols ‘Yves Rocher’ darbojās Latvijā, taču dažādu apstākļu dēļ sadarbība ar franšīzes partneri pārtrūkusi.
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.
Uzņēmums Circle K Latvia (Statoil) ir lielākais degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls Latvijā, kas tirgū paplašinās ar franšīzēm. Šobrīd tiek veikta zīmola nomaiņa – jaunais nosaukums būs “Circle K”, ar kuru jau strādā 15’000 ērtas iepirkšanās veikali un DUS visā pasaulē.
Itāļu modes zīmols ievieš franšīzes “uzlabotu versiju”. Kas būs jaunās stratēģijas pamatā?