Visvairāk lasītais

Pirmie Eiropā
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Nākotnes restorāna koncepti
Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.
Latviešu kvalitāti pārdod ārzemniekiem
Kvestu istabas ar dažnedažādiem uzdevumiem Rīgā ir daudz, un katra mēģina atrast veidu, kā atšķirties.
Atvērta jauna franšīzes aptieka
’Mēness aptieka’ tīkls paplašinās un atver jaunu franšīzes aptieku Daugmalē.
Sajūtu muzejs
- Kad mēs uzsākām biznesu, mūsu plānos nebija franšīze. Taču biznesa izaugsme bija tik pārsteidzoša, ka plāni mainījās.
Šogad plāno atvērt 15 jaunus restorānus Baltijā
Pasaules lielākais restorānu franšīzes tīkls turpina paplašināšanos, paralēli ieviešot izmaiņas zīmolā un interjera dizainā.
“Hooters” franšīze ienāk Baltijā
Jau šajā pavasarī Viļņā durvis vērs slavenais amerikāņu sporta bārs „Hooters”. Divu gadu laikā tiek plānots ar šādu restorānu iepriecināt arī latviešus un igauņus.
Kas ir franšīze?
Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Franšīzes regulējums Latvijā
Līdz 2009.gadam Latvijā nebija specifiska franšīzes regulējuma. Normatīvais regulējums franšīzei kā komercdarījumam pirmo reizi tika ieviests ar 2008.gada 18.decembra likumu „Grozījumi Komerclikumā”, kad Komerclikums tika papildināts ar jaunu daļu, proti, “Komercdarījumi”.
‘Primekss’ biznesu pasaulē attīsta ar licencēšanas metodi
Šobrīd Latvijas uzņēmums savu produktu eksportē uz 18 valstīm visā pasaulē.
Ar franšīzes modeli cer uz jauniem partneriem
´Mēness aptieka´ ir viens no vadošajiem pašmāju aptieku tīkliem ar vislielāko tirdzniecības vietu skaitu Latvijā. Uzņēmums cer, ka ar nule izstrādāto franšīzes konceptu izdosies kļūt vēl atpazīstamākiem Latvijas tirgū.
IT franšīzes veiksmes stāsts
Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.
Jaunas koncepcijas ūdens velotrenažieris iekaro Baltijas tirgu
Aquabaiki, jeb ūdens velotrenažieri, piedzīvo milzīgu popularitātes vilni Francijā. Īsā laikā tie ir kļuvuši populāri arī pie mums Latvijā.
Astoņas Latvijas filiāles piecos gados nopelna vairākus miljonus
SIA “Inter Cars Latvija” ir veiksmīgi ieviesis franšīzes modeli vietējā tirgū, piecu gadu laikā sasniedzot 35 miljonu eiro lielu apgrozījumu gadā.
Meklē investorus ‘Yves Rocher’ atgriešanai tirgū
20 gadus Francijas skaistumkopšanas zīmols ‘Yves Rocher’ darbojās Latvijā, taču dažādu apstākļu dēļ sadarbība ar franšīzes partneri pārtrūkusi.
’Adidas’ mērķis - būt tuvāk cilvēkiem
Sporta preču zīmols ’Adidas’ tiecas turpmāk koncentrēt uzmanību uz digitālo tirgu un savu 13 000 franšīžu veikalu tīkla sakārtošanu.
Biznesa iespēju gadatirgus
No 10. līdz 12.septembrim jau 16.reizi norisināsies BUYBRAND Expo.
Attīsta vietējos, lai konkurētu ar ārzemju lielveikalu ķēdēm
Lai kļūtu par veikalu tīkla ELVI franšīzes ņēmēju, jābūt vēlmei attīstīt savu biznesu un būt daļai no ELVI zīmola, kas šobrīd visā Latvijā pārstāvēts ar 183 veikaliem.
Franšīze – iespēja izdzīvot reģionos
ELVI franšīzes ņēmējs, atverot trīs veikalus, pierāda, ka iespējams nopelnīt jebkurā Latvijas reģionā.
Kā uzsākt degvielas uzpildes stacijas biznesu?
Uzņēmums Circle K Latvia (Statoil) ir lielākais degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls Latvijā, kas tirgū paplašinās ar franšīzēm. Šobrīd tiek veikta zīmola nomaiņa – jaunais nosaukums būs “Circle K”, ar kuru jau strādā 15’000 ērtas iepirkšanās veikali un DUS visā pasaulē.
Augu siena jebkurā telpā
“Green Fortune Latvia” ir franšīzes uzņēmums, kas sniedz pakalpojumus apzaļumošanas jomā.
Veselīgais ātrās ēdināšanas restorāns “Subway”
Šķiet, ka vārdi - veselīgs un ātrā ēdināšana – nepavisam nesader kopā, taču šis priekšstats ir maldīgs. “Subway” pasaulē pazīstams kā veselīgs ātrās ēdināšanas uzņēmums.
‘Gateway & Partners’ - mēs gribam būt visos kontinentos
Eksporta konsultāciju uzņēmuma ‘Gateway & Partners’ produkts it kā nav unikāls. Taču unikāls ir tas, ko viņi savā nozarē ir paveikuši. Iegūtās zināšanas ir ļāvušas nostiprināties Baltijas reģionā, tagad kārta citām valstīm.
Francijas uzņēmums saskata potenciālu Latvijas tirgū
Bērnu apģērbu tirgus ir viens no ienesīgākajiem segmentiem apģērbu ražošanas nozarē pasaulē.
Laba miega franšīzes
Latvijā labi zināmais uzņēmums "Nakts Mēbeles" attīsta jaunu zīmolu un plāno ieiešanu jaunos tirgos.
Soli pa solim līdz savai franšīzei
Vēl pirms trīs gadiem Laura un Einārs Kvieši strādāja par pārdevējiem veikalā Aizkrauklē. Šobrīd ģimene vada jau četrus savus ’Narvesen’ franšīzes veikalus.
’Vapiano’ šogad atvērs 38 restorānus
Pirms pusgada starptautiskais restorānu tīkls izgāja biržā. Ir zināmi konkrētāki uzņēmuma nākotnes plāni.
Ar franšīzes modeli meklē izeju no piesātinātā vietējā tirgus
„Quest Lab” ir vieni no pirmajiem “quest” (kvestu) istabu kultūras aizsācējiem Latvijā. Tagad vietējā tirgū sāk kļūt par šauru.
Franšīze – ceļš uz savu biznesu ar lielāku drošības sajūtu
Franšīzes pirmsākumi meklējami jau viduslaikos, bet pirmo franšīzes sistēmu tādu, kā to saprotam mūsdienu izpratnē, radīja šujmašīnu ražotājs Singer.