Visvairāk lasītais

Franšīzes iegādāšanās motīvi

Ir daudzi iemesli, kādēļ uzņēmējs uzsāk savu uzņēmējdarbību, – daži vēlas naudu, daži varu, daži realizē savu radošo potenciālu, citi meklē neatkarību. Tāpat daudzi motīvi ir pamatā lēmumam iegādāties franšīzi.

Soli pa solim līdz savai franšīzei

Vēl pirms trīs gadiem Laura un Einārs Kvieši strādāja par pārdevējiem veikalā Aizkrauklē. Šobrīd ģimene vada jau četrus savus ’Narvesen’ franšīzes veikalus.

Meklē investorus ‘Yves Rocher’ atgriešanai tirgū

20 gadus Francijas skaistumkopšanas zīmols ‘Yves Rocher’ darbojās Latvijā, taču dažādu apstākļu dēļ sadarbība ar franšīzes partneri pārtrūkusi.

Francijas uzņēmums saskata potenciālu Latvijas tirgū

Bērnu apģērbu tirgus ir viens no ienesīgākajiem segmentiem apģērbu ražošanas nozarē pasaulē.

“Narvesen” veicina mazā biznesa attīstību

Visi 248 “Narvesen” kioski un veikali Latvijā ir franšīzes, taču šis modelis krietni atšķiras no klasiskā franšīzes modeļa.

EDUKIDO uzsāk attīstību jaunos tirgos

Aizvien biežāk vecāki sūta bērnus uz papildus apmācībām, lai attīstītu radošumu un iztēli - Joanna Małek

Augkopības dakteris ar franšīzi visās trīs Baltijas valstīs

‘Agricon’ ir Vācijas uzņēmums, kas piedāvā digitālās augkopības risinājumus. Uzņēmumam ir franšīzes septiņās valstīs, pirmo tas izveidoja Latvijā.

Starptautiska franšīze nodrošina starptautiskus darījumus

Austrijas personāla atlases un novērtēšanas uzņēmums ‘Talentor’ pirms vairāk kā 10 gadiem sāka apgūt Eiropas tirgu. Sākontēji uzņēmums paplašinājās Skandināvijā, taču drīz vien partneru lokam pievienojās arī Latvija.

Franšīzes attīsta ārpus Latvijas

Uzņēmums AS Dzintars ir viens no senākajiem parfimērijas un kosmētikas ražotājiem Ziemeļeiropas valstīs.

Latviešu kvalitāti pārdod ārzemniekiem

Kvestu istabas ar dažnedažādiem uzdevumiem Rīgā ir daudz, un katra mēģina atrast veidu, kā atšķirties.

Vēlas šūt uzvalkus arī Latvijas vīriešiem

Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.

RE/MAX piedāvā franšīzes Latvijā

RE/MAX 40 gadu laikā ir ne tikai pierādījis sava franšīzes modeļa dzīvotspēju, bet ir kļuvis par vienu no pasaulē vadošajiem nekustamo īpašumu uzņēmumiem.

Nākotnes restorāna koncepti

Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.

Kanādas izglītības standarti Latvijai

Maple Bear ienāk Centrālās un Austrumeiropas reģionā.

Veiksmīgi konkurē blīvajā kosmētikas tirgū

‘The Body Shop’ franšīze Baltijā darbojas jau vairāk kā desmit gadu garumā un kvalitātes ziņā kļuvusi par piemēru citām tīkla franšīzēm Eiropā un pasaulē.

Young Engineers: būvējam gaišāku nākotni

Ja jūs zināt, kā vajag pareizi domāt, jūs paveiksiet daudz lietas - Amir Asor, Young Engineers izveidotājs.

Ar franšīzes modeli meklē izeju no piesātinātā vietējā tirgus

„Quest Lab” ir vieni no pirmajiem “quest” (kvestu) istabu kultūras aizsācējiem Latvijā. Tagad vietējā tirgū sāk kļūt par šauru.

Krievijas tirgus potenciāls Baltijas franšīzēm

Sākoties problēmām Krievijas ekonomikā, daudzi Latvijas uzņēmumi ieņēma nogaidošu pozīciju vai arī izvēlējās attīstību citos tirgos. Kāda ir pašreizējā situācija milzīgajā kaimiņu tirgū?

Kā Thierry izdevās izveidot franšīzes biznesu

Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.

Ar franšīzes modeli cer uz jauniem partneriem

´Mēness aptieka´ ir viens no vadošajiem pašmāju aptieku tīkliem ar vislielāko tirdzniecības vietu skaitu Latvijā. Uzņēmums cer, ka ar nule izstrādāto franšīzes konceptu izdosies kļūt vēl atpazīstamākiem Latvijas tirgū.

Pirmie Eiropā

Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.

Maza franšīze veiksmīgi attīstās Latgalē

Latvijas franšīzu tīkla ‘Figura Line’ Rēzeknes salona īpašniece pierāda, ka sievietes vēlas būt skaistas arī mazās Latvijas pilsētās. Un tā ir iespēja izveidot savu biznesu.

Kā kļūt par Subway “zīmola vēstnieku” Latvijā?

Latvija ir viens no retajiem tirgiem, kur pasaules lielākajam restorānu tīklam nav sava reģionālā attīstības aģenta. Lai par tādu kļūtu, sevi ir jāpierāda ar darbu un rezultātiem, vadot franšīzes restorānu.

Bizness ar nākotnes izglītību

Programmēšanas kursu dalībnieki ne tikai apgūst programmēšanu. Viņi pilnībā maina savu profesionālo dzīvi.

Astoņas Latvijas filiāles piecos gados nopelna vairākus miljonus

​SIA “Inter Cars Latvija” ir veiksmīgi ieviesis franšīzes modeli vietējā tirgū, piecu gadu laikā sasniedzot 35 miljonu eiro lielu apgrozījumu gadā.

IT franšīzes veiksmes stāsts

Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.

Kas ir franšīze?

Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.

Augu siena jebkurā telpā

“Green Fortune Latvia” ir franšīzes uzņēmums, kas sniedz pakalpojumus apzaļumošanas jomā.

‘Gateway & Partners’ - mēs gribam būt visos kontinentos

Eksporta konsultāciju uzņēmuma ‘Gateway & Partners’ produkts it kā nav unikāls. Taču unikāls ir tas, ko viņi savā nozarē ir paveikuši. Iegūtās zināšanas ir ļāvušas nostiprināties Baltijas reģionā, tagad kārta citām valstīm.

Atvērta jauna franšīzes aptieka

’Mēness aptieka’ tīkls paplašinās un atver jaunu franšīzes aptieku Daugmalē.