Visvairāk lasītais

Vēlas šūt uzvalkus arī Latvijas vīriešiem

Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.

Kā uzsākt degvielas uzpildes stacijas biznesu?

Uzņēmums Circle K Latvia (Statoil) ir lielākais degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls Latvijā, kas tirgū paplašinās ar franšīzēm. Šobrīd tiek veikta zīmola nomaiņa – jaunais nosaukums būs “Circle K”, ar kuru jau strādā 15’000 ērtas iepirkšanās veikali un DUS visā pasaulē.

Meklē investorus ‘Yves Rocher’ atgriešanai tirgū

20 gadus Francijas skaistumkopšanas zīmols ‘Yves Rocher’ darbojās Latvijā, taču dažādu apstākļu dēļ sadarbība ar franšīzes partneri pārtrūkusi.

Soli pa solim līdz savai franšīzei

Vēl pirms trīs gadiem Laura un Einārs Kvieši strādāja par pārdevējiem veikalā Aizkrauklē. Šobrīd ģimene vada jau četrus savus ’Narvesen’ franšīzes veikalus.

Starptautiska franšīze nodrošina starptautiskus darījumus

Austrijas personāla atlases un novērtēšanas uzņēmums ‘Talentor’ pirms vairāk kā 10 gadiem sāka apgūt Eiropas tirgu. Sākontēji uzņēmums paplašinājās Skandināvijā, taču drīz vien partneru lokam pievienojās arī Latvija.

IT franšīzes veiksmes stāsts

Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.

Augkopības dakteris ar franšīzi visās trīs Baltijas valstīs

‘Agricon’ ir Vācijas uzņēmums, kas piedāvā digitālās augkopības risinājumus. Uzņēmumam ir franšīzes septiņās valstīs, pirmo tas izveidoja Latvijā.

Ar franšīzi aizpildīs robu IT speciālistu apmācībā

Latvijā atvērta starptautiskā uzņēmuma ‘Smart Ninja’ franšīze. Ar tās starpniecību interesentiem tiks nodrošināta iespēja apgūt programmēšanas un IT prasmes.

Maza franšīze veiksmīgi attīstās Latgalē

Latvijas franšīzu tīkla ‘Figura Line’ Rēzeknes salona īpašniece pierāda, ka sievietes vēlas būt skaistas arī mazās Latvijas pilsētās. Un tā ir iespēja izveidot savu biznesu.

IKEA franšīzes ņēmējs Viļņā veidos digitālās attīstības komandu

IKEA franšīzes ņēmējs Baltijas valstīs un Islandē veido komandu uzņēmuma digitalizācijas paātrināšanai četrās valstīs – Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Islandē.

Primeksa produktam atkal panākumi pasaulē

Primekss saņem prestižo balvu Most Innovative Product Award 2019 nozares nozīmīgākajā izstādē, World Of Concrete 2019, Las Vegasā.

‘Gateway & Partners’ - mēs gribam būt visos kontinentos

Eksporta konsultāciju uzņēmuma ‘Gateway & Partners’ produkts it kā nav unikāls. Taču unikāls ir tas, ko viņi savā nozarē ir paveikuši. Iegūtās zināšanas ir ļāvušas nostiprināties Baltijas reģionā, tagad kārta citām valstīm.

EDUKIDO uzsāk attīstību jaunos tirgos

Aizvien biežāk vecāki sūta bērnus uz papildus apmācībām, lai attīstītu radošumu un iztēli - Joanna Małek

Find your franchise in Poland!

Franchise Expo Warsaw, October 17-19, 2019. Get a free ticket!

Kā Thierry izdevās izveidot franšīzes biznesu

Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.

Sajūtu muzejs

- Kad mēs uzsākām biznesu, mūsu plānos nebija franšīze. Taču biznesa izaugsme bija tik pārsteidzoša, ka plāni mainījās.

Young Engineers: būvējam gaišāku nākotni

Ja jūs zināt, kā vajag pareizi domāt, jūs paveiksiet daudz lietas - Amir Asor, Young Engineers izveidotājs.

Kanādas izglītības standarti Latvijai

Maple Bear ienāk Centrālās un Austrumeiropas reģionā.

Kas ir franšīze?

Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.

Bizness ar nākotnes izglītību

Programmēšanas kursu dalībnieki ne tikai apgūst programmēšanu. Viņi pilnībā maina savu profesionālo dzīvi.

Skola topošajiem uzņēmējiem

Nordea biznesa skolas "No idejas līdz investoram" programma palīdzējusi izaugt ne vienam vien vietēji un starptautiski atpazīstamam un novērtētam zīmolam.

Finansējuma iespējas biznesa uzsācējiem un franšīzes ņēmējiem.

​Ikdienā strādājot ar biznesa uzsācējiem, mēs zinām, ka viņiem ir nepieciešams īpašs atbalsts. Tieši šādu, īpašu atbalsta aizdevumu piedāvā ALTUM Starta programma.

Biznesa iespēju gadatirgus

No 10. līdz 12.septembrim jau 16.reizi norisināsies BUYBRAND Expo.

Astoņas Latvijas filiāles piecos gados nopelna vairākus miljonus

​SIA “Inter Cars Latvija” ir veiksmīgi ieviesis franšīzes modeli vietējā tirgū, piecu gadu laikā sasniedzot 35 miljonu eiro lielu apgrozījumu gadā.

Augu siena jebkurā telpā

“Green Fortune Latvia” ir franšīzes uzņēmums, kas sniedz pakalpojumus apzaļumošanas jomā.

Attīsta vietējos, lai konkurētu ar ārzemju lielveikalu ķēdēm

Lai kļūtu par veikalu tīkla ELVI franšīzes ņēmēju, jābūt vēlmei attīstīt savu biznesu un būt daļai no ELVI zīmola, kas šobrīd visā Latvijā pārstāvēts ar 183 veikaliem.

Franšīzes līgums ar 48 lappusēm pieredzes

Viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas Latvijā sāka attīstīt franšīzes biznesu, bija “Stenders”.

Ar franšīzes modeli cer uz jauniem partneriem

´Mēness aptieka´ ir viens no vadošajiem pašmāju aptieku tīkliem ar vislielāko tirdzniecības vietu skaitu Latvijā. Uzņēmums cer, ka ar nule izstrādāto franšīzes konceptu izdosies kļūt vēl atpazīstamākiem Latvijas tirgū.

"Ezītis miglā" katrā Eiropas galvaspilsētā

Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.

’Adidas’ mērķis - būt tuvāk cilvēkiem

Sporta preču zīmols ’Adidas’ tiecas turpmāk koncentrēt uzmanību uz digitālo tirgu un savu 13 000 franšīžu veikalu tīkla sakārtošanu.