DepilConcept
informācija par franšīzes sistēmu
franšīzes sistēmas apraksts
DepilConcept is a Portuguese brand created in 2007, to make permanent hair removal and phototherapy treatments available to everyone, as well as provide personalized treatment programs for each specific objective at a smart cost. DepilConcept uses Diode Laser and IPL technologies for permanent body and face hair removal. The IPL technology also allows to do body and face phototherapies, such as thread veins, blemishes, acne, wrinkles, sagging and rosacea.
Besides the variety of treatments, DepilConcept is the only chain of Laser Hair Removal to provide a Guarantee Certificate for its clients, assuring the high quality and efficiency of its services.
DepilConcept represents a new concept of aesthetics and phototherapies with quality, results, and, above all, affordable prices. The business is simple to manage, no experience in aesthetics is required and the necessary HR structure is reduced, as well as the investment. The brand provides complete and constant training, operational, and marketing support. Also, all its professionals are specialized and trained, which represents LESS RISK and GREATER SUCCESS for the Franchisees.
DepilConcept has shown a rapid growth of clinics network, becoming a market leader in Portugal and Poland and being also present in Brazil, Serbia, Ireland, Czech Republic and Slovakia. GrupoConcept has over 170 clinics around the world
In 2017 DepilConcept implemented its own cosmetics brand, Concept+, that ensured a higher quality of provided services.
Currently, the business has stable growth, with a 18% last year (2020) in sales. More than 50% of the brand’s network Franchisees are in the second contract, which converts in a fast return on investment and demonstrates great stability.
If you want to invest in a successful business and be part of a smart cost chain unique in the market, join DepilConcept, the great European hair removal brand!
franšīzes struktūrvienība
Over 170 clinics in Portugal, Poland, Brasil, Serbia, Ireland, Czech Republic and Slovakia.
struktūrvienības fotogrāfija
informācija priekš franšīzes ņēmējiem
atbalsts franšīzes ņēmējiem
Franchisor’s support to the Master Franchisee:
- Certified technical, commercial and management initial training
- Continuous training plan
- Periodic operational follow-up
- Periodic visits to Master Franchisee premises
- Annual brand convention
- Constant telephone and email support
kopējās investīcijas
Investment for the Pilot Unit
Up to €35.000 (£30.000)
Royalties
10% of the local revenue from royalties (minimum of €100 per clinic)
pamata nosacījumi
Store Size and Location
60 m2 to 100m2 minimum - Street store, with nearby parking and landmarks (banks, post-office, services, etc.)
Contract duration
10 years (renewable)
informācija par franšīzes devēju
DepilConcept Lda (Portugal)
R. Tomás Ribeiro, 71, piso 4, 1050-227, Lisboa, Portugal
+48 601 099909
kontaktpersona priekš kandidātiem
Michal Wisniewski
uzzināt vairāk
lasīt rakstus
Sporta preču zīmols ’Adidas’ tiecas turpmāk koncentrēt uzmanību uz digitālo tirgu un savu 13 000 franšīžu veikalu tīkla sakārtošanu.
Latvijas franšīzu tīkla ‘Figura Line’ Rēzeknes salona īpašniece pierāda, ka sievietes vēlas būt skaistas arī mazās Latvijas pilsētās. Un tā ir iespēja izveidot savu biznesu.
Franšīžu tīkls “Figura Line” ir Latvijas veiksmes stāsts. Pilnīgi viss ir radīts šeit - gan zīmola koncepcija, gan iekārta, kas nodrošina pakalpojumu, gan arī viss produktu sortiments, kas papildina piedāvājuma klāstu.
Aquabaiki, jeb ūdens velotrenažieri, piedzīvo milzīgu popularitātes vilni Francijā. Īsā laikā tie ir kļuvuši populāri arī pie mums Latvijā.
Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Franšīzes sistēmas piedāvā lieliskas biznesa iespējas gan fiziskām personām, gan uzņēmumiem, gan arī investoru grupām.
Franšīzi ir iespējams izmantot jebkuras nozares uzņēmumu attīstībai, tomēr dabiski, ka dažādi uzņēmējdarbības veidi franšīzes metodei ir vairāk piemēroti par citiem.
Viens no pirmajiem jautājumiem, sākot domāt par franšīzes iegādi, ir “Cik man maksās franšīze?”.
Franšīze ir salīdzinoši elastīga metode un teju jebkāda veida uzņēmējdarbību var attīstīt ar franšīzes palīdzību.
Katalogā ietverto informāciju ir iesniedzis franšīzes devējs. Pirms sadarbības līguma parakstīšanas kandidātam vajadzētu pārliecināties par uzņēmuma datiem un kopējo biznesa modeļa pievilcību. Redakcija patur tiesības pārbaudīt informāciju par katalogā esošiem uzņēmumiem. Ja saņemat informāciju, ka uzņēmumu iesniegtie dati ir neprecīzi vai novecojuši, lūdzu, sazinieties ar redakciju.