Atvērta jauna franšīzes aptieka

Daugmales iedzīvotāji un viesi turpmāk varēs saņemt un izmantot visus piedāvājumus, ko sniedz „Mēness aptieka”. AS „Sentor farm aptiekas” ieguldījusi aptuveni 10 000 eiro aptiekas rekonstrukcijā – veikts kosmētiskais remonts, mainīts apgaismojums, labiekārtota uzbrauktuve cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. Izmainot aptiekas tirdzniecības telpas izkārtojumu, aptieka labiekārtota ar jaunām, modernām, mūsdienu aptiekas apmeklētāju vajadzībām atbilstošām mēbelēm. Lai būtu iespēja piedāvāt plašāku aptiekas produktu sortimentu, izveidota pašapkalpošanās zona.
Izmantojot franšīzes modeli, „Lavandas” aptiekai Daugmalē ir nodrošināta ilgtermiņa stabilitāte un izaugsme ar „Mēness aptieka” zīmolu, iegūta iespēja savā darbā izmantot iecienītā Latvijas uzņēmuma aptieku zīmola reputāciju, produktus, mārketinga tehnoloģijas un citus atbalsta mehānismus. „Sentor farm aptiekas” valdes priekšsēdētājs Dmitrijs Juskovecs atzīst: „Ik dienu strādājam, atbilstoši mūsu aptieku sauklim „Ar īpašām rūpēm par jums!” un esam gandarīti, ka ar franšīzes biznesa modeļa starpniecību šīs rūpes varēsim realizēt arī Ķekavas novada Daugmalē. Aptieka ir iedzīvotājiem Latvijā visērtāk pieejamā veselības aprūpes iestāde, kurā līdzās nenovērtējamam farmaceita padomam būtisks ir pieejamo aptiekas produktu daudzums un izvēles iespējas. „Mēness aptieka” to sniedz saviem klientiem. Esam gandarīti, ka zinoši savas jomas līderi farmaceiti izvēlas franšīzes modeli turpmākai attīstībai kopā ar „Mēness aptieka””.
Aptiekas īpašnieces Ineta Viļuma un Ilze Kronberga, izlemjot izmantot franšīzes priekšrocības, atzīst: „Izvēloties „Mēness aptieka” franšīzi, ieguvums ir acīmredzams – aptieka skaisti izremontēta, aprīkota ar jaunām, gaišām mēbelēm, nomainīta jaudīgāka tehnika un arī kases aparāts būs jauns. Tas mums iepriekš būtu iespējams, vienīgi paaugstinot cenas. Tagad cenas varam saglabāt iepriekšējās, turklāt piedāvāt klientiem krietni plašāku aptiekas produktu klāstu.”
Aptiekas atvēršanas svētkos 16. janvārī Daugmales iedzīvotājiem tika sarūpēta iespēja veikt vairākus diagnostiskus izmeklējumus un piedalīties degustācijās. „Mēness aptieka” nodeva dāvinājumu Sociālajam dienas aprūpes centram Daugmalē. Svētkos piedalījās Ķekavas novada folkloras kopa „Dāre”.
„Mēness aptieka” zīmola īpašnieks ir akciju sabiedrība „Sentor Farm aptiekas”, kas iekļaujas Latvijas holdingā AS „Repharm”, kam pieder arī zāļu vairumtirgotāja AS “Recipe Plus”, augu valsts ārstniecisko līdzekļu ražotāja AS “Rīgas farmaceitiskā fabrika”, AS “Veselības centru apvienība” un SIA “Centrālā laboratorija”.

lasīt rakstus

´Mēness aptieka´ ir viens no vadošajiem pašmāju aptieku tīkliem ar vislielāko tirdzniecības vietu skaitu Latvijā. Uzņēmums cer, ka ar nule izstrādāto franšīzes konceptu izdosies kļūt vēl atpazīstamākiem Latvijas tirgū.
Liepājas uzņēmuma ‘Blue Shock Race’ Latvijā ražotos kartingus un kartinga haļļu konceptu divu gadu laikā iekāro pasaules lielākās metropoles. Interesentu vidū ir pat Dubaija.
Kvestu istabas ar dažnedažādiem uzdevumiem Rīgā ir daudz, un katra mēģina atrast veidu, kā atšķirties.
„Quest Lab” ir vieni no pirmajiem “quest” (kvestu) istabu kultūras aizsācējiem Latvijā. Tagad vietējā tirgū sāk kļūt par šauru.
visvairāk lasītais

Latvijā labi zināmais uzņēmums "Nakts Mēbeles" attīsta jaunu zīmolu un plāno ieiešanu jaunos tirgos.
20 gadus Francijas skaistumkopšanas zīmols ‘Yves Rocher’ darbojās Latvijā, taču dažādu apstākļu dēļ sadarbība ar franšīzes partneri pārtrūkusi.
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.
Uzņēmums Circle K Latvia (Statoil) ir lielākais degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls Latvijā, kas tirgū paplašinās ar franšīzēm. Šobrīd tiek veikta zīmola nomaiņa – jaunais nosaukums būs “Circle K”, ar kuru jau strādā 15’000 ērtas iepirkšanās veikali un DUS visā pasaulē.
Itāļu modes zīmols ievieš franšīzes “uzlabotu versiju”. Kas būs jaunās stratēģijas pamatā?