Biznesa iespēju gadatirgus
Starptautiskā franšīžu izstāde BUYBRAND Expo, kas katru gadu notiek Maskavā, stabili ieņem vietu starp pasaules TOP 3 franšīzes pasākumiem. Izstādes laikā uzņēmējiem būs iespēja piemeklēt sev jaunas biznesa iespējas, apmainīties ar pieredzi ar vadošiem dažādu nozaru uzņēmumu pārstāvjiem, kā arī iepazīties ar jaunākajām tendencēm pasaules biznesā.
2018. gada izstādē paredzēts, ka piedalīsies ap 240 zīmoliem un vairāk kā 8000 uzņēmēji, investori un biznesa uzsācēji no visas pasaules. Savu dalību jau ir apstiprinājuši tādi zīmoli, kā Miniso, «Стильпарк», «Шоколадница», «Советская аптека», «33 пингвина», Tamaris, «Инвитро», Domino’s Pizza, Yves Rocher, Beeline, Dr. Koffer, SAS GAUTIER FRANCE un daudzi citi.
Iespēja apmeklēt vērtīgus pasākumus
Paredzēts, ka izstādes laikā būs piesātināta pasākumu programma. No 10. līdz 12.septembrim norisināsies starptautiskais forums «Франчайзинг в России: драйвер развития экономики территорий», kuru atbasta Krievijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera, Krievijas Federācijas tirdzniecības un rūpniecības ministrija un AS «Krievijas eksporta centrs». Forumā piedalīsies federālās likumdošanas un izpildvaras pārstāvji, reģionu vadītāji, uzņēmēji no Maskavas, Sanktpēterburgas un Krievijas reģioniem, franšīzes jomas eksperti.
Izstādes laikā jau trešo reizi norisināsies arī apmācību kursi «Franšīzes devēju skola».
Dalība un papildus informācija
Saņemt papildus informāciju par izstādi vai pieteikt savu dalību izstādē varat:
FRANCITY info@francity.com
EMTG info@expomtg.com
lasīt rakstus
Kuldīgā notiks Kurzemes reģionā gada vērienīgākais bezmaksas pasākums jaunajiem uzņēmējiem "Starta diena".
Nesen Prāgā notikušās franšīzes izstādes panākumi liecina par to, ka Čehijā palielinās interese par franšīzes biznesu. Komentāru lūdzām mūsu Prāgas biroja kolēģei Lenkai Novakovai, kas organizēja šo izstādi.
Eksporta konsultāciju uzņēmuma ‘Gateway & Partners’ produkts it kā nav unikāls. Taču unikāls ir tas, ko viņi savā nozarē ir paveikuši. Iegūtās zināšanas ir ļāvušas nostiprināties Baltijas reģionā, tagad kārta citām valstīm.
Šobrīd Latvijas uzņēmums savu produktu eksportē uz 18 valstīm visā pasaulē.
Austrijas personāla atlases un novērtēšanas uzņēmums ‘Talentor’ pirms vairāk kā 10 gadiem sāka apgūt Eiropas tirgu. Sākontēji uzņēmums paplašinājās Skandināvijā, taču drīz vien partneru lokam pievienojās arī Latvija.
visvairāk lasītais
Pirms pusgada starptautiskais restorānu tīkls izgāja biržā. Ir zināmi konkrētāki uzņēmuma nākotnes plāni.
Latvijā atvērta starptautiskā uzņēmuma ‘Smart Ninja’ franšīze. Ar tās starpniecību interesentiem tiks nodrošināta iespēja apgūt programmēšanas un IT prasmes.
Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.
Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Lietuvas vadošais nekustamo īpašumu uzņēmums plāno globālo attīstību, arī Latvijā.