Primeksa produktam atkal panākumi pasaulē

Latvijas ražojošais uzņēmums Primekss, kas starptautiski attīstās ar franšīzes/ licencēšanas metodi, ir viena no ļoti retajām kompānijām pasaulē, kas šo prestižo balvu ir saņēmusi jau ceturto reizi.
“Šis sasniegums parāda Primekss kā uz nepārtrauktiem uzlabojumiem vērstu uzņēmumu un ir atzinība mūsu Primekss Betona izpētes centra betona un konstrukciju inženieriem Dr. Cepurīša vadībā, kuri veic nepārtrauktu izpēti, pilveidojot betona tehnoloģiju. Tieši šāda visaptveroša pieeja tehnoloģijas inovācijai mums ir ļāvusi tirgū ieviest veiksmīgus produktus un atkārtoti saņemt šo nozares nozīmīgo inovāciju balvu. Esam arī priecīgi par atzinību ASV tirgū, kur šobrīd PrīmXComposite tehnoloģija tiek pielietota jau 10 pavalstīs. Arī pašlaik mums ir atvērti jauni produktu attīstības projekti, un mēs ļoti ceram, ka arī mūsu nākamās inovācijas būs vismaz tikpat veiksmīgas.”- Jānis Ošlejs, Primekss Group CEO.
Par Primekss Group
Primekss Group ir uz inovācijām balstīta, strauji augoša betona tehnoloģiju uzņēmumu grupa, kas ir izstrādājusi un patentējusi savu kompozītbetona tehnoloģiju – PrīmXComposite. Pateicoties pašu Izpētes un attīstības departamentam, uzņēmums nodrošina inovatīvu betona tehnoloģiju produktu izstrādi, kas veiksmīgi tiek eksportēti uz vairāk kā 20 valstīm visā pasaulē. Primekss Group apgrozījums strauji aug un 2018. gadā pārsniedza 45 miljonus eiro.
lasīt rakstus

Kuldīgā notiks Kurzemes reģionā gada vērienīgākais bezmaksas pasākums jaunajiem uzņēmējiem "Starta diena".
Nesen Prāgā notikušās franšīzes izstādes panākumi liecina par to, ka Čehijā palielinās interese par franšīzes biznesu. Komentāru lūdzām mūsu Prāgas biroja kolēģei Lenkai Novakovai, kas organizēja šo izstādi.
Eksporta konsultāciju uzņēmuma ‘Gateway & Partners’ produkts it kā nav unikāls. Taču unikāls ir tas, ko viņi savā nozarē ir paveikuši. Iegūtās zināšanas ir ļāvušas nostiprināties Baltijas reģionā, tagad kārta citām valstīm.
Šobrīd Latvijas uzņēmums savu produktu eksportē uz 18 valstīm visā pasaulē.
Austrijas personāla atlases un novērtēšanas uzņēmums ‘Talentor’ pirms vairāk kā 10 gadiem sāka apgūt Eiropas tirgu. Sākontēji uzņēmums paplašinājās Skandināvijā, taču drīz vien partneru lokam pievienojās arī Latvija.
visvairāk lasītais

20 gadus Francijas skaistumkopšanas zīmols ‘Yves Rocher’ darbojās Latvijā, taču dažādu apstākļu dēļ sadarbība ar franšīzes partneri pārtrūkusi.
SIA “Inter Cars Latvija” ir veiksmīgi ieviesis franšīzes modeli vietējā tirgū, piecu gadu laikā sasniedzot 35 miljonu eiro lielu apgrozījumu gadā.
IKEA franšīzes ņēmējs Baltijas valstīs un Islandē veido komandu uzņēmuma digitalizācijas paātrināšanai četrās valstīs – Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Islandē.
Latvijā atvērta starptautiskā uzņēmuma ‘Smart Ninja’ franšīze. Ar tās starpniecību interesentiem tiks nodrošināta iespēja apgūt programmēšanas un IT prasmes.
Vēl pirms trīs gadiem Laura un Einārs Kvieši strādāja par pārdevējiem veikalā Aizkrauklē. Šobrīd ģimene vada jau četrus savus ’Narvesen’ franšīzes veikalus.