Capital Realty lieli nākotnes plāni

Capital Realty ir visstraujāk augošā nekustamo īpašumu franšīze Eiropā. Šis tīkls apvieno motivētus un centīgus aģentus ar kopīgu mērķi sniegt kvalitatīvus pakalpojumus nekustamā īpašuma sektora klientiem. Pašlaik Capital darbojas četrās valstīs, un franšīzes tīklā strādā vairāk nekā 300 nekustamo īpašumu aģenti. Pirmo trīs gadu laikā uzņēmums, izmantotjot inovatīvu pieeju un tehnoloģiskus risinājumus, pārņēma Lietuvas nekustamā īpašuma tirgu. Šo īpašo pieeju Capital cenšas piedāvāt arī visos citos tirgos, kur atver savus birojus.
Capital Realty savu darbību uzsāka gandrīz pirms četriem gadiem. Tolaik aģentūrā srādāja tikai 25 brokeri. Tomēr tās īpašnieks Dmitrijs Semionovs vienmēr bija pazīstams ar savu plašo skatījumu uz lietām un spēju ieskatīties nākotnē: “Pirmssākumos iespēja izaugt par plašu uzņēmumu tīklu ar tik lielu aģentu skaitu vairumam šķita nereāla. Lietuvā darbojās daži lieli spēlētāji, kas jau bija sadalījuši nekustamā īpašuma tirgu un pārņēmuši lielāko tirgus daļu. Tomēr jau pirmajā darbības gadā Capital pievienojās 10 jaunas aģentūras uz franšīzes nosacījumiem un tīklā sākās strauja izaugsme. Kopīgi strādāt un attīstīt biznesu ar mērķi radīt komfortablu darba vidi franšīzes partneriem un aģentiem visiem šķita laba doma”.
Capital Realty arī šodien izceļas ar spēju pielāgot visu nepieciešamo savā biznesa modelī, nosacījumos un tehnoloģijās, lai nodrošinātu saviem partneriem labākos darba apstākļus tirgū. Pagājušo gadu uzņēmums veltīja atbilstošu cilvēku meklēšanai un piesaistei jaunos tirgos. Capital Realty vadībai ir būtiski, lai partneriem būtu atbilstoša mentalitāte un domāšanas veids, kas bija panākumu pamats Lietuvā. Šādi partneri tika sameklēti Londonā, Valensijā un Rīgā. Uzņēmuma plāns ir kopīgi ar vietējiem partneriem pilnībā attīstīt šo valstu tirgus. Attīstība balstīsies uz tām pašām vērtībām un, kas ir parts svarīgākais, uz tās pašas biznesa platformas, produkta, kas tika radīts speciāli priekš Eiropas tirgus un ko joprājām vēl nav izdarījuši staptautiskie konkurenti.
Būtībā mūsu mērķis ir kļūt par pirmo globālo nekustamo īpašumu franšīzi, kurai ir Eiropas saknes. Mums ir unikāls attīstības modelis, jo mēs piedāvājam vienu struktūrvienību franšīzes nevis masterfranšīzes, līdz ar to mums ir iespēja sameklēt īpašus talantus un ļoti atšķirīgus cilvēkus, kas katrs piešķir savu krāsu, ģenerē nestandarta idejas un, tādējādi, sniedz savu pienesumu mūsu uzņēmumam. Neviens nezaudē saikni ar franšīzes devēja galveno biroju, kas palīdz saglabāt patiesu harmoniju uzņēmumā ne tikai lokāli, bet starptautiskā mērogā. Katrs partneris mums ir ļoti svarīgs, un mēs vēlamies viņiem izveidot un nodrošināt plaukstošu biznesu” saka franšīzes departamenta vadītājs Povilas Mazuras.
Investīcijas Capital Realty biroja izveidē ir no 10 līdz 35 tūkstošiem eiro, kas, galvenokārt, ir atkarīgas no biroja atrašanās vietas un nepieciešamajiem ieguldījumiem telpu remontā. Franšīzes līgums tiek noslēgts uz pieciem gadiem. Franšīzes ņēmējam ir jāmaksā ikmēneša maksājums, kas atkarīgs no aģentūras apgrozījuma. Papildus franšīzes ņēmējam ir jāiegulda līdzekļi mārketingā atbilstoši ikgadējam mārketinga plānam, kas tiek izstrādāts kopīgi ar franšīzes devēju, ņemot vērā vietējā tirgus specifiku. “Sākotnējām investīcijām būtu jāatmaksājas pēc 18-24 darbības mēnešiem” paredz Povilas Mazuras.
visvairāk lasītais

‘Agricon’ ir Vācijas uzņēmums, kas piedāvā digitālās augkopības risinājumus. Uzņēmumam ir franšīzes septiņās valstīs, pirmo tas izveidoja Latvijā.
‘The Body Shop’ franšīze Baltijā darbojas jau vairāk kā desmit gadu garumā un kvalitātes ziņā kļuvusi par piemēru citām tīkla franšīzēm Eiropā un pasaulē.
IKEA franšīzes ņēmējs Baltijas valstīs un Islandē veido komandu uzņēmuma digitalizācijas paātrināšanai četrās valstīs – Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Islandē.
Pēc veiksmīga starta Lietuvā, tiks uzsākta populārās zviedru franšīzes veikala celtniecība Pierīgā.
’Mēness aptieka’ tīkls paplašinās un atver jaunu franšīzes aptieku Daugmalē.