Signal 88

informācija par franšīzes sistēmu
franšīzes sistēmas apraksts
Signal 88 Security, premium drošības pakalpojumu sniedzējs, tika dibināts 2003. gadā Omahā, Nebraskā, ASV. Tas koncentrējas uz franšīzes modeli un tehnoloģijām, lai saviem reģionālajiem franšīzes partneriem sniegtu augstākas kvalitātes un efektīvākus pakalpojumus, kas, savukārt, uzlabotu viņu pakalpojumus un pārklājumu.
franšīzes struktūrvienība
- 435 ASV
- 5 Kanādā
- 12 Austrālijā
- 1 Jaunzēlandē
- 1 Lielbritānijā
struktūrvienības fotogrāfija
informācija priekš franšīzes ņēmējiem
atbalsts franšīzes ņēmējiem
Pārdošanas procesa apmācības
- Potenciālo klientu atlase
- Līgumu izveide
- Pārrunas par pakalpojumu līgumu
- Pārdošanas darījuma noslēgšana
Pamatdarbība
- Izpratne par pamata pakalpojumiem
- Reģionālo biroju apmācības un attīstīšana
- Transportlīdzekļu iegāde
- Kvalitātes nodrošināšana klientiem
- Inovatīva nozares programmatūra System- 88Edge
- Valsts kontu apkalpošana
- On line apmācības Software -88 University
- Mārketinga mājas lapa Webpunch
- Mājas lapa -Signal88.com
Administrēšana
- Licencēšanas prasības
- Nodarbinātības regulējums un prasības
- Darba samaksas regulējums
- Rēķini un apmaksa
- Nodokļu regulējums
- Kontu plāns
- Signal 88 grāmatvedība
Franšīzes attīstība
- Franšīzes ņēmēju mārketings
- Franšīzes ņēmēju profils
- Teritoriju sadalīšanas programmatūra
- Franšīzes attīstības stratēģijas programma
- Franšīzes ņēmēju pārbaudes process
- "Discovery Day"
- Franšīzes līgums
- Franšīzes maksu noteikšana
- Franšīzes tiesību nodošana un pārtraukšana
- Papildus franšīzes tiesību piešķiršana
- Franšīzes departamenta personāla vadība
Franšīzes atbalsts
- Rokasgrāmata ar vadlīnijām franšīzes īpašniekiem
- Mentoru programma
- Franšīzes darbības "benchmarking"
- Nacionālās/ valsts līmeņa programmas
- Kopīgās konferences
- Tematiskās apmācību programmas
- Vietējo piegādātāju izvēle
- Franšīzes ņēmēju "score cards" un atbildība
- Franšīzes darbības audits un standarti
- Franšīzes padomes izveide
- Peļņas palielināšanas tatktikas
- Organizācijas struktūra
Master-franšīzes ņēmēji tiek nodrošināti ar:
- Piekļuvi uzņēmuma uzkrātām zināšanām un pieredzei visā pasaulē
- Signal 88 preču zīmi un valsts domēnu
- Organizācijas struktūru
- Vietējā ofisa darbinieku "score card"
- Signal 88 procesu adaptāciju vietējam tirgum
- Vadības komandas struktūtu
- Konferences/ reģionālas tikšanās/ specifiskas tematiskās tikšanās
- Mājas lapi
- Vadlīnijas sociāliem medijiem
- Zīmola vadības vadlīnijas
- Vadlīnijas neatkarīga franšīzes partnera biznesa attīstīšanai
kopējās investīcijas
Master-franšīzes maksa priekš Latvijas ir US$100,000.
Papildus investīcijas/ operacionālās izmaksas ir US$50,000-100,000.
pamata nosacījumi
Signal 88 Security meklē master-franšīzes partnerus, atbilstošus šādiem kritērijiem:
- Milzīgas līderības prasmes, lai izveidotu un vadītu valsts mēroga uzņēmumu
- Finansiālas iespējas audzēt un uzturēt biznesu
- Zināšanas un pieredze zīmola attīstīšanā
- Vēlēšanās mācīties, lai attīstītu un motivētu Signal 88 Security franšīzes partnerus
informācija par franšīzes devēju
Signal 88 Security LLC
3880 S 149th Street STE 102 Omaha, NE 68144 USA
+1 402.960.3938
kontaktpersona priekš kandidātiem
Yoshino Nakajima
uzzināt vairāk
lasīt rakstus
visvairāk lasītais

Primekss saņem prestižo balvu Most Innovative Product Award 2019 nozares nozīmīgākajā izstādē, World Of Concrete 2019, Las Vegasā.
No 10. līdz 12.septembrim jau 16.reizi norisināsies BUYBRAND Expo.
Kuldīgā notiks Kurzemes reģionā gada vērienīgākais bezmaksas pasākums jaunajiem uzņēmējiem "Starta diena".
Šobrīd Latvijas uzņēmums savu produktu eksportē uz 18 valstīm visā pasaulē.
Eksporta konsultāciju uzņēmuma ‘Gateway & Partners’ produkts it kā nav unikāls. Taču unikāls ir tas, ko viņi savā nozarē ir paveikuši. Iegūtās zināšanas ir ļāvušas nostiprināties Baltijas reģionā, tagad kārta citām valstīm.

Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Franšīze ir salīdzinoši elastīga metode un teju jebkāda veida uzņēmējdarbību var attīstīt ar franšīzes palīdzību.
Franšīzes sistēmas piedāvā lieliskas biznesa iespējas gan fiziskām personām, gan uzņēmumiem, gan arī investoru grupām.
Franšīzes devējiem un ņēmējiem skaidri jāsaprot, kādi riski pastāv franšīzes attiecībās.
Franšīzi ir iespējams izmantot jebkuras nozares uzņēmumu attīstībai, tomēr dabiski, ka dažādi uzņēmējdarbības veidi franšīzes metodei ir vairāk piemēroti par citiem.

Nesen Prāgā notikušās franšīzes izstādes panākumi liecina par to, ka Čehijā palielinās interese par franšīzes biznesu. Komentāru lūdzām mūsu Prāgas biroja kolēģei Lenkai Novakovai, kas organizēja šo izstādi.
Austrijas personāla atlases un novērtēšanas uzņēmums ‘Talentor’ pirms vairāk kā 10 gadiem sāka apgūt Eiropas tirgu. Sākontēji uzņēmums paplašinājās Skandināvijā, taču drīz vien partneru lokam pievienojās arī Latvija.
‘Agricon’ ir Vācijas uzņēmums, kas piedāvā digitālās augkopības risinājumus. Uzņēmumam ir franšīzes septiņās valstīs, pirmo tas izveidoja Latvijā.
Neskatoties uz lielo zīmola atpazīstamību, salīdzinoši maz cilvēku Latvijā zina, ka SAKRET ir franšīzes uzņēmums.

Katalogā ietverto informāciju ir iesniedzis franšīzes devējs. Pirms sadarbības līguma parakstīšanas kandidātam vajadzētu pārliecināties par uzņēmuma datiem un kopējo biznesa modeļa pievilcību. Redakcija patur tiesības pārbaudīt informāciju par katalogā esošiem uzņēmumiem. Ja saņemat informāciju, ka uzņēmumu iesniegtie dati ir neprecīzi vai novecojuši, lūdzu, sazinieties ar redakciju.