mazumtirdzniecība
Vēlas šūt uzvalkus arī Latvijas vīriešiem
Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.
Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.
Tagad mēs mērķējam uz Baltijas valstīm
1998.gadā Modrý slon Publisher s.r.o nolēma ar personalizētu grāmatu palīdzību motivēt čehu bērnus lasīt. Uzņēmuma dibinātājs Mareks Halfars mums atklāja, kā sokas viņa franšīzei.
Meklē investorus ‘Yves Rocher’ atgriešanai tirgū
20 gadus Francijas skaistumkopšanas zīmols ‘Yves Rocher’ darbojās Latvijā, taču dažādu apstākļu dēļ sadarbība ar franšīzes partneri pārtrūkusi.
Veiksmīgi konkurē blīvajā kosmētikas tirgū
‘The Body Shop’ franšīze Baltijā darbojas jau vairāk kā desmit gadu garumā un kvalitātes ziņā kļuvusi par piemēru citām tīkla franšīzēm Eiropā un pasaulē.
Franšīzes attīsta ārpus Latvijas
Uzņēmums AS Dzintars ir viens no senākajiem parfimērijas un kosmētikas ražotājiem Ziemeļeiropas valstīs.
Benetton maina stratēģiju
Itāļu modes zīmols ievieš franšīzes “uzlabotu versiju”. Kas būs jaunās stratēģijas pamatā?
Franšīzes līgums ar 48 lappusēm pieredzes
Viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas Latvijā sāka attīstīt franšīzes biznesu, bija “Stenders”.
Francijas uzņēmums saskata potenciālu Latvijas tirgū
Bērnu apģērbu tirgus ir viens no ienesīgākajiem segmentiem apģērbu ražošanas nozarē pasaulē.