EDUKIDO uzsāk attīstību jaunos tirgos
Edukido ir poļu uzņēmums, kas bērnu apmācībās izmanto pasaulē tik populāros Lego klucīšus. Šogad uzņēmums uzsāka attīstību jaunos tirgos un jau ir piesaistījis pirmo franšīzes ņēmēju Horvātijā.
Joanna Małek atbild par Edukido starptautisko attīstību un tieši viņa vada Horvātijas masterfranšīzes partneru apmācības. Lēmums par franšīzes iegādi esot ticis pieņemts ātri. 'Viņš izlasīja franšīzes piedāvājumu horvātu portālā franchising.hr un uzreiz palūdza atsūtīt papildus informāciju' - stāsta Joanna Małek.
Starptautiskie plāni
Jaunais franšīzes ņēmējs iegādājās franšīzi uz visu valsti un darbosies kā masterfranšīzes partneris. Paredzēts, ka septembrī jaunais partneris pabeigs apmācības un atvērs savu pirmo struktūrvienību pilsētā ar 60 tūkstošiem iedzīvotāju. Jau no nākamā gada viņš uzsāks pārrunas ar potenciāliem franšīzes ņēmējiem no citiem Horvātijas reģioniem.
Horvātu masterfranšīzes partnerim jau ir iepriekšēja pieredze ar līdzīgu franšīzi- viņš divus gadus ir attīstījis 'mental arithmetic' franšīzi savā tirgū.
'Tā priekš mums ir laba ziņa, jo viņam jau ir zināms līdzīgs bizness, tāpat arī labi saprotamas franšīzes devēja un ņēmēja lomas' - priecājas Joanna Małek.
Viņš ir pārliecināts, ka Horvātijā ir milzīgs potenciāls bērnu izglītības franšīzēm, kā arī pašlaik nekas līdzīgs Edukido tirgū netiek piedāvāts.
Horvātijas masterfranšīzes ņēmējs ir pirmais Edukido ārvalstu partneris, taču uzņēmums plāno turpināt savu attīstības gājienu ārpus Polijas. Kā primārie tirgi tiek minēti Polijas kaimiņvalstis un Horvātija.
'Tuvākajos mēnešos mēs pastiprinātu uzmanību veltīsim Rumānijai un Ungārijai' - skaidro Joanna Małek.
Individuālas pārrunas
Pats svarīgākais nosacījums potenciālajam Edukido franšīzes partnerim ir labas angļu valodas zināšanas.
'Bez tām mēs nevarēsim spert ne soli uz priekšu, jo visi materiāli un informācija tiek nodrošināti angļu valodā'- stāsta Joanna Małek.
Prasības pret ārvalstu partneriem ir tādas pašas, kā pret vietējiem Polijā. Vitāli svarīga ir pilna iesaiste un sava laika veltīšana šim biznesam. Tāpat ir apsveicama iepriekšēja pieredze ar bērnu apmācību vadīšanu. Sākotnējie un ikmēneša maksājumi tiek apspriesti ar katru ārvalstu partneri individuāli.
'Mēs piedāvājam atšķirīgus nosacījumus katrā tirgū. Tie ir atkarīgi no ekonomiskās situācijas konkrētajā valstī' - paskaidro Joanna Małek.
Ideja par Edukido starptautisko attīstību radās jau pusotru gadu atpakaļ. Pandēmija nedaudz ietekmēja šos plānus, tomēr uzņēmumam bija vēl pietiekami plašs attīstības lauks arī Polijā, kur jau darbojās 50 struktūrvienības. Būtībā Edukido var veiksmīgi darboties jebkurā reģionā, līdz ar to attīstības iespējas nav izsmeltas mājas tirgū. Pat Varšavā vēl var atrast vietas, kur var atvērt vairākas Edukido struktūrvienības.
EDUKIDO VIZĪTKARTE
Uzņēmums, kas piedāvā izglītojošas nodarības bērniem ar LEGO klucīšiem.
Edukido franšīze:
- 50 franšīzes struktūrvienības
- Investīcijas, sākot no EUR 9,500
- Mēneša maksa no EUR 120, bet pirmie 3 mēneši - EUR 20
lasīt rakstus
Maple Bear ienāk Centrālās un Austrumeiropas reģionā.
Programmēšanas kursu dalībnieki ne tikai apgūst programmēšanu. Viņi pilnībā maina savu profesionālo dzīvi.
Latvijā atvērta starptautiskā uzņēmuma ‘Smart Ninja’ franšīze. Ar tās starpniecību interesentiem tiks nodrošināta iespēja apgūt programmēšanas un IT prasmes.
visvairāk lasītais
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.
Vēl pirms trīs gadiem Laura un Einārs Kvieši strādāja par pārdevējiem veikalā Aizkrauklē. Šobrīd ģimene vada jau četrus savus ’Narvesen’ franšīzes veikalus.
Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.
Uzņēmums Circle K Latvia (Statoil) ir lielākais degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls Latvijā, kas tirgū paplašinās ar franšīzēm. Šobrīd tiek veikta zīmola nomaiņa – jaunais nosaukums būs “Circle K”, ar kuru jau strādā 15’000 ērtas iepirkšanās veikali un DUS visā pasaulē.
populārs forumā
Bizness ar nākotnes izglītību
Mēs piedāvājam personīgos, komerciālos un biznesa aizdevumus ar ļoti minimālām gada procentu likmēm 2% apmērā no 1 gada līdz 50 gadu atmaksas termiņam visā...
EDUKIDO uzsāk attīstību jaunos tirgos
Mēs piedāvājam personīgos, komerciālos un biznesa aizdevumus ar ļoti minimālām gada procentu likmēm 2% apmērā no 1 gada līdz 50 gadu atmaksas termiņam visā...