Ar franšīzi aizpildīs robu IT speciālistu apmācībā

"Mums ir iespēja sazināties ar citiem franšīzes partneriem un konsultēties gan par viņu pieredzi, gan par izmantotajiem mārketinga kanāliem un arī kursiem. Tā ir ļoti liela vērtība!"
Trešdiena
14.03.2018
Latvijā atvērta starptautiskā uzņēmuma ‘Smart Ninja’ franšīze. Ar tās starpniecību interesentiem tiks nodrošināta iespēja apgūt programmēšanas un IT prasmes.
 

Digitālā mārketinga apmācību centrs ‘Digital Journey’ Latvijā attīsta starptautiskā uzņēmuma ‘Smart Ninja’ franšīzi. Ar tās starpniecību interesentiem tiks nodrošināta iespēja apgūt darba tirgū tik ļoti pieprasītās programmēšanas un IT prasmes.

‘Digital Journey’ tirgū darbojas no 2014. gada un nodrošina digitālā mārketinga apmācību kursus. Apmācību centrā iespējams apgūt ‘Facebook’ reklāmas apmācību kursus, digitālā mārketinga plānošanas kursus, ‘Google AdWords’, ‘Google Analytics’ un citus tematiskos kursus. Tomēr, kā saka uzņēmuma vadītājs Juris Baltačs, digitālā pasaule straujiem soļiem attīstās un neaprobežojas tikai ar mārketingu.

Nešaubās par izdošanos

„Šobrīd jūtam, ka digitālā mārketinga speciālistiem ir jāspēj sadarboties ar datu analītiķiem un programmētājiem - jāatrod kopīga valoda. Atverot franšīzi, attīstām biznesu pilnīgi citā virzienā. Līdz šim mācījām digitālās prasmes, kas aprobežojās tikai ar digitālo mārketingu. Taču tagad esam gatavi paplašināt savu piedāvājumu un pasniegt arī programmēšanu iesācējiem,” skaidro J. Baltačs. Tieši tāpēc ‘Digital Journey’ izlēma izmēģināt spēkus ar starptautisko ‘Smart Ninja’ franšīzi. Tā ir programmēšanas un IT prasmju skola, kas darbojas nu jau 10 pasaules valstīs.

Pagaidām interesentiem pieejami tikai divi ‘Smart Ninja’ izstrādātie apmācību kursi, tomēr nākotnē uzņēmums plāno paplašināt piedāvātās apmācību tēmas. Par gaidāmo cilvēku atsaucību vēl grūti spriest, jo tikai nesen uzsāktas mārketinga aktivitātes. Tomēr, zinot, ka šobrīd tieši programmēšanas speciālists ir darba tirgū vispieprasītākā profesija, par interesi un vēlmi mācīties uzņēmējs nešaubās. „Programmēšanas prasmes ir ļoti pieprasītas – tas nevienam nav noslēpums. Tas ir robs darba tirgū, ko vēlamies aizpildīt ar šo franšīzi. Protams, konkurējam ar internetā pieejamajiem apmācību kursiem, taču ‘Digital Journey’ vienmēr lepojies ar individuālu pieeju un to nodrošinām arī ‘Smart Ninja’ programmēšanas kursos. Konkurentiem, kas savu programmu pasniedz attālināti, to izdarīt ir grūtāk,” pārliecību pauž J. Baltačs.

Attieksme attaisno franšīzes maksu

Franšīzes devējs tās ņēmējam nodrošina jau sagatavotus programmēšanas kursus un izstrādātu platformu, kur pārvaldīt reģistrētos pieteikumus un ievietot jaunus piedāvājumus, taču apmācības notiek klātienē ‘Digital Journey’ īrētās telpās. „Katrā kursā ir pilnībā sagatavotas nodarbības. Piemēram, ‘Web Development’ kursam tās ir 24. Pasniedzējam ir jāvelta aptuveni stunda, lai lekcijai sagatavotos, pēc tam tā jānolasa un jāpārbauda mājasdarbi. Ja viņam tas viss būtu jāizstrādā no sākuma, sagatavošanās process būtu daudz laikietilpīgāks,” par franšīzes priekšrocībām stāsta Juris.

‘Smart Ninja’ nodrošina kvalitātes kontroli - ar ‘Skype’ starpniecību speciālisti Slovēnijā intervē un pārbauda katra piesaistītā pasniedzēja zināšanas un to atbilstību darba izpildei. Franšīzes ņēmējam pieejami arī mārketinga materiāli, piemēram, ‘Facebook’ reklāmu sagataves kursu reklamēšanai, e-pasta mārketings un preses relīzes, kā arī sagatavota reklāmas stratēģija, kas jāpielāgo valsts valodai. „Mēs pievienojamies veselai kopienai! Mums ir iespēja sazināties ar citiem franšīzes partneriem un konsultēties gan par viņu pieredzi, gan par izmantotajiem mārketinga kanāliem un arī kursiem. Tā ir ļoti liela vērtība!” piebilst J. Baltačs.

Ikmēneša franšīzes maksa tiek aprēķināta no apgrozījuma. Franšīzes devēju interesē pārdošanas rezultāti, taču speciālisti ir ļoti atsaucīgi un vienmēr pieejami darba komunikācijas aplikācijās, lai atbildētu uz dažādiem jautājumiem. Tāpat nereti tiek rīkoti konferences zvani, lai apspriestu jaunumus un noteiktā izpildes plāna rezultātus. „Franšīzes devējs ir ļoti atsaucīgs, un nav sajūtas, ka viss jādara pašiem. Es saprotu pamatojumu tam, kāpēc tiek prasīta ikmēneša franšīzes maksa - saņemam ļoti lielu atbalstu un palīdzību,” saka Juris.


Žurnāliste