Bike Café

informācija par franšīzes sistēmu
franšīzes sistēmas apraksts
Bike Café mērķis ir izveidot mobilo tirdzniecības velosipēdu tīklu, balstītu uz 3 principiem:
- Estētiska tirdzniecības vieta + izcila kafija
- Mobilitāte - mēs esam tur, kur mūsu klienti
- Saskaņa ar pilsētvidi un dabu
Bike Café koncepts piedāvā vairāku pārdošanas modeļu izvēli:
- Coffee to Go - ātras pārdošanas punkts uz aktīvas ielas
- Event Cafe - mobila kafejnīca konferencē, tirgū, festivālā
- Coffee Island - tirdzniecības punkts biroju ēkā, stacijā, tirdzniecības centrā
Pateicoties mūsu izstrādātajiem tehniskajiem risinājumiem, Bike Cafe tirdzniecības punkti var darboties vairākas stundas bez jebkādiem pieslēgumiem. Mūsu tirdzniecības punkti darbojas pilnīgā klusumā, jebkādos laikapstākļos un temperatūrā no -10 līdz +35 C. Tādējādi mēs varam strādāt visu gadu.
franšīzes struktūrvienība
110 (Poland, Hungary, Switzerland, Finland, UK, Saudi Arabia)
struktūrvienības fotogrāfija
informācija priekš franšīzes ņēmējiem
atbalsts franšīzes ņēmējiem
- Pilnībā aprīkots un lietošanai gatavs Bike Café, kuru izstrādājuši un uzbūvējuši pieredzējuši meistari, izmantojot tikai augstas klases Eiropas komponentus
- Start up paka - Barista Kit
- Palīdzība finanšu, investīciju, pārdošanas un izmaksu plānošanā
- Atbalsts lokācijas izvēlē
- Teritorijs ekskluzivitāte un/ vai master franšīzes partnerība
- Kafijas pupiņas speciāli ražotas priekš Bike Café (speciality coffee)
- Operacionālais atbalsts
- Barista un franšīzes ņēmēja apmācības mūsu galvenajā birojā Polijā
- Reklāmas materiāli
- Operacionālās vadlīnijas
- Uniformas darbiniekiem
- Bike Café Monitoring System – vadības IT platforma
- Apkalpošanas apmācības un 24/7 atbalsta līnija
kopējās investīcijas
Investīcijas: €13.700 par standarta tirdzniecības velosipēda aprīkojumu biznesa uzsākšanai.
Mums nav fiksētu royalty maksājumu. Franšīzes maksa ir iekļauta kafijas pupiņu cenā, kas tiek pirktas no franšīzes devēja. No citu produktu pārdošanas nekādi maksājumi netiek ņemti.
pamata nosacījumi
Mums nav nekādu formālu prasību. Mēs atbalstām mūsu Partnerus visos mobilā tirdzniecības biznesa aspektos.
Primāri mēs raugāmies pēc uzņēmējiem un aktīviem partneriem, kas vēlas ņemt dalību Bike Café zīmola attīstībā. Mūsu biznesā peļņa tiek maksimizēta galvenokārt ar atbilstošu un dinamisku lokāciju izvēli priekš Bike Café.
informācija par franšīzes devēju
Bike Café Sp. z o.o.
ul. Grzybowa 8A/ 2, 62-081 Wysogotowo, Poland
+48 503 752 985
kontaktpersona priekš kandidātiem
Michał Mołdrzyk
uzzināt vairāk
lasīt rakstus
visvairāk lasītais

Thierry maiznīcu-konditoreju tīkls attīstās jau deviņus gadus. Trīs ceturtdaļas no tīkla veido franšīzes uzņēmumi.
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Pirms pusgada starptautiskais restorānu tīkls izgāja biržā. Ir zināmi konkrētāki uzņēmuma nākotnes plāni.
Seminārs par biznesa iespējām ar SUBWAY
Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.

Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Franšīzes sistēmas piedāvā lieliskas biznesa iespējas gan fiziskām personām, gan uzņēmumiem, gan arī investoru grupām.
Franšīzes iegādāšanās ir ilglaicīgu partnerattiecību sākums, tāpēc jābūt pārliecinātam, ka izvēlējāties uzticamu partneri – franšīzes devēju, kurš ievēros līgumsaistības un radīs piemērotus apstākļus franšīzes, arī Jūsu uzņēmējdarbības, attīstībai.
Sākot uzņēmējdarbību uz franšīzes pamata, piemēram, sabiedriskās ēdināšanas, tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas jomās Jūs parasti saskarsieties ar vietas izvēles jautājumu.
Franšīzi ir iespējams izmantot jebkuras nozares uzņēmumu attīstībai, tomēr dabiski, ka dažādi uzņēmējdarbības veidi franšīzes metodei ir vairāk piemēroti par citiem.

Latvija ir viens no retajiem tirgiem, kur pasaules lielākajam restorānu tīklam nav sava reģionālā attīstības aģenta. Lai par tādu kļūtu, sevi ir jāpierāda ar darbu un rezultātiem, vadot franšīzes restorānu.
Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.
Pasaules lielākais restorānu franšīzes tīkls turpina paplašināšanos, paralēli ieviešot izmaiņas zīmolā un interjera dizainā.
Jau šajā pavasarī Viļņā durvis vērs slavenais amerikāņu sporta bārs „Hooters”. Divu gadu laikā tiek plānots ar šādu restorānu iepriecināt arī latviešus un igauņus.
Amerikā iecienītie sporta krogi “The Tilted Kilt” plāno attīstīt franšīzes tīklu Eiropā. Investīciju apjoms franšīzes partneriem ir sākot no viena miljona ASV dolāriem.
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.

Katalogā ietverto informāciju ir iesniedzis franšīzes devējs. Pirms sadarbības līguma parakstīšanas kandidātam vajadzētu pārliecināties par uzņēmuma datiem un kopējo biznesa modeļa pievilcību. Redakcija patur tiesības pārbaudīt informāciju par katalogā esošiem uzņēmumiem. Ja saņemat informāciju, ka uzņēmumu iesniegtie dati ir neprecīzi vai novecojuši, lūdzu, sazinieties ar redakciju.