Kā kļūt par Subway “zīmola vēstnieku” Latvijā?

"Kopš gada sākuma par biznesa iespēju ar Subway ir jau interesējušies vairāk kā 1000 cilvēki no dažādiem Latvijas reģioniem”- Martin Princ, CEE reģiona vadītājs.
Otrdiena
10.10.2017
Latvija ir viens no retajiem tirgiem, kur pasaules lielākajam restorānu tīklam nav sava reģionālā attīstības aģenta. Lai par tādu kļūtu, sevi ir jāpierāda ar darbu un rezultātiem, vadot franšīzes restorānu.
 

Latvijā jau vairākus gadus darbojas Subway franšīzes restorāni, kurus pārvalda vairāki franšīzes ņēmēji. Kopš 2014.gada ir atvērti jau 6 restorāni. Tas ir ‘piliens jūrā’, salīdzinot ar kopējo restorānu skaitu, kas šī raksta tapšanas brīdī jau bija sasniedzis 44356 restorānus 108 pasaules valstīs, taču uzņēmumam ir lieli attīstības plāni arī Baltijas reģionā. Līdz ar to tiek aktīvi meklēti jauni sadarbības partneri. “Mūs ļoti iepriecina lielā interese par Subway zīmola franšīzi. Kopš gada sākuma par biznesa iespēju ar Subway ir jau interesējušies vairāk kā 1000 cilvēki no dažādiem Latvijas reģioniem”, saka Subway Centrālās un Austrumeiropas reģiona vadītājs Martin Princ. Viņš piemin arī vietējā tirgus īpatnību, kas sniedz zināmas priešrocības biznesam, proti, Latvijas tirgus ir interesants ar to, ka tajā arvien pieaug dzērienu pārdošana. Ja Eiropas Savienībā ‘Subway’ restorānos dzērienus pasūta vidēji 50% apmeklētāju, tad Latvijā šis rādītājs sasniedz pat 82%.

Subway zīmols izceļ savas zvaigznes – franšīzes ņēmējus

Jaunākais pētījums no Lielbritānijas, kur Subway zīmols atrodas gan franšīzes, gan QSR (Quick Service Restaurant) tirgus priekšgalā atvērto restorānu ziņā, atklāj, ka viens no zīmola galvenajiem panākumiem ir tā partneru – franšīzes ņēmēju – spēcīgā atbalsta sistēma. Subway franšīzes „Biznesa rokasgrāmata“ ļauj franšīzes ņēmējiem autonomi vadīt savu uzņēmumu, taču vienlaikus sniedz uzņēmējiem rīcības padomus un risinājumus dažādās problēmu situācijās, veiksmīgas mārketinga stratēģijas un, cita starpā, arī paver turpmākās attīstības iespējas. „57 % franšīzes ņēmēju Lielbritānijā vēlētos nākotnē atvērt vēl vienu restorānu. Šādi tie vēl vairāk palielinātu pašreizējo 70 % jauno restorānu proporciju, ko atvēruši esošie franšīzes ņēmēji”, secināts Lielbritānijas pētījuma rezultātos. Subway, kā franšīzes devējam, neapšaubāmi, vislielāko gandarījumu sagādā franšīzes ņēmēju apmierinātība, tādēļ uz to tiek novirzīti lieli resursi.

Sāc mazs, audz liels

„Kad mēs pirms 17 gadiem uzsākām savu uzņēmējdarbību kā attīstības aģenti (Development Agents), zīmols vēl bija relatīvi nepazīstams un vislielākais izaicinājums bija atrast piemērotus franšīzes ņēmējus. Smagais darbs mums atmaksājās, un mēs esam lepni, ka esam palīdzējuši izveidot Subway zīmola reputāciju Lielbritānijā un Īrijā“- stāsta Stephen un Sue Pasco no Bristoles Lielbritānijā.

Latvijas tirgus tagad gaida savu attīstības aģentu. Kļūt par zīmola vēstnieku, jeb reģiona attīstības aģentu, franšīzes ņēmējam ir nākamais solis tā uzņēmējdarbībā. Viņš ar savu komandu tieši atbalsta franšīzes ņēmējus savā teritorijā un dalās ar savu entuziasmu par šo zīmolu. Reģiona attīstības aģents ir speciālists, kurš ar savu komandu vienmēr ir sasniedzams, un savas zināšanas tas vispirms ir padziļinājis tieši franšīzes ņēmēja pozīcijā. Kad uzņēmums franšīzes ņēmējā saskata potenciālu, šāds nākamais solis var tikt piedāvāts jau pēc 6 mēnešu restorāna darbības.

Uzzināt vairāk par biznesa iespēju

25.oktobrī no 15:00-18:30 Rīgā notiks informatīvs bezmaksas seminārs, kurā būs iespēja iepazīties tuvāk ar Subway restorānu biznesu un franšīzes nosacījumiem, tajā skaitā, restorānu atrašanās vietu izvēles kritērijiem, izmaksu struktūru, investīcijām, restorāna atvēršanas soļiem un daudz ko citu. Seminārs notiks angļu valodā un to vadīs Subway pārstāvis. Vietu skaits ir ierobežots. Reģistrācija semināram, aizpildot zemākesošo anketu. Ar reģistrētiem dalībniekiem sazināsimies un informēsim par pasākuma norises vietu.


Reģistrācija informatīvam semināram
Reģistrācija informatīvam semināram
If you see this, leave this form field blank
Žurnāliste

populārs forumā