Kā kļūt par Subway “zīmola vēstnieku” Latvijā?
Latvijā jau vairākus gadus darbojas Subway franšīzes restorāni, kurus pārvalda vairāki franšīzes ņēmēji. Kopš 2014.gada ir atvērti jau 6 restorāni. Tas ir ‘piliens jūrā’, salīdzinot ar kopējo restorānu skaitu, kas šī raksta tapšanas brīdī jau bija sasniedzis 44356 restorānus 108 pasaules valstīs, taču uzņēmumam ir lieli attīstības plāni arī Baltijas reģionā. Līdz ar to tiek aktīvi meklēti jauni sadarbības partneri. “Mūs ļoti iepriecina lielā interese par Subway zīmola franšīzi. Kopš gada sākuma par biznesa iespēju ar Subway ir jau interesējušies vairāk kā 1000 cilvēki no dažādiem Latvijas reģioniem”, saka Subway Centrālās un Austrumeiropas reģiona vadītājs Martin Princ. Viņš piemin arī vietējā tirgus īpatnību, kas sniedz zināmas priešrocības biznesam, proti, Latvijas tirgus ir interesants ar to, ka tajā arvien pieaug dzērienu pārdošana. Ja Eiropas Savienībā ‘Subway’ restorānos dzērienus pasūta vidēji 50% apmeklētāju, tad Latvijā šis rādītājs sasniedz pat 82%.
Subway zīmols izceļ savas zvaigznes – franšīzes ņēmējus
Jaunākais pētījums no Lielbritānijas, kur Subway zīmols atrodas gan franšīzes, gan QSR (Quick Service Restaurant) tirgus priekšgalā atvērto restorānu ziņā, atklāj, ka viens no zīmola galvenajiem panākumiem ir tā partneru – franšīzes ņēmēju – spēcīgā atbalsta sistēma. Subway franšīzes „Biznesa rokasgrāmata“ ļauj franšīzes ņēmējiem autonomi vadīt savu uzņēmumu, taču vienlaikus sniedz uzņēmējiem rīcības padomus un risinājumus dažādās problēmu situācijās, veiksmīgas mārketinga stratēģijas un, cita starpā, arī paver turpmākās attīstības iespējas. „57 % franšīzes ņēmēju Lielbritānijā vēlētos nākotnē atvērt vēl vienu restorānu. Šādi tie vēl vairāk palielinātu pašreizējo 70 % jauno restorānu proporciju, ko atvēruši esošie franšīzes ņēmēji”, secināts Lielbritānijas pētījuma rezultātos. Subway, kā franšīzes devējam, neapšaubāmi, vislielāko gandarījumu sagādā franšīzes ņēmēju apmierinātība, tādēļ uz to tiek novirzīti lieli resursi.
Sāc mazs, audz liels
„Kad mēs pirms 17 gadiem uzsākām savu uzņēmējdarbību kā attīstības aģenti (Development Agents), zīmols vēl bija relatīvi nepazīstams un vislielākais izaicinājums bija atrast piemērotus franšīzes ņēmējus. Smagais darbs mums atmaksājās, un mēs esam lepni, ka esam palīdzējuši izveidot Subway zīmola reputāciju Lielbritānijā un Īrijā“- stāsta Stephen un Sue Pasco no Bristoles Lielbritānijā.
Latvijas tirgus tagad gaida savu attīstības aģentu. Kļūt par zīmola vēstnieku, jeb reģiona attīstības aģentu, franšīzes ņēmējam ir nākamais solis tā uzņēmējdarbībā. Viņš ar savu komandu tieši atbalsta franšīzes ņēmējus savā teritorijā un dalās ar savu entuziasmu par šo zīmolu. Reģiona attīstības aģents ir speciālists, kurš ar savu komandu vienmēr ir sasniedzams, un savas zināšanas tas vispirms ir padziļinājis tieši franšīzes ņēmēja pozīcijā. Kad uzņēmums franšīzes ņēmējā saskata potenciālu, šāds nākamais solis var tikt piedāvāts jau pēc 6 mēnešu restorāna darbības.
Uzzināt vairāk par biznesa iespēju
25.oktobrī no 15:00-18:30 Rīgā notiks informatīvs bezmaksas seminārs, kurā būs iespēja iepazīties tuvāk ar Subway restorānu biznesu un franšīzes nosacījumiem, tajā skaitā, restorānu atrašanās vietu izvēles kritērijiem, izmaksu struktūru, investīcijām, restorāna atvēršanas soļiem un daudz ko citu. Seminārs notiks angļu valodā un to vadīs Subway pārstāvis. Vietu skaits ir ierobežots. Reģistrācija semināram, aizpildot zemākesošo anketu. Ar reģistrētiem dalībniekiem sazināsimies un informēsim par pasākuma norises vietu.
lasīt rakstus
Pirms pusgada starptautiskais restorānu tīkls izgāja biržā. Ir zināmi konkrētāki uzņēmuma nākotnes plāni.
Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Latvijas studentu iecienītais bāru-kafejnīcu tīkls ’Ezītis miglā’ ir uzsācis franšīzes gaitas.
Seminārs par biznesa iespējām ar SUBWAY
visvairāk lasītais
Šķiet, ka vārdi - veselīgs un ātrā ēdināšana – nepavisam nesader kopā, taču šis priekšstats ir maldīgs. “Subway” pasaulē pazīstams kā veselīgs ātrās ēdināšanas uzņēmums.
Aizvien biežāk vecāki sūta bērnus uz papildus apmācībām, lai attīstītu radošumu un iztēli - Joanna Małek
Latvijas franšīzu tīkla ‘Figura Line’ Rēzeknes salona īpašniece pierāda, ka sievietes vēlas būt skaistas arī mazās Latvijas pilsētās. Un tā ir iespēja izveidot savu biznesu.
Šāda filozofija parasti nesaistās ar nekustamo īpašumu starpniecības jomu, taču tieši šajā sektorā pie mums Latvijā ir ienākusi inovatīva franšīze Etagi.com.
´Mēness aptieka´ ir viens no vadošajiem pašmāju aptieku tīkliem ar vislielāko tirdzniecības vietu skaitu Latvijā. Uzņēmums cer, ka ar nule izstrādāto franšīzes konceptu izdosies kļūt vēl atpazīstamākiem Latvijas tirgū.