Skotijas gars no Lasvegasas
“The Tilted Kilt” ir sporta bāru franšīzes tīkls. Tas apmeklētājus piesaista ne tikai ar vairākiem desmitiem lieliem HD televizoru ekrāniem, bet arī ar ķeltu motīviem interjerā, tostarp ar tradicionāliem ķeltu svārkiem, ko valkā viesmīļi un bārmeņi. Pirmais “The Tilted Kilt” bārs tika atvērts 2003.gadā Lasvegasā.
Uzņēmuma panākumu atslēga
Koncepcijas radītāju nolūks bija izveidot priekš saviem viesiem unikālu ēdienu un dzērienu piedāvājumu un bāra atmosfēru, balstītu senajā ķeltu kultūrā. Kopš tā laika “The Tilted Kilt” ir kļuvis par unikālu vietu, kas apvieno tradīcijas ar mūsdienīgiem risinājumiem. Tā kā 75% sporta bāru apmeklētāju ir vīrieši, īpaša uzmanība tiek veltīta uzņēmuma viesmīļu atlasei, ārējam izskatam un īpašai apkalpošanai, līdzīgi, kā tas notiek citās amerikāņu “breastaurant” koncepcijās “Hooters” un “Twin Peaks”. "The Kilt Girls", kā tiek dēvētas uzņēmuma viesmīles, ar savu seksīgo izskatu, apģērbu un laipno apkalpošanu ir bijis būtisks uzņēmuma atpazīstamību veicinošs faktors. “The Tilted Kilt” starp citiem sporta bāriem izceļas ar savu ēdienu un alus piedāvājumu. Uzņēmuma sortimentā ir bagātīga izlejamā alus izvēle- parasti 30-50 dažādas alus šķirnes atkarībā no reģiona, bāra formāta un lieluma, kā arī plaša pudeļu alus izvēle. Ēdienkartes piedāvājumā ir dažādi īru, skotu un starptautiski ēdieni. Bāra platība var būt no 450-900 m2. Viena bāra vidējais gada apgrozījums ir 2,2 miljoni ASV dolāru, ņemot vērā, ka vidējais čeks ir ap 16 ASV dolāriem.
Uz attīstības viļņa
Nedaudz vairāk kā 10 gadu laikā “The Tilted Kilt” koncepcija ir piedzīvojusi strauju attīstību ASV un Kanādā. Uz doto brīdi ir atvērtas aptuveni 100 struktūrvienības, bet vēl 25 bāru atvēršana ir plānota jau tuvākajā laikā. “The Tilted Kilt” vadība saskata lielu potenciālu savas koncepcijas attīstībai arī ārpus ASV un Kanādas tirgiem un ir izvirzījusi ambiciozus mērķus Eiropas tirgus apgūšanai. “Mēs meklējam jaunus partnerus ar ļoti labām vietējā tirgus zināšanām un pietiekošiem resursiem. Kandidātiem jābūt iespējai nodrošināt uzticamu loģistikas un piegādes ķēdi. Vēlama ir pārliecinoša darbības pieredze pārtikas un viesmīlības sektoros ” – komentē “The Tilted Kilt” franšīzes pārstāvis Centrālā un Austrumu Eiropā, Edwards Global Services Company direktors Viljams Edvards (William Edwards).
Franšīzes partneriem tiek piedāvāta ekskluzīva licence teritorijas attīstīšanai. Franšīzes devējs nodrošina intensīvu piecu nedēļu apmācību programmu kompānijas mītnes vietā Arizonas štatā. Nedēļu pirms jauna franšīzes ņēmēja bāra atvēršanas tiek nodrošināta atbalsta komandas ierašanās no ASV, kas vairāku nedēļu garumā palīdz ar sagatavošanās un palaišanas darbiem.
Jaunajiem franšīzes ņēmējiem jārēķinās ar aptuveni 1’000’000 ASV dolāru sākotnējām investīcijām katra bāra izveidē un attīstīšanā.
lasīt rakstus
Pirms pusgada starptautiskais restorānu tīkls izgāja biržā. Ir zināmi konkrētāki uzņēmuma nākotnes plāni.
Jau vairākus gadus Rīgas iedzīvotājus un tūristus priecē inovatīvs restorāns ‘Easy Wine’. Unikālais koncepts ļāvis paplašināt piedāvājumu un šogad atvērts restorāns arī alus cienītājiem ‘Easy Beer’.
Latvija ir viens no retajiem tirgiem, kur pasaules lielākajam restorānu tīklam nav sava reģionālā attīstības aģenta. Lai par tādu kļūtu, sevi ir jāpierāda ar darbu un rezultātiem, vadot franšīzes restorānu.
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Seminārs par biznesa iespējām ar SUBWAY
visvairāk lasītais
IKEA franšīzes ņēmējs Baltijas valstīs un Islandē veido komandu uzņēmuma digitalizācijas paātrināšanai četrās valstīs – Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Islandē.
Bulgārijas vīriešu modes zīmols “Brutale" paplašinās visā Eiropā. Ieinteresēti franšīzes partneri tiek meklēti arī mūsu reģionā.
Vēl pirms trīs gadiem Laura un Einārs Kvieši strādāja par pārdevējiem veikalā Aizkrauklē. Šobrīd ģimene vada jau četrus savus ’Narvesen’ franšīzes veikalus.
Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.
Uzņēmums Circle K Latvia (Statoil) ir lielākais degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls Latvijā, kas tirgū paplašinās ar franšīzēm. Šobrīd tiek veikta zīmola nomaiņa – jaunais nosaukums būs “Circle K”, ar kuru jau strādā 15’000 ērtas iepirkšanās veikali un DUS visā pasaulē.