Šogad plāno atvērt 15 jaunus restorānus Baltijā

Anastasija Jeršova atbild par "Subway" tīkla attīstību Centrālā un Austrumu Eiropā (CEE). Sarunā ar FranchiseINFO.lv viņa pastāstīja sīkāk par "Subway" franšīzi un tīkla turpmākajiem plāniem Baltijas valstīs.
Cik pašlaik restorānu ir Centrālās un Austrumeiropas valstīs?
CEE reģionā to pašlaik ir ap 900, no kuriem 25 darbojas Baltijas valstīs (Latvijā, Lietuvā, Igaunijā).
Kādi ir tuvākie nākotnes plāni Baltijā?
Llīdz 2017.gada beigām mēs plānojam atvērt Baltijā 15 jaunus restorānus. Mūsu redzeslokā nav tikai galvaspilsētas, bet arī mazākas pilsētas un "netradicionālas" vietas, kā piemēram, degvielas uzpildes stacijas, lielceļi, kūrorti (Latvijā- Jūrmala) un citas. Paralēli tam mums tīklā notiek plašas pārmaiņas gan ar zīmolu, gan interjera dizainu. Pagājušajā gadā pārmaiņas tika izziņotas un aizsāktas ASV, bet šogad mēs jau aktīvi ieviešam jauno zīmolu un dizainu arī Eiropas restorānos.
SUBWAY zīmols piedzīvojis vairākas pārmaiņas no 1968.-2017.gadam
Kā jums izdodas piesaistīt tik daudz franšīzes partnerus visā pasaulē?
Mums ir vairāk kā 50 gadu pieredze. Šo gadu laikā mēs esam atvēruši 44’800 restorānus 112 pasaules valstīs. Bez plašās zīmola atpazīstamības cilvēki, neapšaubāmi, novērtē to, ka mums ir salīdzinoši vienkārši biznesa procesi, kas neprasa ne plašas tehnoloģiskās telpas, ne arī kādu īpašu iepriekšēju pieredzi. Pa šiem gadiem mums ir pārbaudīta un noslīpēta partneru atbalsta un kontroles sistēma. Franšīzes ņēmējiem ir arī salīdzinoši nelielas sākotnējās investīcijas. Es domāju, ka cilvēki, kas iepazīstas tuvāk ar mūsu biznesu, novērtē to, ka mums ir moderna biznesa koncepcija, kas ik dienu piedāvā svaigi pagatavotu ēdienu un veselīgu dzīvesveidu.
Kas ir jūsu "tipiskais" franšīzes ņēmējs?
Par mūsu partneriem kļūst cilvēki no visdažādākajām jomām. Ja man būtu jāizveido franšīzes ņēmēja profils, es teiktu, ka tā ir gudra, ar biznesa domāšanu apveltīta persona, kas ir vecumā no 22-67 gadiem, gatava sadarbībai tīklā un sava personīgā biznesa uzsākšanai. Mēs nodrošinām intensīvu apmācību kursu par visiem restorāna vadīšanas aspektiem, tāpēc mums nav būtiska franšīzes ņēmēja iepriekšējā pieredze.
"Subway" Latvijā ienāca tikai 2014.gadā, taču jau ir atvērti un veiksmīgi darbojas 7 restorāni.
Kādu atbalstu jūs nodrošināt saviem franšīzes ņēmējiem?
Mums ir pastāvīgs partneru atbalsts un novērtējums. Darba dienās franšīzes ņēmēji var saņemt atbalstu no mūsu servisa koordinatora telefoniski. Mūsu operacionālā komanda nodrošina atbalstu restorānos uz vietas- ikviens "Subway" restorāns tiek apmeklēts vismaz vienu reizi mēnesī. Steidzamās situācijās franšīzes partneriem ir pieejams mūsu menedžeris 24 stundas diennaktī. Mēs nenodrošinām tiešu finansiālu atbalstu biznesa uzsākšanai, taču tas katrā valstī ir pieejams un par to var interesēties finansu iestādēs vai pie franšīzes konsultantiem.
lasīt rakstus

Pirms pusgada starptautiskais restorānu tīkls izgāja biržā. Ir zināmi konkrētāki uzņēmuma nākotnes plāni.
SUBWAY® franšīze ir viens no drošākajiem un ātrākajiem veidiem uzsākt savu biznesu.
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Šķiet, ka vārdi - veselīgs un ātrā ēdināšana – nepavisam nesader kopā, taču šis priekšstats ir maldīgs. “Subway” pasaulē pazīstams kā veselīgs ātrās ēdināšanas uzņēmums.
Seminārs par biznesa iespējām ar SUBWAY
visvairāk lasītais

Kvestu istabas ar dažnedažādiem uzdevumiem Rīgā ir daudz, un katra mēģina atrast veidu, kā atšķirties.
’Mēness aptieka’ tīkls paplašinās un atver jaunu franšīzes aptieku Daugmalē.
- Kad mēs uzsākām biznesu, mūsu plānos nebija franšīze. Taču biznesa izaugsme bija tik pārsteidzoša, ka plāni mainījās.
Jau šajā pavasarī Viļņā durvis vērs slavenais amerikāņu sporta bārs „Hooters”. Divu gadu laikā tiek plānots ar šādu restorānu iepriecināt arī latviešus un igauņus.
Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
populārs forumā
Kā Thierry izdevās izveidot franšīzes biznesu
Laba diena, mēs esam privāti aizdevēji un piedāvājam steidzamus personīgos / komerciālos aizdevumus par pieņemamām likmēm, Ziemassvētku aizdevumi un visa veida...
Kā Thierry izdevās izveidot franšīzes biznesu
Laba diena, mēs esam privāti aizdevēji un piedāvājam steidzamus personīgos / komerciālos aizdevumus par pieņemamām likmēm, Ziemassvētku aizdevumi un visa veida...
Kā Thierry izdevās izveidot franšīzes biznesu
Mēs piedāvājam personīgos, komerciālos un biznesa aizdevumus ar ļoti minimālām gada procentu likmēm 2% apmērā no 1 gada līdz 50 gadu atmaksas termiņam visā...