FLASH EUROPE
informācija par franšīzes sistēmu
franšīzes sistēmas apraksts
Flash Europe is the market leader in Europe regarding professional urgent transport services, successfully creating and imposing new standards for its clients in the automotive, electronics, machinery, aviation, agriculture and utilities sector. By keeping customers and suppliers at the heart of its strategy, Flash has developed a successful and proven operating model.
Flash is now strengthening its expansion strategy by establishing a franchise network. We started in Turkey and now look for motivated investors, passionate about logistics, to further develop that network in selected countries.
struktūrvienības
48 (France, England, Netherlands, Slovakia, Hungary, Poland, Russia, Italy, Spain, Portugal, Romania, Morocco, Tunisia, Czech Republic, Belgium, Luxembourg
franšīzes struktūrvienība
2 (Turkey)
struktūrvienības fotogrāfija
informācija priekš franšīzes ņēmējiem
atbalsts franšīzes ņēmējiem
Flash offers a professional franchise package which includes:
- Strong and recognized brand name;
- In-house developed software to support shipment execution, full visibility and automated optimization.
- A strong and extensive client base;
- Access to a large and professional supplier network in Europe
- A professional Operations Manual
kopējās investīcijas
Investment depends on country and varies between €75.000 and €500.000
pamata nosacījumi
- Proven management skills and track record running a company;
- Entrepreneurial mindset;
- Ambition to recruit, contract and integrate Unit Franchisees
- Substantial knowledge about local market;
- Willingness to invest;
- Sales driven;
- Affinity with transport/logistics
- Good organization and communication skills
informācija par franšīzes devēju
Flash Europe
19 Rue Edmond Reuter, L-5326 Contern, Luxembourg
+32 499925553
kontaktpersona priekš kandidātiem
Frank van Doorn (English / German)
uzzināt vairāk
lasīt rakstus
visvairāk lasītais
Primekss saņem prestižo balvu Most Innovative Product Award 2019 nozares nozīmīgākajā izstādē, World Of Concrete 2019, Las Vegasā.
No 10. līdz 12.septembrim jau 16.reizi norisināsies BUYBRAND Expo.
Kuldīgā notiks Kurzemes reģionā gada vērienīgākais bezmaksas pasākums jaunajiem uzņēmējiem "Starta diena".
Šobrīd Latvijas uzņēmums savu produktu eksportē uz 18 valstīm visā pasaulē.
Eksporta konsultāciju uzņēmuma ‘Gateway & Partners’ produkts it kā nav unikāls. Taču unikāls ir tas, ko viņi savā nozarē ir paveikuši. Iegūtās zināšanas ir ļāvušas nostiprināties Baltijas reģionā, tagad kārta citām valstīm.
Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Franšīzes sistēmas piedāvā lieliskas biznesa iespējas gan fiziskām personām, gan uzņēmumiem, gan arī investoru grupām.
Franšīze ir salīdzinoši elastīga metode un teju jebkāda veida uzņēmējdarbību var attīstīt ar franšīzes palīdzību.
Viens no pirmajiem jautājumiem, sākot domāt par franšīzes iegādi, ir “Cik man maksās franšīze?”.
Franšīzi ir iespējams izmantot jebkuras nozares uzņēmumu attīstībai, tomēr dabiski, ka dažādi uzņēmējdarbības veidi franšīzes metodei ir vairāk piemēroti par citiem.
Nesen Prāgā notikušās franšīzes izstādes panākumi liecina par to, ka Čehijā palielinās interese par franšīzes biznesu. Komentāru lūdzām mūsu Prāgas biroja kolēģei Lenkai Novakovai, kas organizēja šo izstādi.
Austrijas personāla atlases un novērtēšanas uzņēmums ‘Talentor’ pirms vairāk kā 10 gadiem sāka apgūt Eiropas tirgu. Sākontēji uzņēmums paplašinājās Skandināvijā, taču drīz vien partneru lokam pievienojās arī Latvija.
‘Agricon’ ir Vācijas uzņēmums, kas piedāvā digitālās augkopības risinājumus. Uzņēmumam ir franšīzes septiņās valstīs, pirmo tas izveidoja Latvijā.
Neskatoties uz lielo zīmola atpazīstamību, salīdzinoši maz cilvēku Latvijā zina, ka SAKRET ir franšīzes uzņēmums.
Katalogā ietverto informāciju ir iesniedzis franšīzes devējs. Pirms sadarbības līguma parakstīšanas kandidātam vajadzētu pārliecināties par uzņēmuma datiem un kopējo biznesa modeļa pievilcību. Redakcija patur tiesības pārbaudīt informāciju par katalogā esošiem uzņēmumiem. Ja saņemat informāciju, ka uzņēmumu iesniegtie dati ir neprecīzi vai novecojuši, lūdzu, sazinieties ar redakciju.