Visvairāk lasītais

Franšīzes veidi
Franšīze ir salīdzinoši elastīga metode un teju jebkāda veida uzņēmējdarbību var attīstīt ar franšīzes palīdzību.
Kas ir franšīze?
Franšīzes vārdu aizvien biežāk dzirdam dažādu uzņēmumu preses paziņojumos un slavenos uzņēmējdarbības veiksmes stāstos, taču Latvijā izpratne par franšīzes būtību vēl joprojām ir salīdzinoši neliela.
Starptautiska franšīze nodrošina starptautiskus darījumus
Austrijas personāla atlases un novērtēšanas uzņēmums ‘Talentor’ pirms vairāk kā 10 gadiem sāka apgūt Eiropas tirgu. Sākontēji uzņēmums paplašinājās Skandināvijā, taču drīz vien partneru lokam pievienojās arī Latvija.
"Starta diena” jaunajiem uzņēmējiem
Kuldīgā notiks Kurzemes reģionā gada vērienīgākais bezmaksas pasākums jaunajiem uzņēmējiem "Starta diena".
Franšīze – iespēja izdzīvot reģionos
ELVI franšīzes ņēmējs, atverot trīs veikalus, pierāda, ka iespējams nopelnīt jebkurā Latvijas reģionā.
“Kompānijas ienākumi ir inovāciju summa”
Šāda filozofija parasti nesaistās ar nekustamo īpašumu starpniecības jomu, taču tieši šajā sektorā pie mums Latvijā ir ienākusi inovatīva franšīze Etagi.com.
Franšīzes līgums ar 48 lappusēm pieredzes
Viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas Latvijā sāka attīstīt franšīzes biznesu, bija “Stenders”.
Attīsta vietējos, lai konkurētu ar ārzemju lielveikalu ķēdēm
Lai kļūtu par veikalu tīkla ELVI franšīzes ņēmēju, jābūt vēlmei attīstīt savu biznesu un būt daļai no ELVI zīmola, kas šobrīd visā Latvijā pārstāvēts ar 183 veikaliem.
Young Engineers: būvējam gaišāku nākotni
Ja jūs zināt, kā vajag pareizi domāt, jūs paveiksiet daudz lietas - Amir Asor, Young Engineers izveidotājs.
Lielākā biznesa ideju parāde
24 valstis, 530 izstādes dalībnieku, simtiem parakstītu franšīzes līgumu - noslēdzies gada galvenais franšīzes notikums Eiropā.
Ar franšīzes modeli cer uz jauniem partneriem
´Mēness aptieka´ ir viens no vadošajiem pašmāju aptieku tīkliem ar vislielāko tirdzniecības vietu skaitu Latvijā. Uzņēmums cer, ka ar nule izstrādāto franšīzes konceptu izdosies kļūt vēl atpazīstamākiem Latvijas tirgū.
IT franšīzes veiksmes stāsts
Krievijas tirgus līderim 1C ir jau vairāk nekā 10000 partneri 600 pilsētās 25 pasaules valstīs. Arī Latvijā 1C ir viens no vadošajiem uzņēmumu pārvaldības programmatūras risinājumiem.
Pirmie Eiropā
Vairāk kā 50 000 vietās visā pasaulē tiek tirgota Nathan's zīmola produkcija. 2016.gadā tīklam pievienojās arī Latvijas restorāni, kļūstot par pirmajiem Eiropā.
Kā uzsākt degvielas uzpildes stacijas biznesu?
Uzņēmums Circle K Latvia (Statoil) ir lielākais degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkls Latvijā, kas tirgū paplašinās ar franšīzēm. Šobrīd tiek veikta zīmola nomaiņa – jaunais nosaukums būs “Circle K”, ar kuru jau strādā 15’000 ērtas iepirkšanās veikali un DUS visā pasaulē.
RE/MAX piedāvā franšīzes Latvijā
RE/MAX 40 gadu laikā ir ne tikai pierādījis sava franšīzes modeļa dzīvotspēju, bet ir kļuvis par vienu no pasaulē vadošajiem nekustamo īpašumu uzņēmumiem.
Ieguvēji būs klienti
Starptautiskais ceļojumu organizēšanas milzis TUI beidzot ienāk arī Baltijas valstīs.
Prieks par franšīzes izvēli
Wok restorānu franšīze iztur laika pārbaudi Baltijas tirgū. Kamēr daudzi citi ēdināšanas uzņēmumi, kas piedāvā Austrumu ēdienus, nav izturējuši konkurenci, “Wok To Walk” nemitīgi ienāk klienti pēc savas porcijas ātri pagatavota, taču veselīga ēdiena.
Kanādas izglītības standarti Latvijai
Maple Bear ienāk Centrālās un Austrumeiropas reģionā.
“Hooters” franšīze ienāk Baltijā
Jau šajā pavasarī Viļņā durvis vērs slavenais amerikāņu sporta bārs „Hooters”. Divu gadu laikā tiek plānots ar šādu restorānu iepriecināt arī latviešus un igauņus.
Capital Realty lieli nākotnes plāni
Lietuvas vadošais nekustamo īpašumu uzņēmums plāno globālo attīstību, arī Latvijā.
Maza franšīze veiksmīgi attīstās Latgalē
Latvijas franšīzu tīkla ‘Figura Line’ Rēzeknes salona īpašniece pierāda, ka sievietes vēlas būt skaistas arī mazās Latvijas pilsētās. Un tā ir iespēja izveidot savu biznesu.
Meklē investorus ‘Yves Rocher’ atgriešanai tirgū
20 gadus Francijas skaistumkopšanas zīmols ‘Yves Rocher’ darbojās Latvijā, taču dažādu apstākļu dēļ sadarbība ar franšīzes partneri pārtrūkusi.
Jaunas koncepcijas ūdens velotrenažieris iekaro Baltijas tirgu
Aquabaiki, jeb ūdens velotrenažieri, piedzīvo milzīgu popularitātes vilni Francijā. Īsā laikā tie ir kļuvuši populāri arī pie mums Latvijā.
Biznesa iespēju gadatirgus
No 10. līdz 12.septembrim jau 16.reizi norisināsies BUYBRAND Expo.
Baltijas JYSK dodas iekarot Baltkrieviju
Mājas un interjera preču tirgotājs JYSK ir starptautisks uzņēmums, kas darbojas 41 pasaules valstī. Pirmais veikals Latvijā tika atklāts 2001. gadā. Tagad tas izaudzis un sācis paplašināšanos Baltkrievijā.
Bizness ar nākotnes izglītību
Programmēšanas kursu dalībnieki ne tikai apgūst programmēšanu. Viņi pilnībā maina savu profesionālo dzīvi.
Gruzijas tirgus vilina Latvijas uzņēmumus
Gruzija piedzīvo tūrisma uzplaukumu un ir kļuvusi par vienu no biznesam draudzīgākajām valstīm pasaulē.
Ar biznesu pretī nākotnes izaicinājumiem
Viens no sektoriem, kas pēdējo desmit gadu laikā ir piedzīvojis “franšīzes bumu”, ir vecāka gadugājuma un slimu cilvēku mājas aprūpe. Kas to padara par piemērotu franšīzei?
Veiksmīgi konkurē blīvajā kosmētikas tirgū
‘The Body Shop’ franšīze Baltijā darbojas jau vairāk kā desmit gadu garumā un kvalitātes ziņā kļuvusi par piemēru citām tīkla franšīzēm Eiropā un pasaulē.